®HEINZ חושפת פלטפורמת קריאייטיב מותגים ראשונה מזה 150 שנה

דרוג:

®HEINZ חושפת פלטפורמת קריאייטיב מותגים ראשונה מזה 150 שנה

המיצוב החדש חוגג ומציג את האהבה הלא רציונלית של מעריצי המותג האמיתיים למותג

שיקגו, פיטסבורג ולונדון, 1 ביוני 2023,BUSINESS WIRE)):

היום מכריזה HEINZ על "זה חייב להיות HEINZ", פלטפורמה גלובלית חדשה המסמנת בפעם הראשונה ב-150 שנות קיום החברה את איחוד המותג תחת אסטרטגית קריאייטיב אחת. הקמפיין הוא הומאג' למותג, וחוגג את האהבה הלא-רציונלית שחשים אנשים למותג HEINZ - מרומנים אישיים של מעריצי המותג עם המותג, ועד לאהבה ותשומת הלב המוקדשים לעשיית מוצרי המותג.

פלטפורמת הקריאייטיב הגלובלית, המעוגנת בהשקעת המדיה הגדולה ביותר של Kraft HEINZ, מדגימה את האהבה שאין כמותה שחשים אנשים בכל העולם משך דורות למותג HEINZ - מהקטשופ ועד Beanz, וכל מה שביניהם. הקריאייטיב משובץ סיפורי מעריצים שהופיעו במדיה חברתית, במאמרים בעיתונות או נמסרו מפה לאוזן - כגון קעקועים של HEINZ, נשיאת חבילות רטבים ותבלינים בתיקים, והברחת קופסאות Beanz בבדיקות הביטחוניות בשדות התעופה.

"רצינו לאחד את המותג תחת פלטפורמת מותג גלובלית אחת, צללנו לעולמם של הצרכנים שלנו, ומצאנו שלכולם היה דבר אחד במשותף: המאמץ הלא רציונלי שהשקיעו במוצרים של HEINZ," אמרה דיאנה פרוסט, סמנכ"לית צמיחה בצפון אמריקה בחברת Kraft HEINZ. "כמותג אנחנו אובססיביים לצרכנים שלנו, יצרנו את 'זה חייב להיות HEINZ' כשיר האהבה שלנו להם, המעריצים שלנו הם המוזה שלנו".

המותג HEINZ מצוי במסע חיפוש בן יותר מ-150 שנה כדי למצוא כיצד לעשות את הדבר המצוי והרווח בצורה טובה במיוחד. כיום, איכות ללא תחרות נותרה בלב האמונה והפרקטיקה של המותג, החל מבחירה קפדנית של מרכיבים באיכות הגבוהה ביותר בלבד על ידי שבעת "המאסטרים לעגבניות", ועד ליעד של מיקור הקטשופ ממקורות ברי קיימא בלבד (100%) עד 2025. כל צעד נשקל בקפדנות, כדי לוודא שאנו משיגים את הטעם של HEINZ, שלא ניתן לטעות לגביו, בכל פעם.

"המעריצים שלנו עושים מאמצים לא רציונליים עבור מוצרי HEINZ, אבל התחושה היא הדדית - אנחנו אובססיביים בדיוק כמוהם לגבי המוצרים שלנו כפי שהם ואנחנו לא יכולים לחכות לחלוק את זה עם העולם," אמרה קריסטינה קנז, סמנכ"לית צמיחה באזור הבינלאומי בחברת Kraft HEINZ. "אהבה לא רציונלית זו מניעה טרנספורמציה רחבה יותר בחברת Kraft HEINZ, אנו נעים כעת במהירות התרבות כדי להפתיע את הצרכנים שלנו, לשמח ולענג אותם עם חדשנות מובלת-תובנה וחוויות מותג אותנטיות".

הקמפיין, שפותח בשיתוף עם Wieden+Kennedy, כולל חמישה מוקדים בסגנון וינייטה ובהם סיפורים אמיתיים או כאלה היכולים להיות אמיתיים, החוגגים את האהבה שאין כמותה שחשים אנשים לקטשופ HEINZ ול-Beanz. הפלטפורמה החדשה תופיע לרוחב ערוצים, ומטרתה להגיע להמונים וליצור שיבוצים בעלי השפעה גבוהה באמצעות הטלוויזיה, וידאו מקוון, קולנוע, מדיה חברתית וגם מחוץ לבית. יריית הפתיחה של "זה חייב להיות HEINZ" תהיה בארצות הברית, קנדה, בריטניה וגרמניה והקמפיין יושק לאחר מכן בשווקים נוספים בתוך שישה חודשים.

כדי לעקוב אחר התהליך, בדקו את ההפניות הבאות Heinz@‏‏,‏ ‏@Heinz_ca ו-@heinz_uk  ב-Instagram וכן Heinz_us@‏, ‏@heinz_ca ו-heinzuk@ ב-TikTok.

אודות חברת Kraft HEINZ

אנו מניעים טרנספורמציה בחברתKraft HEINZ  (נאסד"ק: KHC) בהשראת היעד שלנו, בואו נהפוך את החיים ערבים לחיך ומהנים. הצרכנים עומדים במרכז כל מה שאנחנו עושים. עם מכירות של 26 מיליארד דולר נטו בשנת 2022, אנחנו מחויבים לגידול של מותגי המזון והמשקאות האייקוניים והמתעוררים שלנו בקנה מידה גלובלי. אנחנו ממנפים את סדר הגודל, הזריזות והגמישות שלנו כדי לשחרר את מלוא הכוח המתפרץ של Kraft HEINZ לרוחב פורטפוליו של שש פלטפורמות מוצר מונעות-צרכן. כאזרחים גלובליים, אנחנו מקדישים את עצמנו לעשייה והשפעה ברת קיימא ואתית תוך סיוע להזנת העולם בדרכים בריאות ואחראיות. כדי ללמוד יותר על המסע שלנו בקרו בכתובת www.kraftheinzcompany.com או עקבו אחרינו ב-LinkedIn וב-Twitter.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובתhttps://www.businesswire.com/news/home/20230601005186/en/

למידע נוסף

ג'נה טורנטון
The Kraft HEINZ Company  (פניות מצפון אמריקה)
[email protected]

מריסה מונינגס
 The Kraft HEINZ Company (פניות בינלאומיות)
[email protected]

מקור: The Kraft HEINZ Company

מולטימדיה

צילום

HEINZ מכריזה על פלטפורמה גלובלית חדשה ראשונה מזה 150 שנות קיומה "זה חייב להיות HEINZ," בהשראת סיפורים אמיתיים על האהבה הבלתי ניתנת להכחשה של המעריצים ל-HEINZ (גרפיקה: Business Wire)

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: HEINZ | היינץ |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

Axi מחדשת את השותפות עם כוכב מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, ג'ון סטונס Axi, ברוקרית מסחר במט"ח ו-CFD גלובלית מובילה, הודי
אנדרסן גלובל מחזקת את הקשרים באסיה באמצעות תוספת של חברות לארגון אנדרסן גלובל Andersen Global מוסיפה חברות לארגון ב
אנדרסן גלובל מחוללת שינוי בחברה שותפה בארמניה אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את יכולותיה באר
EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (
משקיע EB5 Capital מקבל אישור גרין קארד קבוע ראשון בפרויקט (JF24) 1900 Half Street EB5 Capital שמחה לדווח על אישור הבקשה הראשון של I-
Akur8 הבטיחה 120 מיליון דולר בסבב גיוס C כדי להאיץ את הצמיחה של מערכת האקטואריה של הדור הבא שלה Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור והז
 SCF רוכשת את Newpark Fluids Systems SCF Partners, Inc. (“SCF”) שמחה להכריז על רכישת עס
המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ) בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות מ
Zenas BioPharma מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית מורחבת לציבור Zenas BioPharma, Inc (Zenas), (נאסד"ק: ZBIO), חברת
1.7 מיליון משתמשים הצטרפו ל-Bitget באוגוסט, מדגיש הדו"ח החודשי Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
ערב הסעודית מציגה השקעות אסטרטגיות בתיירות ב-IHIF Asia, ופותחת דלתות למשקיעים ערב הסעודית מבססת את עצמה במהירות כגוף מוביל בתחום
Recording Academy® מינתה את טיימור מרמרצ'י למנהל פעיל במזרח התיכון ובצפון אפריקה ®‏Recording Academy‏ מינתה את טיימור מרמרצ'י (Taym
השלב הבא באבולוציית המיתוג של Dormer Pramet Dormer Pramet גאה להכריז על חשיפת הזהות המוגדרת מח
CNE Direct, Inc (הפועלת בשם "illumynt") מכריזה על חזרתו של פול נייט לתפקיד המנכ"ל CNE Direct, Inc (הפועלת בשם “illumynt”) שמחה להכרי
   קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases  ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק
Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב ‏TOM FORD הכריזה על מינויו המיידי של היידר אקרמן
שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats ‏ Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שו
משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונ
XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)