Recursion מודיעה על עסקת שיתוף פעולה עם טמפוס, 50 מחשבי העל המובילים המופעלים על ידי NVIDIA, ונותנת עדכונים על שיתוף פעולה עם באייר לאונקולוגיה מדויקת

Recursion   מודיעה על עסקת שיתוף פעולה עם טמפוס, 50 מחשבי העל המובילים המופעלים על ידי NVIDIA, ונותנת עדכונים על שיתוף פעולה עם באייר לאונקולוגיה מדויקת

עם נתונים נוספים הממוקדים במטופל, כוח מחשוב ומיקוד חדש ומלהיב לשיתוף הפעולה שלה עם באייר, החברה מאיצה את המעבר של ביוטכנולוגיה לטכנולוגיה

סולט לייק סיטי, 9 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

Recursion (נאסד"ק: RXRX), חברת טכנוביולוגיה מובילה בשלבים הקליניים המפענחת ביולוגיה כדי לתעש זיהוי תרופות, הודיעה היום על שני עדכונים משמעותיים עם משתפי הפעולה שלה NVIDIA ובאייר Bayer, ועל שיתוף פעולה חדש עם Tempus Labs כשהיא יוצרת תשתית ומרחיבה את שאיפותיה והיקפה בתחום האונקולוגיה המדויקת.

"מאז הקמתנו האמנו שהדור הבא של מובילי הביופארמה יפעל בצומת של מערכי נתונים בקנה מידה גדול ומחשוב מואץ", אמר ד"ר כריס גיבסון, מייסד שותף ומנכ"ל Recursion. "היום, אנו נרגשים לשתף שלוש יוזמות עיקריות התומכות באמונה זו ובמשימה שלנו להביא תרופות טובות יותר לחולים במהירות ובקנה מידה גדול. עם 20 פטה-בייט של נתונים אונקולוגיים מדויקים של Tempus, התמיכה של NVIDIA בהכפלת כוח מחשוב-העל שלנו פי ארבעה כדי לקדם במהירות ובאמינות את החיפוש והבנייה של מודלים גדולים של בינה מלאכותית, ועדכון שיתוף הפעולה שלנו עם באייר כדי לקדם במהירות סדרה של תוכניות אונקולוגיות מדויקות, נמשיך להניע יחד את השינוי מביוטק ל-TechBio".

Tempus Collaboration מספק ל- Recursion גישה לנתונים המכילים יותר מ-20 פטה-בתים של נתונים אונקולוגיים קנייניים הממוקדים במטופל

Recursion הגיעה להסכם עם Tempus לגישה מועדפת לאחד ממערכי הנתונים האונקולוגיים הגדולים בעולם, שאינם מזוהים וממוקדים במטופל, המשתרע על פני DNA, RNA, רשומות רפואיות ועוד כדי לתמוך בגילוי טיפולים פוטנציאליים מועשרים בסמנים ביולוגיים בקנה מידה גדול באמצעות הכשרה של מודלים של בינה מלאכותית סיבתית. על ידי שילוב גישת הגנטיקה הקדמית של Tempus עם גישת הגנטיקה ההפוכה ב- Recursion, החברה מאמינה שיש לה הזדמנות לשפר את המהירות, הדיוק וקנה המידה של הפיתוח הטיפולי באונקולוגיה. כחלק מההסכם, Recursion תשלם ל- Tempus עד 160 מיליון דולר במזומן או בהון עצמי בחמש השנים הקרובות בתמורה לזכויות גישה ושימוש מתמשכות ומעודכנות לנתונים למטרות פיתוח טיפולי.

"אנו שותפים למחויבות של Recursion לגישה של Data First לרפואה מדויקת", אמר אריק לפקופסקי, מייסד ומנכ"ל Tempus. "אנו מצפים לעבוד יחד כדי למנף את הנתונים הרב-מודאליים שלנו כדי לחשוף תובנות שיש להן פוטנציאל לקדם טיפולים מותאמים אישית למטופלים ברחבי העולם".

במצטבר, ל Recursion-תהיה כעת גישה לכ-50 פטה-בייט של נתונים קנייניים בתחומי הביולוגיה והכימיה, כמו גם לנתונים בעולם האמיתי, הממוקדים במטופל, הניתנים להתייחסות ומתאימים לצורך אימון מודלים בקנה מידה גדול של AI/ML, שבהם היא מתכננת להשתמש כדי להניע השערות טיפוליות חדשות, אסטרטגיות סמנים ביולוגיים ובחירת עוקבות של מטופלים.

50 מחשבי העל המובילים מופעלים על ידי NVIDIA

כדי להאיץ את ההשפעה של הנתונים הקנייניים ש- Recursion צברה, החברה התחייבה להרחיב באופן משמעותי את BioHive-1, מחשב העל המקומי שלה מבוסס NVIDIA DGX SuperPOD, ולהוסיף מעל 500  מעבדים גרפיים NVIDIA H100 Tensor Core ליותר מ-300 מעבדים גרפיים NVIDIA A100 Tensor Core שכבר קיימים כדי להגדיל את קיבולת החישוב שלה פי 4. כוח מחשוב מורחב מאוד זה יתמוך בצנרת המוצרים של החברה, בשותפויות ובבניית אחד ממודלי הבסיס הגדולים מסוגו במגוון שיטות של ביולוגיה וכימיה.

בהתבסס על רשימת TOP500 ביוני 2023, Recursion צופה כי עם השלמתו ובחינת הבנצ'מרק, BioHive-1 יהיה ככל הנראה בין 50 מחשבי העל החזקים ביותר בעולם בכל תעשייה ויהיה מחשב העל החזק ביותר בבעלות ומופעל על ידי חברת ביופארמה כלשהי. החברה צופה כי השיפור של BioHive-1 יהיה מבצעי במחצית הראשונה של 2024.

"עידן חדש בגילוי תרופות כבר כאן, וחברות מדעי החיים וגילוי תרופות מובילות את הדרך", אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA. "שיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם Recursion יביא נתונים ביולוגיים בקנה מידה גדול יחד עם אחד ממחשבי העל החזקים ביותר כדי לפענח ביולוגיה ולהגיע לתרופות טובות יותר מהר יותר".

שיתוף פעולה עם באייר בתוכניות לאונקולוגיה מדויקת

Recursion הודיעה על שיתוף פעולה מעודכן עם שותפתה הוותיקה, באייר, לסדרה נבחרת של תוכניות אונקולוגיות מדויקות. החלטה זו מאפשרת לבאייר למנף את יכולותיה המתקדמות של רקורסיה כדי לזהות מטרות חדשות וכימיה הישימות להתוויות אונקולוגיות. על פי תנאי ההסכם, החברות רשאיות ליזום עד שבע תוכניות אונקולוגיות ו- Recursionזכאית לקבל תשלומים עתידיים פוטנציאליים, מבוססי הצלחה, של עד 1.5 מיליארד דולר בתוספת תמלוגים על מכירות נטו.

"שיתוף הפעולה שלנו עם Recursion הוא עדות למחויבות שלנו לעצב את עתיד שירותי הבריאות, תוך שימוש בהתקדמות בתחום הבינה המלאכותית וגילוי תרופות כדי לדחוף את גבולות הרפואה במטרה לספק טיפולים חדשניים לסרטן לחולים שאפשרויות הטיפול של היום עדיין לא מספקות את צרכיהם הרפואיים", אמר סטפן אולריך, חבר מועצת המנהלים של Bayer AG ונשיא,  תרופות.

אודות Recursion

Recursion היא חברת טכנוביולוגיה מובילה בשלבים הקליניים המפענחת ביולוגיה כדי לתעש זיהוי תרופות. מי שמאפשרת את משימתה היא מערכת ההפעלה Recursion, פלטפורמה הבנויה על פני טכנולוגיות מגוונות ומרחיבה ללא הרף את אחד ממערכי הנתונים הביולוגיים והכימיים הקנייניים הגדולים בעולם. Recursion ממנפת אלגוריתמים מתוחכמים של למידת מכונה כדי לזקק ממערך הנתונים שלה אוסף של טריליוני קשרים הניתנים לחיפוש על פני ביולוגיה וכימיה שאינם מוגבלים על ידי הטיה אנושית. על ידי שליטה בקנה מידה ניסיוני עצום - עד מיליוני ניסויי מעבדה רטובים מדי שבוע - ובקנה מידה חישובי עצום - בעלות ותפעול של אחד ממחשבי העל החזקים ביותר בעולם, רקורסיה מאחדת טכנולוגיה, ביולוגיה וכימיה כדי לקדם את עתיד הרפואה.

מטה Recursion  נמצא בסולט לייק סיטי, שם היא חברה מייסדת של BioHive, קולקטיב תעשיית מדעי החיים ביוטה. ל- Recursion  יש גם משרדים בטורונטו, מונטריאול ואזור מפרץ סן פרנסיסקו. קבלו מידע נוסף בכתובת http://www.Recursion.com, או התחברו ב- Twitter  וב- LinkedIn

הצהרות צופות פני עתיד

מסמך זה מכיל מידע הכולל או מבוסס על "הצהרות צופות פני עתיד" כמשמעותן בחוק הרפורמה בליטיגציה בניירות ערך משנת 1995, כולל, ללא הגבלה, אלה הנוגעות לתוצאות וליתרונות הצפויים מגישה לנתונים רב-מודאליים בעולם האמיתי המוחזקים ב-Tempus; תוצאות ותועלות של גזירת השערות טיפוליות על ידי קישור נתונים מולקולריים ונתוני תוצאות; תוצאות ויתרונות של הרחבת מחשב-העל שלנו; תוכניות גילוי בשלב מוקדם ומאוחר, פרה-קליני וקליני, כולל לוחות זמנים לקריאת נתונים; רישיונות ושיתופי פעולה, לרבות מימוש אופציות על ידי שותפים ושותפויות נוספות; מוצרים פוטנציאליים והאינדיקציות העתידיות הפוטנציאליות שלהם והזדמנויות השוק; מערכת ההפעלה רקורסיה וטכנולוגיות אחרות; תוכניות וביצועים עסקיים ופיננסיים, כולל מסלול מזומנים; וכל שאר האמירות שאינן עובדות היסטוריות. הצהרות צופות פני עתיד עשויות לכלול או לא לכלול מילים מזהות כגון "תוכנית", "רצון", "ציפייה", "ציפייה", "כוונה", "מאמין", "פוטנציאל", "יכול", "המשך" ומונחים דומים. הצהרות אלה כפופות לסיכונים ואי ודאויות ידועים או בלתי ידועים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מאלה המובעות או משתמעות בהצהרות כאלה, כולל, אך לא רק: אתגרים הטבועים במחקר ופיתוח פרמצבטי, לרבות העיתוי והתוצאות של תוכניות פרה-קליניות וקליניות, כאשר הסיכון לכישלון גבוה וכישלון יכול להתרחש בכל שלב לפני או אחרי אישור רגולטורי בשל היעדר יעילות מספקת,  שיקולי בטיחות, או גורמים אחרים; היכולת שלנו למנף ולשפר את פלטפורמת גילוי התרופות שלנו; יכולתנו להשיג מימון לפעילויות פיתוח ולמטרות תאגידיות אחרות; הצלחת פעילויות שיתוף הפעולה שלנו; היכולת שלנו לקבל אישור רגולטורי, ובסופו של דבר למסחר תרופות מועמדות; היכולת שלנו להשיג, לתחזק ולאכוף הגנות על קניין רוחני; התקפות סייבר או שיבושים אחרים במערכות הטכנולוגיות שלנו; היכולת שלנו למשוך, להניע ולשמר עובדי מפתח ולנהל את הצמיחה שלנו; אינפלציה וסוגיות מאקרו כלכליות אחרות; וסיכונים ואי ודאויות אחרים, כגון אלה המתוארים תחת הכותרת "גורמי סיכון" בהגשות שלנו לרשות ניירות ערך האמריקאית, כולל הדו"ח הרבעוני האחרון שלנו בטופס 10-Q והדו"ח השנתי שלנו בטופס 10-K. כל ההצהרות הצופות פני עתיד מבוססות על האומדנים, התחזיות וההנחות הנוכחיים של ההנהלה, ו- Recursion  אינה מתחייבת לתקן או לעדכן הצהרות כאלה, בין אם כתוצאה ממידע חדש, התפתחויות עתידיות או אחרת, למעט במידה הנדרשת על פי החוק החל.

למידע נוסף:

איש קשר לתקשורת