דרוג:
פריצת דרך בחדשנות מלאת ניחוח:Sensegen והמובילה הגלובלית חושפים שיתוף פעולה דינמי
ראנצ'ו סנטה מרגריטה, 22 בינואר 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :
Sensegen, חלוצה בפתרונות ריח שמאופשרים באמצעות ביוטכנולוגיה, הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Takasago, מובילה עולמית בתעשיית הטעם והריח. שותפות יצירתית וטכנית זו מסמנת קפיצת מדרגה משמעותית ביצירת ניחוחות המונעת באמצעות חדשנות ביוטכנולוגית.
"שיתוף הפעולה עם Takasago הוא דוגמה נוצצת לסינרגיה יצירתית באמצעות ביוטכנולוגיה, שותפות דינמית שנועדה להמריץ מחדש את התחום של מרכיבי ריח", אמרה אנג'ליק בורק, סמנכ"לית הניחוחות ב-Sensegen. "ב-Sensegen אנו מאמינים בכוח השינוי שמוביל שיתוף פעולה, והמיזם הזה עם Takasago מסמל את המחויבות שלנו לדחוף את גבולות החדשנות וליצור עתיד תוסס, ועם אחריות לסביבה, של חוויות ריח".
חדשנות שמשוחררת לחופשי
Sensegen ו-Takasago משלבים כוחות כדי להניב היתוך של יצירתיות ויכולת טכנית, והן מבטיחות להגדיר מחדש את נוף חוויות הריח.
Sensegen השיגה ציון דרך משמעותי בכך שהובילה את הדרך בפיתוח מרכיבי ניחוח ביוטכנולוגי, ובמיוחד כיוצרת החלוצית של סוג חדש של חומרי גלם טבעיים בריח מושק. הישג פורץ דרך זה מדגיש את החשיבות של הקניית עדיפות לניחוח המושק בחיפוש אחר פתרונות ריח ברי קיימא וחדשניים.
"אנו שמחים על שיתוף הפעולה הדינמי עם Sensegen, שכן הוא מציין רגע מכריע בתעשיית הבישום", אמר נשיא חטיבת הבישום הגלובלית של Takasago, פול אירלנד. "מומחיות הבישום העשירה של Takasago, בשילוב עם פתרונות הביוטק החדשניים של Sensegen, מבשרים על עידן חדש בתחום הבישום".
הדחף מאחורי יצירת ניחוחות מבוקשים אלה היה מחויבות להרחיב את האפשרויות בתחום הבישום, מעבר לניחוחות סינתטיים מבוססי נפט ותמציות מסורתיות.
מעבר למרכיבים: גישה רב-שכבתית
Sensegen הוא חברה בשלה לייצור ואספקה של ניחוחות שחורגת מעבר לאספקת מרכיבים מיוחדים. המשימה היא לשאוף להחליף חומרים סינתטיים המיוצרים באמצעות דלק מאובנים ומרכיבים מדלדלי משאבים. יש שוק גלובלי הולך וגדל עבור ניחוחות טבעיים, עם הערכה להיקף של 3.3 מיליארד דולר ב-2022, והוא צפוי להגיע לגודל משוער של כ-8.5 מיליארד דולר עד 2030, עם צמיחה שנתית ממוצעת של 12.7% במהלך התקופה 2022-2030, לפי הדו"ח Global Natural Fragrance Industry שהוכן בידי Reportlinker.com.
שיתוף הפעולה מציג את היכולות הרב-ממדיות של Sensegen, תרומת חומרים חדשניים וידע ביצירת ניחוחות מבוססי ביוטכנולוגיה. זוהי עדות למחויבות של Sensegen לפעול למען עתיד טוב ונקי יותר עם עמדה איתנה בתחום הקניין הרוחני (I.P.). בסיס איתן זה ממצב את Sensegen כמובילה בתחום הבישום בתחום הפתרונות הביולוגיים בעיצוב העתיד של פתרונות בישום ברי-קיימא ויצירתיים.
מחיר תחרותי וקנה מידה
יחד עם חדשנות, היא גם מספקת פתרונות חסכוניים ומדרגיים למותגים המחפשים פרופיל טבעי יותר והזדמנויות לנתח שוק. לדוגמה, בענף הניקיון, גודל השוק העולמי של חומרי ניקוי טבעיים לבית הוערך ב-5,237 מיליון דולר ב-2022, והוא צפוי להגיע ל-12,886 מיליון דולר עד 2030 עם CAGR של 11.9%, על פי Straights Research. מוצרים הנופלים תחת הקטגוריה של "חומרי ניקוי ביתיים טבעיים" הם אלה שאינם כוללים כימיקלים סינתטיים. הוא אינו מכיל רכיבים מלאכותיים בשום צורה. המסירות של Sensegen להפוך אפשרויות ידידותיות לסביבה לכדאיות כלכלית מדגישה את המשימה לדמוקרטיזציה של ניחוחות בני קיימא, ומאפשרת טווח הגעה רחב יותר לעסקים המחויבים לאחריות סביבתית.
יכולות מו"פ ומסחור
השימוש בתהליכים ביוטכנולוגיים מאפשר חדשנות וחידוש ביצירת ניחוח. יצרנים יכולים לחקור מגוון רחב יותר של תרכובות ביומולקולריות, מה שמוביל לפיתוח ניחוחות ייחודיים המייחדים מוצרים בשוק.
יכולתה של Sensegen משתרעת מעבר למחקר ופיתוח (R&D) כדי למסחר ביעילות פתרונות ניחוח מבוססי ביוטכנולוגיה - השילוב החלק של מצוינות מו"פ עם כדאיות מסחרית ממצב את Sensegen כבית בישום תחרותי.
אירלנד הוסיף כי "שיתוף פעולה זה יניב תוצאות חיוביות לתעשיית הבישום ויציע אפשרויות טרנספורמטיביות למותגים הבוחנים חלופות לרכיבים בתוליים מבוססי מאובנים. זהו מסע מרגש, ואנו תורמים את המומחיות שלנו כדי לעצב את נוף חוש הריח עבור תעשיות חשובות רבות".
מגמה צרכנית לטבעיות
ככל שהצרכנים הופכים מודעים יותר לסביבה, מותגים המשלבים ביומולקולות ריח יכולים להפיק תועלת מתפיסה חיובית הקשורה לקיימות ומיקור אחראי. בדו"ח שוק לשנת 2023, 44% מהצרכנים ברחבי העולם מסכימים לחפש באופן פעיל טענות קיימות על צורות רבות של מוצרים/מותגים של חומרי ניקוי. זה יכול לתרום לנאמנות המותג ולמשוך צרכנים מודעים לסביבה.
Sensegen תציג בכנס השנתי של מכון הניקיון האמריקאי (ACI) ובכנס התעשייה, 29-31 בינואר, שם תדבר בורק על "לביוטכנולוגיה יש פוטנציאל לשפר את יצירת הבישום ולהאיץ את ההבטחה להתקדם מעבר לחומרים סינתטיים מבוססי דלק מאובנים." יום ד' 31 בינואר בשעה 10:00 בבוקר שעון מקומי. המצגת תוצג בתערוכת Showcase 2. תעשיית הניקיון מגבירה את התמקדותה בקביעת נורמות בתעשייה, מתן עדיפות לחומרים ידידותיים לסביבה, הפחתת כימיקלים מזיקים ואימוץ פתרונות מתכלים, מטליות לשימוש חוזר ויעילות אנרגטית.
Sensegen® נמצאת בחוד החנית של חדשנות הבישום, ודוחפת את גבולות הפתרונות מבוססי הביוטכנולוגיה כדי ליצור חוויות ריח בנות קיימא ושובות לב. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר sensegen.com.
כחטיבה של רכיבי Blue California, מרכז הטעם, הריח והיופי החדשני שלנו מוקדש אך ורק לאספקת פתרונות צמחיים, טבעיים וברי קיימא. צוות המומחים המגוון של Sensegen משתף פעולה עם טכניקות ביולוגיות מתקדמות ומשתף פעולה כצוות כדי לספק מרכיבים ייחודיים שאומתו על ידי צרכנים.
קבצים מצורפים
Sensegen השיגה ציון דרך משמעותי בכך שהובילה את הדרך בפיתוח רכיבי בישום ביוטכנולוגיים.
השימוש בתהליכים ביוטכנולוגיים מאפשר חדשנות וחידוש ביצירת ניחוח.
לפרטים נוספים:
Ana Capretz, Head of Public Relations and Communications
Sensegen
+1.949.635.1991
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: Sensegen |
|
|