קמפיין "לא לפלסטיק חד-פעמי" מצמצם 92% מהשימוש בבקבוקי מים מפלסטיק בשנה אחת

דרוג:

קמפיין "לא לפלסטיק חד-פעמי" מצמצם 92% מהשימוש בבקבוקי מים מפלסטיק בשנה אחת

מחויבותה של קבוצת זאהיד לקיימות היא חוד החנית של סטנדרט חדש לאחריות סביבתית

ג'דה, ערב הסעודית, 22 באוקטובר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

Zahid Group, ארגון מוביל במגוון תעשיות, הודיע על ההצלחה המהדהדת של קמפיין "לא לפלסטיק חד-פעמי" שלו לשנת 2022. מאז השקתה בסוף 2021, קבוצת זאהיד עשתה צעדים משמעותיים ביצירת שינוי כלל ארגוני התואם את מחויבותה לקהילה ולכדור הארץ.

תוך התמקדות בפריטים ספציפיים שבהם ניתן להשיג שינוי מתמשך, בהתבסס על השימוש לפני המגפה בשנת 2019, Zahid Group הפחיתה את השימוש הכולל שלה בפלסטיק חד-פעמי (SUP) ב-61% בשנת 2022 בהשקה בשנה הראשונה שלה. היוזמה החלה בהתמקדות בכלי מטבח, שקיות, עטיפות ובקבוקי מים של SUP. כחלק מהיוזמה, הקבוצה חילקה בקבוקי מים מנירוסטה, שקיות בד וספלי קרמיקה עם לוגו היוזמה לכל העובדים בחברות הקבוצה, תוך עידוד השימוש בחלופות לשימוש חוזר והשתתפות פעילה של עובדים בכל המיקומים בערב הסעודית.

בפרט, השימוש בבקבוקי מים מפלסטיק צנח ב-92%, וחסך בממוצע 30 בקבוקי מים בשעה בשנה הראשונה. הישג זה לבדו מונע מעל 8 טון של זיהום SUP מדי שנה. נעשה שימוש ב-86% פחות כלי מטבח מפלסטיק, מה שהפחית את הפסולת בכ-1.2 ק"ג לשעה בממוצע במהלך השנה כולה. כמו כן, השימוש בשקיות פלסטיק/עטיפות צומצם ב-46%, מה שהפחית עוד 11 טון של פסולת SUP.

ככל שהקבוצה מאיצה בפעילות שלאחר המגפה ורואה עד כמה הקמפיין כבר היה בעל ערך, הוצבו יעדים לשנת 2023 גבוהים אף יותר. זייד מ. זאהיד, מנכ"ל Zahid Group, אמר: "כארגון מוביל עם התמקדות בלתי מתפשרת בפרקטיקות איכותיות והטובות מסוגן ומחויבות בלתי מעורערת לספק מצוינות בכל מה שאנו עושים, באמצעות ההשפעה המשולבת של מאמצינו, כמו גם הנעת שינוי רחב יותר, אנו מהווים דוגמה לאחרים בקהילות שלנו, הן האישיות והן המקצועיות. זה בשביל כולנו".

Zahid Group מעודדת כעת אחרים להצטרף ליוזמה לביטול השימוש בפלסטיק חד-פעמי בארגונים שלהם ומציעה רישיון קריאייטיב פטור מתמלוגים לשימוש בזהות הקמפיין ובלוגו. המילה "pLAstic" בלוגו מדגישה את המילה لا (LA), שפירושה "לא" בערבית, ואומרת לא לפלסטיק חד-פעמי עבור הקהילה שלנו וכדור הארץ שלנו. הלוגו, אסטרטגיית הקמפיין הפנימי, הלקחים שנלמדו וכל חומרי קמפיין המודעות זמינים גם הם בחינם. ניתן למצוא אותם בכתובת www.zahid.com/plastic/

היישום המוצלח של קמפיין "לא לפלסטיק חד-פעמי" על ידי Zahid Group ממחיש את מחויבות החברה לאחריות סביבתית. באמצעות המאמצים הקולקטיביים של עובדיה, Zahid Group הוכיחה כי עסקים יכולים לחולל שינוי חיובי ולתרום לעתיד בר-קיימא יותר.

אודות Zahid Group:

Zahid Group הוא ארגון בבעלות פרטית שבסיסו בג'דה, ערב הסעודית, במשך למעלה ממאה שנה.  היא מעסיקה יותר מ -5,000 עובדים והיא שחקן מוביל בתעשיות רבות, כולל אנרגיה ושירותים, מכונות כבדות, שירותים פיננסיים, ייצור תעשייתי, תחבורה ואירוח. החברה משתפת פעולה עם מותגים גלובליים כגון קטרפילר, וולוו, רנו וטוטאלאנרג'י.

קובץ מצורף

קמפיין "לא לפלסטיק חד-פעמי" מצמצם 92% מהשימוש בבקבוקי מים מפלסטיק בשנה אחת

הודעה לעיתונות:

Fatmah Zawawi

Zahid Group

[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 

 

 


תגיות של המאמר: Zahid Group | קבוצת זאהיד |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

אנדרסן גלובל מחזקת את הקשרים באסיה באמצעות תוספת של חברות לארגון אנדרסן גלובל Andersen Global מוסיפה חברות לארגון ב
אנדרסן גלובל מחוללת שינוי בחברה שותפה בארמניה אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את יכולותיה באר
EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (
משקיע EB5 Capital מקבל אישור גרין קארד קבוע ראשון בפרויקט (JF24) 1900 Half Street EB5 Capital שמחה לדווח על אישור הבקשה הראשון של I-
Akur8 הבטיחה 120 מיליון דולר בסבב גיוס C כדי להאיץ את הצמיחה של מערכת האקטואריה של הדור הבא שלה Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור והז
 SCF רוכשת את Newpark Fluids Systems SCF Partners, Inc. (“SCF”) שמחה להכריז על רכישת עס
המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ) בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות מ
Zenas BioPharma מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית מורחבת לציבור Zenas BioPharma, Inc (Zenas), (נאסד"ק: ZBIO), חברת
1.7 מיליון משתמשים הצטרפו ל-Bitget באוגוסט, מדגיש הדו"ח החודשי Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
ערב הסעודית מציגה השקעות אסטרטגיות בתיירות ב-IHIF Asia, ופותחת דלתות למשקיעים ערב הסעודית מבססת את עצמה במהירות כגוף מוביל בתחום
Recording Academy® מינתה את טיימור מרמרצ'י למנהל פעיל במזרח התיכון ובצפון אפריקה ®‏Recording Academy‏ מינתה את טיימור מרמרצ'י (Taym
השלב הבא באבולוציית המיתוג של Dormer Pramet Dormer Pramet גאה להכריז על חשיפת הזהות המוגדרת מח
CNE Direct, Inc (הפועלת בשם "illumynt") מכריזה על חזרתו של פול נייט לתפקיד המנכ"ל CNE Direct, Inc (הפועלת בשם “illumynt”) שמחה להכרי
   קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases  ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק
Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב ‏TOM FORD הכריזה על מינויו המיידי של היידר אקרמן
שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats ‏ Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שו
משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונ
XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים
Blackstone  הכריזה על הסכם לרכישת AirTrunk בעסקה בשווי 24 מיליארד דולר אוסטרלי קרנות המנוהלות בידי Blackstone Real Estate Partner
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)