חברה חדשה תספק פתרונות דיגיטל למגזר הערבי

דרוג:

WEB3 וקבוצת מזאוי מקימים את Sharq-Media: חברת מדיה שתספק מעטפת פתרונות קידום דיגיטלי מתקדמים לשוק הערבי

לחברה יכולות טכנולוגיות חדישניות וייחודיות שיאפשרו לאתר את קהל היעד המגזרי

שחף בר גפן, מנכ"ל WEB3 ומבעלי החברה החדשה: "עד כה, לא היה קיים לשוק הערבי פתרון מדיה דיגיטאלית מותאם ומתקדם. זהו הצעד הראשון והשאיפה היא לצאת גם החוצה – אל השוק הערבי העולמי, ובכללו הרשות הפלסטינאית"

שותפות עסקית ראשונה מסוגה בתחום המדיה הדיגיטאלית נרשם עם הקמתה של חברת המדיה Sharq-Media (Sharq, شرق: מזרח) – חברה בבעלות ערבית-יהודית משותפת שתספק שורת פתרונות פרסום ורכש מדיה דיגיטאלית מתקדמת, המבוססות על יכולות טכנולוגיות חדשניות וייחודיות המאפשרות לאתר את קהל היעד המגזרי ברשת. בין השאר, תספק החברה החדשה פתרון לפלטפורמות ה-Facebook, יאהו, גוגל (SEO), You-Tube ואף המובייל – בכולן ישולבו יכולות פילוח מדויק, מיקוד וקראייטיב ייחודיים  מבוסס קהלים מפולחים.

מניות החברה יתחלקו בין WEB3, קבוצת מזאוי ואלון שמש – מיוזמי החברה החדשה, שניהל בעשור האחרון את השיווק במחלבת יטבתה, שטראוס קפה ישראל ורשת שופרסל וישמש בין השאר גם כיועץ מקצועי. את פעילות החברה יובילו במשותף מאיר מועלם מ-WEB3 וסוזאן מזאוי מנכ"לית SQM מקבוצת מזאוי.

החברה המשותפת החדשה תהווה, למעשה, חיבור ערכי ומעשי בין המובילות הטכנולוגית של WEB3 בתחום הפרסום הדיגיטלי לבין הנגישות וההיכרות העמוקה עם קהל היעד וצרכי המפרסמים שתביא לשולחן קבוצת מזאוי, על ידי יצירת מעטפת פתרונות מדיה דיגיטאלית מלאה וייחודית, תפעל-Sharq-Media ליצור שיתופי פעולה מסחריים הן עם אתרים מקומיים והן אתרים בינלאומיים בעולם הערבי. "החברה החדשה לא באה להתחרות בערוצי הפרסום הקיימים, אלא לספק למשווקים ערוץ נוסף ואפקטיבי, להביא את המותגים והמסרים השיווקיים לחיי היומיום של הצרכנים במגזר. אומר פדול מזאוי, מבעלי קבוצת מזאוי. המגזר הערבי עובר תהליך מטלטל בין ישראלזציה, מערביזציה וערביזציה. תהליך זה יוצר ראיה גלובאלית ופתיחות הרבה מעבר לכפר, לשכונה ולמשק הפטריארכלי המסורתי. הפתרון שאנו מציעים פוגש את הלקוחות שלנו והצרכנים שלנו בכפר הגלובאלי שבו הצעיר הערבי יכול לדבר על הכל בפתיחות וללא מעצורים חברתיים".

שחף בר גפן, מנכ"ל WEB3 ומבעלי החברה החדשה מציין כי "Sharq-Media מביאה עמה תפיסה חדשה: שילוב של ניתוח הפלטפורמה ברמה הגלובאלית והתאמתה הלוקאלית לדרישות ולצרכים הייחודיים שמייצגים את הלקוחות והמשווקים במגזר הערבי. אנו מאמינים ששילוב היכולות הטכנולוגיות של WEB3 וההיכרות של קבוצת מזאוי עם המגזר והשוק הערבי יצור מעטפת של פתרונות מתקדמים וייחודיים, מותאמים למפרסמים ולנמענים מהמגזר. השאיפה היא בהחלט לצאת אל מחוץ השוק הישראלי אל השוק הערבי העולמי – ובכללו הרשות הפלסטינאית".

מדובר בניסיון משמעותי ראשון ביצירת פלטפורמה מקדמת לפרסום בערוצים דיגיטאליים למגזר הערבי – מגזר שהשיווק אליו מתאפיין בכלים מסורתיים ולא מתקדמים. "מדובר בהערכת חסר של המגזר" אומר אלון שמש, מבעלי החברה החדשה, "משווקים מהמגזר הכללי מוציאים על פרסום במגזר הערבי רק כ-100 מיליון ש"ח מתוך עוגת פרסום כוללת של למעלה מ-4 מיליארד ש"ח בשנה. בעוד שהשוק במגזר הכללי מתאפיין בסטגנציה כמותית וכספית, צרכנים צינים וקצרי רוח למותגים, תחרות אגרסיבית ואינטנסיבית הרי שהמגזר הערבי עשוי להיות " אוקיינוס כחול " של ממש. השוק הערבי נמצא בצמיחה כלכלית מואצת, מלווה בפתיחות לקדמה ולמודרניזציה המובלת היום, על ידי צעירים המהווים את הרוב הדמוגרפי. בכל המדדים שאנחנו מכירים המעידים על בגרות הצרכנים והעולם הדיגיטאלי במגזר, הרי שהמגזר הערבי לא רק שלא מפגר אחרי האוכלוסייה היהודית, אלא שבמדדים של גלישה באינטרנט בכלל ובקרב צעירים בפרט, הוא עולה עליה".

משרדי Sharq-Media ימוקמו בקומפלקס המשרדים החדש של WEB3 במגדלי בסר ברמת גן. החברה צפויה לפתוח בפעילות רשמית בנובמבר 2013

אודות WEB 3

קבוצת WEB3 מתמחה במדיה חדשנית ומפתחת פתרונות פרסום מתקדמים בארץ ובעולם. הקבוצה מהווה שחקנית מרכזית בזירת המדיה הדיגיטלית – אינטרנט וסלולר. WEB3 היא חברה יזמית, הפועלת לפיתוח טכנולוגיות חדשניות וייחודיות, המאפשרות פרסום חכם, מדויק, ממוקד ואפקטיבי.

הקבוצה מציעה מגוון פתרונות פרסום דיגיטאליים כמוצרי מדף: Global Solutions, Audience Network, Premium, Social ו-Video  המספקים מענה לפטפורמות המובייל, האתרים, הוידאו והגלובל, ומציעים יכולות חכמות כגון פילוח דמוגרפי, על גבי פלטפורמות הפרסום הגדולות בישראל ובעולם כגון NRG, FXP ועוד. WEB3 משמשת כמייצגת הבלעדית של חברת Yahoo בישראל ובבעלותה שתי חברות בנות: Maple, המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות ו-Positive Mobile, המתמחה בפרסום בסלולר.

WEB3 הוקמה ב-2006 ומעסיקה כ-80 עובדים. מניותיה מתחלקים בין שחף בר-גפן, פז דרור, שי ברס, חברת השיווק הדיגיטלי העולמית Ybrant Digital ותאגיד המדיה הדרום אפריקאי,Village Media

בין לקוחותיה של WEB3 נמנות החברות הגדולות בישראל  – מי עדן, נביעות, סלקום, אורנג', כללית, תנובה, AIG, אל על, 013 נטוויז'ן, בנק הפועלים, בנק לאומי, הוט, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.

 


תגיות של המאמר: web 3 | sharq media | sharq |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
שימוש ב-Milbros UV Graphs משפר את הבטיחות וההחזרה בניקוי מכלים כימיים Milbros, פתרון של Veson Nautical ומסד הנתונים האמי
Bitget רושמת את Swell (SWELL) ב-Launchpool, Poolx ו-Spot עם 23,440,000 אסימונים כפרסים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
MLL Legal בוחרת בפלטפורמת משרדי עורכי הדין AQX של Anaqua כדי לשפר את ניהול הקניין הרוחני ולהניע יעילות תפעולית Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיית ניהול חדשנות
Vasion מסירה את הלוט מעל אוטומציית הפלט: מחוללת מהפכה בניהול פלט ואוטומציה של זרימת עבודה באמצעות פתרון מקורי בענן ®Vasion, חלוצה בהדפסה ללא שרת ובאוטומציה מתוזמרת,
Bitget Wallet Lite הגיע ל-6 מיליון משתמשים במספר ימים בלבד, והוא כעת הארנק הגדול ביותר ב-Telegram Bitget Wallet, ארנק Web3 המוביל ללא משמורת, השיק א
איזיסקרין וסקוטרוניק חתמו על הסכם מפיצים בתערוכת Intersec 2024 בנוכחות שרת הכלכלה והדיגיטל האוסטרית לשעבר מרגרטה שרמבאוק איזיסקרין (easescreen), חברה בינלאומית מובילה בתחו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)