Alorica מציגה את ReVoLT – טכנולוגיה מהפכנית לתרגום קולי בזמן אמת ב-75 שפות וב-200 ניבים, אשר תשנה את חוקי המשחק בתחום האספקה של CX רב לשוני

דרוג:

Alorica מציגה את ReVoLT – טכנולוגיה מהפכנית לתרגום קולי בזמן אמת ב-75 שפות וב-200 ניבים, אשר תשנה את חוקי המשחק בתחום האספקה של CX רב לשוני

 

לונדון, 4 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE‏):

Alorica Inc, חברה מובילה בעולם בתחום חוויית הלקוחות (CX), הכריזה היום על השקת שירות ReVoLT (תרגום קולי בזמן אמת), אשר מסיר את מחסומי השפה במהלך אינטראקציה חיה עם הלקוח. שירות זה עומד במרכז Alorica Clear, חבילה של פתרונות מונעי בינה מלאכותית המחוללים במהפכה בדרך בה עסקים מתקשרים עם בסיס לקוחותיהם באמצעות תרגום קולי מובנה, לוקליזציה של מבטא וביטול רעשי רקע. השירותים מתאפשרים הודות לפלטפורמה בלעדית לעיבוד שפתי אשר מחילה בינה מלאכותית להקניית יכולות תרגום ממוקדות חוויית לקוח רב שפתית בערוצי הדיגיטל והקול.

חברות המתאימות אישית חוויית לקוח מקומית נדרשות להתמודד עם מחסומי שפה וניואנסים תרבותיים שהופכים את הפעילות למורכבת יותר ומעיבים על התשואה. הטכנולוגיה ReVoLT מונעת את נקודות הקושי הללו באמצעות אספקה של תרגום לשוני דו כיווני בזמן אמת, ב-75 שפות. ארגונים המטמיעים טכנולוגיה זו יכולים להגדיר את פעילות השירות שלהם בכל מקום ולהציע ללקוחות מכל העולם תמיכה בשפתם, תוך שיפור השירות והוזלה של עד 50% בעלויות.

"הדרישה לשירות רב לשוני עצומה, זאת משום שאנו חיים בעולם מקושר בו מותגים פונים לצרכנים באמצעות חוויה מותאמת אישית", אמר מייק קליפטון, מנהל צמיחה וטרנספורמציה ראשי ב-Alorica. "הערך של הלוקליזציה עבור לקוחות גבוה, אך מנהיגי CX מתקשים למדרג את מרכזי יצירת הקשר שלהם ביעילות כאשר הם עושים זאת באזורים גאוגרפיים מרובים. בעבר, תמיכה רב לשונית חייבה תורמים או אתרים מפוצלים, מה שהוסיף מורכבות ועלויות במקביל לפגיעה באיכות. ReVoLT היא התשובה האסטרטגית שלנו לצורך הולך וגדל זה, היא מעצימה את לקוחותינו ומאפשרת להם לספק תמיכת לקוחות יעילה ורגישה מבחינה תרבותית, ממקום אחד, תוך חיסכון משמעותי ושיפור השירות".

על פי הנתונים בענף, 29% מהעסקים מאבדים לקוחות משום שהם אינם מציעים תמיכה רב לשונית, ו-70% ממשתמשי הקצה מציינים כי הם חשים נאמנות רבה יותר כלפי חברות שמספקות שירותים בשפה הטבעית שלהם. Alorica Clear מעשירה את האינטראקציה עם הלקוח ומשפרת את ההישגים העסקיים באמצעות עוצמת הטרנספורמציה של הבינה המלאכותית, תרגום מכונה ומודלי שפה גדולים.

חבילת פתרונות Alorica Clear מונעת את החיכוך שקיים באספקת CX גלובלית באמצעות:

*תרגום קולי בזמן אמת – ReVoLT מציעה תרגום קולי דו כיווני, תיקון שגיאות דקדוק ותעתיק ב-75 שפות ו-200 ניבים, עם יכולות מדרוג ואבטחה גבוהות.

*תרגום דיגיטלי – המערכת תומכת בלמעלה מ-100 שפות וניבים, והסוכנים יכולים לספק טרנזקציות דיגיטליות רב לשוניות ונטולות שיבושים באמצעות צ'אט, דואר אלקטרוני ומסמכים.

*סייע קוגניטיבי רב לשוני – מפרש ומפענח בקשות באופן דיגיטלי בלמעלה מ-100 שפות. הסייע אומן באופן ייחודי למיתוג קול ויעדים.

*לוקליזציית מבטא – משפר את המבטא של נציגים במהלך אינטראקציות חיות, תוך התאמה לשפת האם של הלקוח במטרה לוודא הבנה.

*ביטול רעשים – מונע רעשי רקע והסחות דעת, מותאם אישית ל-Alorica Anywhere, פתרון העבודה מהבית של החברה.

 

"אנו סבורים שהתאמה אישית של השפה היא אחד מהיישומים האטרקטיביים ביותר של טכנולוגיה בלעדית זו, היא מסירה מחסומים ישנים ומציעה שירות בהתאמה מקומית תוך שמירה על איכות גבוהה ויעילות. תרגום קולי בזמן אמת משלב את המחויבות של החברה לחוויית לקוח יעילה ונטולת שיבושים, ללא תלות בהבדלי שפה", שיתף קליפטון.

פתרון Alorica Clear חובר לתיק המוצרים הטכנולוגי של Alorica IQ – היישום הדיגיטלי והחדשני של החברה לעיצוב חוויית המשתמש, פתרונות טכנולוגיים וניתוח. התנסו ביכולות התרגום הקולי בזמן אמת של Alorica Clearכאן.

אודות Alorica

Alorica יוצרת חוויית לקוחות דיגיטלית, מעולה ועצומה, בקנה מידה גדול. צוות החברה, המונה 100,000 מומחי פתרונות, אנשי טכנולוגיה ותפעול חבר למותגים גלובליים ולגורמי חדשנות לאספקה של אינטראקציה מותאמת ודיגיטלית עם הלקוח. ל-Alorica רקורד מוכח של יצירת נאמנות ארוכת טווח, והיא מקנה תובנות ברות פעולה, תהליכים מוכחים ומנהיגות בתחום חוויית הצרכנים עם תוצאות קריטיות ליעדי הלקוח, בין אם הן מתמקדות באופטימיזציה דיגיטלית, במעורבות לקוחות או בהרחבת השוק. היישום הדיגיטלי שלנו — Alorica IQ—מתכנן, משלב וממטב את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים מסוגם על פני חוויית הלקוח לשיפור השירות ולייעול תפעולי. Alorica מניעה חדשנות בתחום ה-CX עבור הלקוחות הטובים בעולם, באמצעות הפעילות המוכרת של החברה ב-19 ארצות ברחבי העולם. לקבלת פרטים נוספים, בקרו בכתובת www.alorica.com.

למידע נוסף:

Ana Oliveira
[email protected]
+351 910 086 170‏

 

מקור: Alorica Inc

.

.

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Alorica | ReVoLT |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

IdentiFlight ו-Roc Conservation Tech שותפות לקידום שימור ציפורים המופעל על ידי בינה מלאכותית עבור חוות רוח בדרום אפריקה Boulder Imaging הודיעה על שותפות עם Roc Conservati
GE HealthCare ו-FPT מרחיבות את השותפות האסטרטגית לקידום חדשנות מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות חברת ה-IT הגלובלית FPT וחברת GE HealthCare הכריז
NIQ חושפת את דו"ח מגמות הצרכנות בענף הטכנולוגיה לשנת 2025: היקף המכירות הגלובלי מגיע ל-1.29 טריליון דולר ‏NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה למודיעין צרכנים, פרס
VeriSilicon משיקה את ISP9000: הדור הבא של ISP משובץ בינה מלאכותית ליישומי ראייה חכמה ‏VeriSilicon (688521.SH) חשפה היום את מעבד התמונה
ExaGrid ברשימת המועמדות הסופיות בקטגוריית פרסי האחסון 2025 ‏ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
AI-Media משתפת פעולה עם AudioShake כדי לחולל מהפכה עבור שמע בשידורי ספורט חיים ותרגום קולי מבוסס בינה מלאכותית AI-Media, מובילה עולמית בפתרונות תרגום וכתוביות מב
Picus Security מכריזה כי זכתה להכרה ב-Gartner® Market Guide לאימות חשיפה של יריבים Picus Security, חברת אימות האבטחה המובילה, הודיעה
Movellus ו-SEAKR Engineering של RTX משתפות פעולה לקידום ייצור ASIC קריטי למשימה Movellus הודיעה היום ש-SEAKR Engineering, LLC מבית
VeriSilicon מציגה את AcuityPercept: מערכת ISP אוטומטית המופעלת על ידי בינה מלאכותית ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה על AcuityPercept,
BYD Energy Storage משיקה את Chess Plus עבור אחסון אנרגיה מסחרי ותעשייתי בסין BYD Energy Storage, חטיבה עסקית של BYD Company Lim
LEXI Voice מגיע: AI-Media משיקה תרגום קולי פורץ דרך מבוסס בינה מלאכותית ב-NAB 2025 AI-Media, מובילה עולמית בפתרונות תרגום וכתוביות מב
ExaGrid ברשימת המועמדות הסופיות לפרסי האחסון 2025 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
Lantronix משיקה מערכת על מודול Open-Q 8550CS חדשה שנועדה לספק מענה לצרכים של מחשוב בינה מלאכותית בקצה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Xsolla מרחיבה את מחויבותה לפיתוח משחקי וידאו באמריקה הלטינית עם התוכנית Journey of Indies (JOIN) Xsolla, מובילה עולמית העוסקת בסחר במשחקי וידאו, גא
Xsight Labs מחוללת מפכה בשוק מתגי האתרנט עם ארכיטקטורה פתוחה ראשונה מסוגה Xsight Labs, חברה מובילה לתכנון ושיווק של מוליכים
ExaGrid זכתה לכבוד בהופעתה במדריך תוכניות השותפים של CRN®  לשנת 2025 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
MDS Global מבטיחה שותפות אסטרטגית עם PlatformX Communications (PXC) MDS Global, ספקית מובילה של מערכות תמיכה עסקיות (B
מהפכני: לשוחח עם דמות NSFW של חברה מבוססת בינה מלאכותית בעת שהביטויים לשימוש בבינה מלאכותית ממשיכים להשתנו
DEXIS תציג חידושים פורצי דרך ב-IDS 2025 DEXIS, המובילה העולמית בטכנולוגיות הדמיה דנטלית, נ
Bitget Wallet מציגה את Super DEX, חוויית עסקאות החלף משודרגת Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)