SAP פרסמה מחקר על אימוץ מסחר מקוון במובייל

דרוג:

מחקר של SAP: לקוחות מסביב לעולם ערוכים לדור הבא של שירותי מסחר מקוון במובייל

תושבי צפון אמריקה נמצאים בפיגור של 65 אחוזים אחרי אזורים אחרים בביקוש שירותי Mobile Commerce; במדינות מתפתחות כגון דרום אפריקה, ערב הסעודית וסין, נרשם הביקוש הגבוה ביותר

 

ענקית התוכנה הבינלאומית SAP הכריזה על תוצאות מחקר שערכה בקרב 12,424 משתמשים ב- 17 מדינות, ואשר מציג את הביקוש מצד צרכנים לשירותי מסחר מקוון במובייל (Mobile Commerce) שאינו מקבל מענה מספק כיום, כאשר מעל ל-80% מהצרכנים מבקשים אינטראקציה רבה יותר במובייל עם בנקים, חברות טלקום, קמעונאים, ספקי שירותים (גז, חשמל ומים) ועסקים אחרים.

 

בעוד שהממצאים מצביעים על כך שלקוחות בכל העולם מעוניינים ביותר שירותי מסחר מקוון דרך מכשירים ניידים, המניעים והמגבלות לאימוץ נוסף של פעילות רכישה ניידת, משתנים בין מדינות שונות ותעשיות שונות.

 

מדינות בשווקים צומחים, כגון דרום אפריקה, ערב הסעודית וסין, מראות קצב שינוי גבוה יותר, כש- 96 אחוזים מהמשיבים הביעו רצון להשתמש במכשירים הניידים שלהם לצורך רכישת מוצרים ושירותים, בהשוואה ל- 59 אחוזים בשווקים מפותחים. בסך הכל, המחקר מצא כי סביר יותר שלקוחות יגבירו את השימוש בשירותי מסחר אלקטרוני במובייל  אם תהיה להם אפשרות בחירה טובה יותר בין שיטות תשלום (64 אחוזים), אם תשלומים ניידים יתקבלו בצורה טובה יותר על ידי הקמעונאים (51 אחוזים), אם יקבלו עדכונים שוטפים על ההזמנה (41 אחוזים) ואם יזכו לעידוד מצד מותגים ושירותים (32 אחוזים).

 

המחקר מצא כי לקוחות משתמשים בטלפון הנייד שלהם עבור טווח רחב יותר של שירותי מסחר ניידים, כולל מחקר אודות מוצרים, תגובה למודעות של קידום מכירות, פניה לשירות לקוחות, וקבלת קריאות מדי מים, חשמל וגז מחברות  השירות. המחקר גם חושף תובנות חשובות אודות הגורמים שמעכבים לקוחות משימוש רב יותר במסחר האלקטרוני במובייל ובשירותים ניידים. כמעט מחצית מהמשיבים בעולם (46 אחוזים) מצביעים כי הטרחה שבהזנת פרטים אישיים רבים, דאגות בנושא אבטחת מידע (45 אחוזים) ומחסור בגישה לאינטרנט בזמן הפעולה (43 אחוזים), הם בין המעכבים העיקריים.

 

"לקוחות מוכנים כעת ודורשים יותר שירותי מסחר במובייל, והם גם מצפים לפעול דרך הנייד בצורה יעילה ופשוטה יותר", אמר אנתוני ריינולדס, סגן נשיא בכיר למכירות ופתרונות ניידים ב- SAP. "יחד עם התקדמות זו, חברות ברחבי העולם חייבות לבצע מאמץ משותף כדי לספק ללקוחות קלות שימוש ויתרונות בפעילות וביצוע עסקאות בניידים – לדוגמה, זמינות טכנולוגיות, אבטחת מידע ותגמולים על רכישות. במסלול ההתפתחות הנוכחי, הטלפון הנייד מספק שילוב מפתה של ערוץ תקשורת של 'הכל באחד': כרטיס מועדון, כסף מזומן, זיהוי מיקום וכרטיס אשראי. הוא מציע למותגים ולחברות את ההזדמנות להתחבר ללקוח דרך הנייד בלבד או כחלק משילוב ערוצים".

 

לקוחות רוצים מהנייד יותר מאשר דואר אלקטרוני והודעות טקסט

המחקר מדגיש את המעבר מעולם ממוקד בניידות לחשיבה ממוקדת במסחר מקוון במובייל. במונחים של פעולות המתבצעות דרך הנייד, 63 אחוזים מהלקוחות משתמשים כעת במכשיר הנייד עבור פעולות השונות משיחות ומשלוח הודעות טקסט. חצי ממשתמשי המכשירים הניידים (50 אחוזים) ניגשים לאינטרנט לפחות פעם ביום דרך המכשיר הנייד וכמעט שליש (32 אחוזים) השתמשו בו כדי לרכוש מוצר או שירות. היכולות להשתמש במכשיר הנייד בכל זמן ביום (51 אחוזים), בתנועה (51 אחוזים), במהירות (50 אחוזים) ובנוחות (50 אחוזים), נתפסות כיתרונות הברורים מאחורי האימוץ הנרחב מצד צרכנים.

 

הטכנולוגיה הזמינה מובילה לצמיחה ברמות התחכום, ולקוחות מסביב לעולם מתייחסים יותר ויותר למכשירים הניידים כבסיס לתקשורת וביצוע פעולות. 80 אחוזים מהצרכנים מסכימים כי עסקים צריכים להשתמש בכל טכנולוגיה זמינה כדי להפוך את החיים לקלים יותר עבור הלקוחות שלהם.

 

נתונים על תעשיות

המחקר מראה כי קלות השימוש היא נקודה מרכזית בדרך להאצת אימוץ במסחר המקוון במובייל מצד לקוחות בתעשיות הקמעונאות, הבנקאות והטלקום.

 

בנקאות

-        מלבד הצורך לביצוע שיחות  קוליות, חצי מבעלי הטלפונים הניידים משתמשים במכשיר הנייד כדי לשלם חשבונות (55 אחוזים), לבצע העברות כספים (52 אחוזים) ולפתוח חשבונות חדשים (48 אחוזים).

-        אספקה של שירותים מוזלים (25 אחוזים) ומותאמים אישית (22 אחוזים) יעודדו את בעלי הניידים להתחיל לבצע, או לבצע יותר העברות כספים באמצעות המכשיר הנייד.

-         כדי ללמוד יותר ראה תוצאות המחקר אודות בנקאות ניידת:   Newsbyte: SAP Research Shows Mobile Consumers Demand Mobile Banking 2.0 as They Embrace More Complex Transactions

קמעונאות

-        בתחום הקמעונאות רוב הרכישות במובייל נעשות לרכישת שירותי בידור (43 אחוזים), הורדות מוזיקה (40 אחוזים), ספרים או ספרים אלקטרוניים (40 אחוזים) ולבוש (39 אחוזים).

-        משתמשים ירצו לרכוש יותר מוצרים באמצעות המכשיר הנייד בזכות שירותים מוזלים (29 אחוזים), הצעות ייחודיות (25 אחוזים) וקופונים.

טלקום

-        הגורמים שיעודדו משתמשים להשתמש בנייד שלהם על מנת לבדוק את נתוני שימוש במובייל הם: קבלת דקות שיחה, הודעות טקסט ושימוש באינטרנט בחינם (24 אחוזים), קבלת שירותים מותאמים אישית (22 אחוזים) ושירותים מוזלים (21 אחוזים).

-        יותר מחצי מהמשתמשים (52 אחוזים) מסכימים כי כמות ביצוע התשלומים במובייל תגדל כאשר יהיה להם ביטחון גדול יותר באבטחת ניידים, כאשר  39 אחוזים דורשים יותר ביטחון בשימוש בטלפון כאמצעי תשלום.

 

פרטים על הסקר

לצורך הסקר נערכו ראיונות עם 12,424 מבוגרים מעל גיל 18, שבבעלותם טלפון סלולרי בסיסי או סמארטפון. הסקר בוצע על ידי חברת Loudhouse Consultancy, חברת מחקר עצמאית מלונדון. המדינות המתפתחות בסקר: דרום אפריקה, הודו, ערב הסעודית, צי'ילה, סין, מקסיקו. מדינות מפותחות: יפן, ארה"ב, גרמניה, צרפת, אוסטרליה ובריטניה.

 

לדוח המלא ניתן להיכנס קישור:

http://www54.sap.com/pc/tech/mobile/featured/offers/mobile-consumer-behaivor-report.html

 

 

אודות פעילותה של SAP בישראל

SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel


תגיות של המאמר: SAP | סאפ |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
שימוש ב-Milbros UV Graphs משפר את הבטיחות וההחזרה בניקוי מכלים כימיים Milbros, פתרון של Veson Nautical ומסד הנתונים האמי
Bitget רושמת את Swell (SWELL) ב-Launchpool, Poolx ו-Spot עם 23,440,000 אסימונים כפרסים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
MLL Legal בוחרת בפלטפורמת משרדי עורכי הדין AQX של Anaqua כדי לשפר את ניהול הקניין הרוחני ולהניע יעילות תפעולית Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיית ניהול חדשנות
Vasion מסירה את הלוט מעל אוטומציית הפלט: מחוללת מהפכה בניהול פלט ואוטומציה של זרימת עבודה באמצעות פתרון מקורי בענן ®Vasion, חלוצה בהדפסה ללא שרת ובאוטומציה מתוזמרת,
Bitget Wallet Lite הגיע ל-6 מיליון משתמשים במספר ימים בלבד, והוא כעת הארנק הגדול ביותר ב-Telegram Bitget Wallet, ארנק Web3 המוביל ללא משמורת, השיק א
איזיסקרין וסקוטרוניק חתמו על הסכם מפיצים בתערוכת Intersec 2024 בנוכחות שרת הכלכלה והדיגיטל האוסטרית לשעבר מרגרטה שרמבאוק איזיסקרין (easescreen), חברה בינלאומית מובילה בתחו
מרכזי נתונים של Batelco ו-Qareeb חתמו על מזכר הבנות ב-Gateway Gulf Forum Batelco, מקבוצת Beyon, חתמה על מזכר הבנות עם Qaree
אבו דאבי חושפת את SteerAI, יוזמה טכנולוגית חדשה אשר הופכת רכבים תעשייתיים לכוח אוטונומי זרוע המסחור של Advanced Technology Research Counci
סקר של Bitget חושף שמשתמשים מסוימים מעדיפים סרטוני וידאו של משפיענים על פני ניירות עמדה כדי לקבל החלטות בנוגע למסחר Bitget , בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 ה
CRH פיתחה חוות רוח אשר תספק חשמל למפעל ברומניה CRH (NYSE:CRH), הספקית המובילה של פתרונות חומרי בנ
חדש: ITtime מבית גיקטיים, אתר ה-IT החדש של ישראל גיקטיים, אתר הטכנולוגיה וההייטק הגדול בישראל, משיק
חברת F5 ממנה את עמיר גואטה למנהל תיקי לקוחות חברת F5 ממנה את עמיר גואטה (נשוי+2) למנהל לקוחות ח
Xsolla ו-Long Tale Games משיקות קמפיין צדקה עם Life Is Feudal לתמיכה ב-Games for Change Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Xsolla תשיק את Xsolla ZK כחלק מקידום השימוש ב-Web3 עבור משחקי וידאו Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
הפלטפורמה Kavian™ של Sakuu נכללת ברשימת ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2024 של TIME TIME חשפה את הרשימה השנתית של ההמצאות הטובות ביותר
ההמצאות הטובות ביותר של TIME לשנת 2024: פתרון ForeverGone של Gradiant לסילוק ולהשמדה של תרכובות פר-פלואורו-אלקיליות ופולי-פלואורו-אלקיליות (PFAS) Gradiant, מובילה גלובלית בתחום הטיפול המתקדם במים
Meltwater ו-Cyabra משתפות פעולה כדי לטפל באיומי דיסאינפורמציה ומידע שגוי על מותגים Meltwater, ספקית גלובלית מובילה של מדיה, מדיה חברת
Xsolla  ו-AurumDust משיקות קמפיין צדקה עם  Ash of Gods: The Way, כדי להעניק תמיכה ב-Games for Change Xsolla, חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו, שמחה להכר
Flashpoint משיקה כלי חינמי להערכה של מניות בחברות טכנולוגיה פרטיות Flashpoint Venture Capital, חברה בינלאומית לניהול
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)