Digital 2024: משתמשי המדיה החברתית העולמיים עוברים את ציון הדרך 5 מיליארד

דרוג:

 

Digital 2024: משתמשי המדיה החברתית העולמיים עוברים את ציון הדרך 5 מיליארד

דו"ח חדש מגלה כי בשנה האחרונה נרשמו בממוצע 8.4 משתמשי מדיה חברתית חדשים בשנייה בעולם

סן פרנסיסקו, 30 בינואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

Meltwater, מובילה עולמית במדיה, אינטליגנציה חברתית וצרכנית, ו-We Are Social, סוכנות הקריאייטיב בהובלה  חברתית, פרסמו את Digital 2024, הדו"ח השנתי האחרון שלהם על מדיה חברתית ומגמות דיגיטליות ברחבי העולם.

בשנה מלאה בציוני דרך דיגיטליים, דו"ח Digital 2024 מראה כי זהויות משתמשים פעילים במדיה חברתית* חצו את קו ה-5 מיליארד (5.04 מיליארד), שווה ערך ל-62.3% מאוכלוסיית העולם. הסך העולמי גדל בשנה האחרונה ב-266 מיליון - גידול שנתי של 5.6%.

משתמש המדיה החברתית הטיפוסי מבלה כעת שעתיים ו -23 דקות ביום בפלטפורמות החברתיות המועדפות עליו, ומשתמש ב -6.7 פלטפורמות בכל חודש. לטיקטוק יש את הזמן הממוצע הגבוה ביותר למשתמש אנדרואיד מכל פלטפורמה חברתית בעולם, עם 34 שעות בחודש מרשימות - שווה ערך ליותר משעה ביום בשימוש בפלטפורמה. במקום השני נמצאת יוטיוב, כאשר המשתמש הממוצע מבלה קצת יותר מ-28 שעות בחודש באפליקציית האנדרואיד שלה.

מבחינת הפלטפורמה החברתית 'האהובה' בעולם, אינסטגרם לקחה את הכתר מהזוכה של השנה שעברה, וואטסאפ. Digital 2024 מראה כי 16.5% ממשתמשי האינטרנט בגילאי 16 עד 64 מחשיבים את אינסטגרם לפלטפורמה האהובה עליהם ביותר, מה שדוחף את וואטסאפ למקום השני עם 16.1%.

Digital 2024 הוא דו"ח בן יותר מ- 550 עמודים המכסה נקודות נתונים מכל רחבי המערכת האקולוגית המקוונת, ממדיה חברתית למכשירים חכמים, משחקים למסחר חברתי.

דגשים מרכזיים נוספים מהדו"ח כוללים:

*משתמש האינטרנט הטיפוסי מבלה כעת 6 שעות ו -40 דקות באינטרנט בכל יום - עלייה של 3 דקות ביום, או 1 אחוז, משנה לשנה.

*פייסבוק - שחוגגת את יום הולדתה ה-20 ב-4 בפברואר - הגדילה את היקף המודעות העולמי שלה ביותר מ-200 מיליון ב-12 החודשים האחרונים, והציגה צמיחה שנתית של 10.5%.

*לינקדאין, סנאפצ'ט, WeChat ופינטרסט דיווחו כולן על צמיחה חזקה במספר המשתמשים משנה לשנה.

*ההוצאה על מודעות דיגיטליות גדלה ב-10% משנה לשנה, עם כמעט 720 מיליארד דולר שהושקעו במודעות דיגיטליות ב-2023. ההוצאה על מודעות חברתיות עלתה ב-9.3% ל-207 מיליארד דולר, וההשקעה בפעילויות של משפיענים גדלה ב-17%.

*משתמש האינטרנט הטיפוסי מבלה כיום 17 דקות ביום פחות בצפייה בתכני טלוויזיה מאשר בתקופה זו בשנה שעברה - ירידה של 8.2% משנה לשנה.

*בניתוח עשיר של האשטאגים בטיקטוק, Digital 2024 מדווחים כי טיקטוקים שתויגו עם #fyp (עבור הדף שלכם) צברו בסך הכול 55 וחצי טריליון צפיות - מה שהופך אותו להאשטאג המוביל של הפלטפורמה.

אלכסנדרה סאאב ביירטס, מנהלת אסטרטגיה ראשית ב- Meltwater, אמרה: "כשהמדיה החברתית נכנסת לפרק הבא שלה עם יותר מחמישה מיליארד משתמשים, הבנת דפוסי השימוש, המעורבות והמגמות המתפתחות היא חיונית כדי לעזור למותגים למצוא את הקול הייחודי שלהם בתוך כל השיחות המקוונות. עלייתה של טיקטוק, יחד עם הסטטוס 'המועדף' של אינסטגרם וצמיחתן של פלטפורמות נטוורקינג מקצועיות כמו לינקדאין, מציירות תמונה של העדפות מתפתחות. עם כל כך הרבה אפשרויות פלטפורמה, מותגים צריכים להבין באמת לאן קהל היעד שלהם הולך למידע - ולעצב נרטיבים משכנעים שמעסיקים אותם בדיוק ובאותנטיות שאין שני להם".

נתן מקדונלד, מייסד שותף ומנכ"ל קבוצת We Are Social, אמר: "המדיה החברתית ממשיכה להיות חלק חיוני מהדרך שבה אנו מתחברים זה לזה, החל מבניית קהילות ועד מחקר רכישות וכל מה שביניהם. הפופולריות המתמשכת של טיקטוק שינתה את האופן שבו אנשים מתנהגים ברשת - סושיאל הוא לא מקום שבו גישת שידור עובדת עבור מותגים, והחשיבות של חשיבה חברתית לפני הכול מעולם לא הייתה חשובה יותר. זה מעודד לראות צמיחה חזקה במספר פלטפורמות חברתיות, שכל אחת מהן מציעה משהו שונה, בין אם זה פינטרסט למסחר חברתי או פייסבוק לחיבור עם קהילות. עבור משווקים, הבנת הניואנסים של הפלטפורמה - וכיצד להשתמש במדיה החברתית כדי להתחבר בדרכים רלוונטיות מבחינה תרבותית - תהיה חיונית מתמיד".

*זהויות משתמשים במדיה חברתית עשויות שלא לייצג אנשים ייחודיים

כדי להציג ולהוריד את הדו"ח, בקרו בכתובת:

 https://www.meltwater.com/en/global-digital-trends

למידע נוסף, אנא צרו קשר עם:
Kelly Costello
[email protected]

אודות Meltwater

Meltwater מעצימה חברות עם חבילת פתרונות הכוללת מודיעין מדיה, חברתי, צרכני ומכירות. על ידי ניתוח כ-1 מיליארד פיסות תוכן מדי יום והפיכתן לתובנות חיוניות, Meltwater משחררת את היתרון התחרותי כדי להשיג תוצאות. עם 27,000 לקוחות גלובליים, 50 משרדים בשש יבשות ו-2,300 עובדים, Meltwater היא השותפה המועדפת בתעשייה עבור מותגים גלובליים שמשפיעים. קבל מידע נוסף בכתובת meltwater.com.

אודות We Are Social

אנחנו סוכנות קריאייטיב גלובלית בהובלה חברתית, עם מומחיות ללא תחרות במדיה חברתית. עם למעלה מ-1,300 עובדים ב-19 משרדים ברחבי העולם, אנו מספקים נקודת מבט גלובלית ללקוחותינו בתקופה שבה המדיה החברתית מעצבת את התרבות.

אנחנו ממציאים רעיונות ששווה לדבר עליהם. אנו מבינים התנהגויות חברתיות בתוך קהילות, תרבויות ותת-תרבויות מקוונות, המשתרעות על פני הנוף החברתי והגיימינג. אנחנו עובדים עם המותגים הגדולים בעולם, כולל אדידס, סמסונג, נטפליקס וגוגל, כדי להגיע לאנשים הנכונים בצורה אסטרטגית, רלוונטית ויעילה.

We Are Social היא חלק מ- Plus Company.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.wearesocial.com 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769



תגיות של המאמר: Meltwater |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
Quantexa הוכרה כמובילה בפתרונות מניעת הונאות בארגונים ובתשלומים ב- Chartis RiskTech Quadrant® לשנת 2024 עבור פתרונות מניעת הונאה ארגוניים Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת ה
Quantexa זכתה בחוזה של פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת ה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)