דרוג:
חברת אליסון פרסמה את הזהות המיתוגית החדשה שלה המשקפת את צמיחת והתפתחות הסוכנות
המותג החדש ישפר את המיקוד בתשומת הלב הניתנת לצרכיו המורכבים של הלקוח ותוך כדי כך ישאף להישאר בחזית החדשנות הטכנולוגית ולשפר את מחויבותו למצוינות ולהשפעה גלובלית
סן פרנסיסקו, 7 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):
לאחר יותר משני עשורים של התרחבות ואבולוציה יוצאות דופן, חברת Allison אליסון (fka Allison+Partners) שמחה להציג את הזהות המיתוגית החדשה שלה, הכוללת שם, לוגו, אתר וזהות ויזואלית חדשים לגמרי. המאמץ למתג את עצמה מחדש משקף את הטרנספורמציה של הסוכנות מתחילת דרכה כחברת יחסי ציבור מסורתית המתמקדת במדיה למעצמת שיווק ותקשורת מודרניים בעלת נוכחות גלובלית.
"היום אנו מציינים אבן דרך משמעותית בהיסטוריה שלנו", אמר סקוט אליסון, היו"ר והמנכ"ל הגלובלי של Allison. "חשיפת זהות המותג החדשה שלנו מייצגת לא רק את השינוי שערכנו בשם ובלוגו, אלא גם הצהרה אמיצה בדבר מחויבותנו לעיצוב העתיד של תקשורת שיווקית משולבת. גדלנו יחד עם התעשייה, ובדרך אימצנו חדשנות והצלחנו להרחיב את החותם הגלובלי שלנו. המיתוג מחדש הוא העדות שלנו למחויבות של צוות השלנו למצוינות, יצירתיות ולחתירה המתמדת שלנו לקראת מציאת פתרונות המניעים יצירת הבדל משמעותי בקרב הלקוחות שלנו. אליסון מאפשרת לנו להוביל את הדרך בעידן התקשורת החדש הזה״.
מדוע למתג מחדש? למה עכשיו?
במהלך 22 השנים האחרונות, אליסון עברה אבולוציה יוצאת דופן, תוך הרחבת השירותים, הגדלת תיק הלקוחות ובסיס הכישרונות שלה, כדי להקיף מגוון רחב של מומחיות, מן ההיבט של פתרונות יצירתיים. הסוכנות גם ראתה צמיחה משמעותית במספר המשימות הגלובליות - כאשר שבעה מתוך 10 הלקוחות המובילים שלה מיוצגים כעת בשווקים מרובים - עם רשימה משופרת של לקוחות בעלי מותגים גלובליים, כגון AB InBev, GE Appliances, Hewlett Packard Enterprise, IHG, Kyndryl וכן Revlon . יוזמת המיתוג מחדש שואפת לספק מענה לצורך בזהות מותג רעננה המיישרת קו עם המסלול הנוכחי והעתידי של הסוכנות, תוך הדגשת התרבות הייחודית שלה, הטווח הגלובלי, היכולות המשולבות וגישת החשיבה בראייה קדימה. אתם מוזמנים לבקר באתר החדש www.allisonworldwide.com, שם ניתן לקרוא על זהות המותג הרעננה ולקבל מידע נוסף על הפתרונות החדשניים של אליסון.
פתרון פרגמנטציה ואימוץ חדשנות
המיתוג מחדש נועד בנוסף להתמודד עם אתגר הפיצול שהתרחש באופן טבעי עם התרחבותה של הסוכנות והתפתחות הנוף השיווקי, מה שהיה עלול באופן פוטנציאלי לדלל או לטשטש את תחומי הבידול של הסוכנות. על ידי פישוט ואיחוד סיפור המותג, אליסון תבצע טוב יותר את יכולתה לפתור אתגרים עסקיים מורכבים, למשוך כישרונות מובילים, וכן לספק שיווק ותקשורת משולבים בקנה מידה עולמי. זהות המותג החדשה לא רק מסמנת את התרחבותה של הסוכנות, אלא גם ממצבת אותה כחברה שמניעה את החידושים העתידיים בתעשייה.
זהות רעננה ומודרנית מבית
צוות אסטרטגיית המותג והמעורבות של אליסון הוא שהוביל את זהות המותג החדשה, תוך שימוש בגישה למחקר, אסטרטגיה ומיתוג עבור לקוחות הנקראת V.I.T.A.L, שהינה מסגרת העוזרת לחברות להבין ולבטא את האנושיות הטמונה במותג (המובילה ליצירת מעורבות). המותג החדש כולל לוגו אלגנטי ומודרני המסמל את ההתפתחות והמחויבות של הסוכנות לחדשנות. החיתוך המופיע באות I מייצג את החזון של החברה תמיד לנוע קדימה, תוך מחשבה על חדשנות ומחויבות למצוינות. השינוי של השם ל"אליסון" מצביע על המעבר לזהות מכילה ועדכנית יותר, תוך כיבוד מייסדי הסוכנות ולערכים שלהם. הסרת המילה "+Partners" משקפת את הגישה מכוונת הצוות שאליסון ידועה בה, תוך שימת דגש על ההתמקדות של הסוכנות בהכללה, אחדות וגיוון.
חזון צופה עתיד
באמצעות המיתוג מחדש, Allison מכוונת את ההתפתחות שלה לייעוץ שיווקי ותקשורתי משולב ומלא. צוות החדשנות השיווקית של הסוכנות מציע שיווק משולב, אסטרטגיות מעורבות במותג, שיווק ביצועים, יצירתיות, Storytelling Studio ופונקציות מחקר וניתוח, בזמן שצוות הייעוץ של אליסון מסייע ל-C-suite להאיץ את הצמיחה על ידי מציאה ואופטימיזציה של צומת המטרות העסקיות, צורכי הלקוחות, סביבות רגולטוריות וחווית עובדים. הסוכנות מתכוונת לחזק את היכולות היצירתיות שלה, להשיג צמיחה מהירה באמצעות רכישות ממוקדות, ולהמשיך להרחיב את היצע השירותים שלה מעבר לבסיס יחסי הציבור שלה, המניע חדשנות באמצעות מומחיות משמעותית בנתונים וטכנולוגיה.
המניפסט, המטרה, החזון והייעוד של המותג
המניפסט החדש. של המותג, ״תמיד קדימה״ (Always Forward), מדבר על מסירותה של הסוכנות לזריזות, חדשנות ומומנטום במבט קדימה. המטרה מדגישה שהכול ממוקד בעבודה - פתיחת תובנות, השראה לחדשנות ובניית קשרים משמעותיים. החזון והייעוד מדגישים את המחויבות של אליסון לסביבה נעדרת גבולות שבה לכולם היכולת לבנות, ליצור ולהתרחב, תוך שימוש המניעה שינוי חיובי והצלחה עסקית.
פתרונות הסוכנות
בלב המיתוג מחדש ניכר השינוי העמוק שהחברה מחוללת לקראת מתן הצעות משופרות ללקוחות. כל פתרון מונע על ידי הרצון להיענות לאתגרים הייחודיים שלקוחותינו מתמודדים איתם בשוק הגלובלי, המצוי בשינוי מתמיד. בניסיון שלנו להבין מה עומד בלב צרכיו של הלקוח, אליסון חוצה את גבולות השיווק הקונבנציונלי, ומתייצבת כפותרת בעיות וכשותפה מהימנה. באמצעות גישה חדשה זו, אליסון מדגישה את יכולתה להניע מודעות וביקוש, להגדיל את הרלוונטיות התרבותית, לבנות ולשמר את המוניטין, לשנות מותגים ולהעלות את הביצועים העסקיים לטובת הלקוחות ברחבי העולם. הפתרונות אינם רק שירותים; הם גם מסלולים להצלחה, אסטרטגיות ליצירת שינוי ושרטוטים לניווט בנוף השיווק הדינמי.
עם המותג החדש הזה, אליסון מוכנה לצאת לפרק חדש ומרגש, תוך כיבוד מורשת ההתרחבות שהפכה אותו לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים בתעשייה ב-22 השנים האחרונות, תוך כדי הצגת ההתפתחות, החדשנות והמחויבות שלה תמיד לנוע קָדִימָה. זהות המותג החדשה מבטאת את רוחה ומסירותה של הסוכנות, ומבטיחה שהיא תישאר בחזית התעשייה לשנים הבאות.
אודות אליסון
אליסון Allison היא חברת ייעוץ גלובלית בתחום התקשורת השיווקית המשולבת, המוקדשת להנעת צמיחה, חדשנות ושינוי חיובי בקרב לקוחותיה, עמיתיה והקהילות שלה. עם מגוון רחב של מומחיות וחשיבה צופה לעתיד, אליסון מספקת תוצאות משנות משחק בעלות יכולת השפעה לטווח ארוך. חברת אליסון, הנמצאת בבעלות Stagwell(נאסד״ק: STGW), היא אחת מרשתות השיווק והתקשורת הצומחות והמשפיעות ביותר בעולם. שותפי הסוכנות ממנפים את הטכנולוגיה, ניתוח הנתונים, התובנות ופתרונות הייעוץ האסטרטגיים של Stagwell כדי להניע תוצאות מדידות ולמטב את ההחזר על ההשקעה בשיווק, עבור יותר מ-1,700 לקוחות ברחבי העולם. למידע נוסף, ניתן לבקר ב-www.allisonworldwide.com.
אנשי קשר
לשאלות בנושא מדיה:
Shanna Brown
מקור: Allison
תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: Allison |
|
|