דרוג:
יחליף ב- 1 בינואר 2014 את ד"ר יצחק שנברג שפורש מתפקידו
לאחר כ- 20 שנים בצורן, ושנתים נוספות בתפקיד מנכ"ל CSR ישראל וסגן נשיא בכיר של CSR , מאז רכישת צורן ב- 2011, פורש ד"ר יצחק שנברג מתפקידו.
הנהלת CSR בחרה בזאב ריץ' (43) לתפקיד מנכ"ל CSR ישראל. ריץ' הצטרף לצורן לפני כ- 4 שנים על מנת להוביל את פעילות ההנדסה של קבוצת ה-Home Entertainment. עם הרכישה של CSR מונה להוביל את ארגון ההנדסה של ה- System on Chip ולפני מספר חודשים קיבל אחריות כוללת על פעילות ה-Architecture & Digital Design של החברה הגלובלית.
קודם להצטרפותו לצורן עבד ריץ' בחברת מארוול במשך 12 שנה, במגוון תפקידי הנדסה וניהול. ריץ' הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת ת"א.
לקראת כניסתו לתפקיד, אמר ריץ': "ל- CSR ישראל מעמד מרכזי ב- CSR הגלובלית, ואני מתכנן, בעזרת העובדים המצטיינים שלנו, לשמור על המעמד הזה ואף לשפר אותו. עם ההסמכה שקבלנו לאחרונה מ- CSR כמרכז הפיתוח הראשי, של החברה בעולם, לתחום הדיגיטל, אחד היעדים החשובים שלי ושל הצוות בשנה הקרובה, יהיה לחבר את האתר בישראל ל-CSR הגלובלית, לפתוח אופקים לתחומים חדשים ולשתף את העובדים שלנו בישראל בפעילויות וטכנולוגיות חדשות הקיימות ב-CSR העולמית. אני מתכוון להשתמש בידע, בניסיון, ביצירתיות ובכשרון של העובדים שלנו בישראל כדי להגשים את היעדים האסטרטגים והחזון העסקי של CSR, ובד בבד להציע לשוק חדשנות טכנולוגית ממדרגה ראשונה."
יצחק שנברג, המנכ"ל היוצא, ברך את ריץ' ואמר: "אחרי 20 שנה בצוות המוביל של צורן העולמית ושנתיים בתפקיד סמנכ"ל בכיר ב- CSR העולמית ומנכ"ל CSR ישראל, אני אסיר תודה על ההזדמנות הגדולה שנפלה לידי להיות חלק ולהוביל את המהפכה הדיגיטלית, שהביאה לביתם ולידיהם של למעלה מביליון צרכנים ברחבי העולם, מצלמות דיגיטליות, וידיאו ואודיו באיכות שהייתה שמורה בעבר רק לאולפניםמקצועיים, וכל זאת תוך הגדלת הסניף בישראל פי עשרה. אני מאחל לזאב להמשיך במסלול ההצלחה ולהוביל את הצוות הנפלא, בישראל ובעולם, להישגים טכנולוגים ועסקיים חדשים."
אודות CSR ישראל
CSR ישראל הינה מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של CSR העולמית, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה. החברה מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה, בקדמת הטכנולוגיה, לשוק האלקטרוניקה הצרכנית. הרכיבים הטכנולגיים של CSR משולבים במוצרים המובילים בתחומם ומעניקים למוצר יתרון יחסי, כך שבסופו של דבר הצרכן מקבל ערך מוסף בזמן השימוש.
החברה מפתחת פתרונות מתקדמים בתחום האודיו, וידאו, צילום דיגיטלי, קישוריות ומיקום. CSR ישראל מפתחת עבור החברה הגלובלית מוצרים לשוק הצילום ומערכות מתקדמות לתעשיית הבידור והמידע לרכב. מוצרי החברה משולבים במותגים המובילים בעולם, ומעניקים להם רמה נוספת של קידמה טכנולוגית וידידותיות למשתמש.
חברת CSR מעניקה לעובדיה סביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת, המאפשרת למפתחים ומתכנתים לרכוש נסיון בינ"ל ולפתח פתרונות המעניקים לצרכן הסופי חווית משתמש עשירה, נוחה ומגוונת.
CSR ישראל, הממוקמת בחיפה, מעסיקה 300 מהנדסים מצטיינים, הנהנים מאינטראקציה טכנולוגית בינ"ל. בין לקוחות החברה: ניקון, סוני, פנסוניק, פיוניר, Alps, Harman, Continental ועוד.
הינכם מוזמנים להתעדכן באתר החברה: www.csr.com תגיות של המאמר: CSR |
|
|