SAP פרסמה מחקר על אימוץ מסחר מקוון במובייל

דרוג:

מחקר של SAP: לקוחות מסביב לעולם ערוכים לדור הבא של שירותי מסחר מקוון במובייל

תושבי צפון אמריקה נמצאים בפיגור של 65 אחוזים אחרי אזורים אחרים בביקוש שירותי Mobile Commerce; במדינות מתפתחות כגון דרום אפריקה, ערב הסעודית וסין, נרשם הביקוש הגבוה ביותר

 

ענקית התוכנה הבינלאומית SAP הכריזה על תוצאות מחקר שערכה בקרב 12,424 משתמשים ב- 17 מדינות, ואשר מציג את הביקוש מצד צרכנים לשירותי מסחר מקוון במובייל (Mobile Commerce) שאינו מקבל מענה מספק כיום, כאשר מעל ל-80% מהצרכנים מבקשים אינטראקציה רבה יותר במובייל עם בנקים, חברות טלקום, קמעונאים, ספקי שירותים (גז, חשמל ומים) ועסקים אחרים.

 

בעוד שהממצאים מצביעים על כך שלקוחות בכל העולם מעוניינים ביותר שירותי מסחר מקוון דרך מכשירים ניידים, המניעים והמגבלות לאימוץ נוסף של פעילות רכישה ניידת, משתנים בין מדינות שונות ותעשיות שונות.

 

מדינות בשווקים צומחים, כגון דרום אפריקה, ערב הסעודית וסין, מראות קצב שינוי גבוה יותר, כש- 96 אחוזים מהמשיבים הביעו רצון להשתמש במכשירים הניידים שלהם לצורך רכישת מוצרים ושירותים, בהשוואה ל- 59 אחוזים בשווקים מפותחים. בסך הכל, המחקר מצא כי סביר יותר שלקוחות יגבירו את השימוש בשירותי מסחר אלקטרוני במובייל  אם תהיה להם אפשרות בחירה טובה יותר בין שיטות תשלום (64 אחוזים), אם תשלומים ניידים יתקבלו בצורה טובה יותר על ידי הקמעונאים (51 אחוזים), אם יקבלו עדכונים שוטפים על ההזמנה (41 אחוזים) ואם יזכו לעידוד מצד מותגים ושירותים (32 אחוזים).

 

המחקר מצא כי לקוחות משתמשים בטלפון הנייד שלהם עבור טווח רחב יותר של שירותי מסחר ניידים, כולל מחקר אודות מוצרים, תגובה למודעות של קידום מכירות, פניה לשירות לקוחות, וקבלת קריאות מדי מים, חשמל וגז מחברות  השירות. המחקר גם חושף תובנות חשובות אודות הגורמים שמעכבים לקוחות משימוש רב יותר במסחר האלקטרוני במובייל ובשירותים ניידים. כמעט מחצית מהמשיבים בעולם (46 אחוזים) מצביעים כי הטרחה שבהזנת פרטים אישיים רבים, דאגות בנושא אבטחת מידע (45 אחוזים) ומחסור בגישה לאינטרנט בזמן הפעולה (43 אחוזים), הם בין המעכבים העיקריים.

 

"לקוחות מוכנים כעת ודורשים יותר שירותי מסחר במובייל, והם גם מצפים לפעול דרך הנייד בצורה יעילה ופשוטה יותר", אמר אנתוני ריינולדס, סגן נשיא בכיר למכירות ופתרונות ניידים ב- SAP. "יחד עם התקדמות זו, חברות ברחבי העולם חייבות לבצע מאמץ משותף כדי לספק ללקוחות קלות שימוש ויתרונות בפעילות וביצוע עסקאות בניידים – לדוגמה, זמינות טכנולוגיות, אבטחת מידע ותגמולים על רכישות. במסלול ההתפתחות הנוכחי, הטלפון הנייד מספק שילוב מפתה של ערוץ תקשורת של 'הכל באחד': כרטיס מועדון, כסף מזומן, זיהוי מיקום וכרטיס אשראי. הוא מציע למותגים ולחברות את ההזדמנות להתחבר ללקוח דרך הנייד בלבד או כחלק משילוב ערוצים".

 

לקוחות רוצים מהנייד יותר מאשר דואר אלקטרוני והודעות טקסט

המחקר מדגיש את המעבר מעולם ממוקד בניידות לחשיבה ממוקדת במסחר מקוון במובייל. במונחים של פעולות המתבצעות דרך הנייד, 63 אחוזים מהלקוחות משתמשים כעת במכשיר הנייד עבור פעולות השונות משיחות ומשלוח הודעות טקסט. חצי ממשתמשי המכשירים הניידים (50 אחוזים) ניגשים לאינטרנט לפחות פעם ביום דרך המכשיר הנייד וכמעט שליש (32 אחוזים) השתמשו בו כדי לרכוש מוצר או שירות. היכולות להשתמש במכשיר הנייד בכל זמן ביום (51 אחוזים), בתנועה (51 אחוזים), במהירות (50 אחוזים) ובנוחות (50 אחוזים), נתפסות כיתרונות הברורים מאחורי האימוץ הנרחב מצד צרכנים.

 

הטכנולוגיה הזמינה מובילה לצמיחה ברמות התחכום, ולקוחות מסביב לעולם מתייחסים יותר ויותר למכשירים הניידים כבסיס לתקשורת וביצוע פעולות. 80 אחוזים מהצרכנים מסכימים כי עסקים צריכים להשתמש בכל טכנולוגיה זמינה כדי להפוך את החיים לקלים יותר עבור הלקוחות שלהם.

 

נתונים על תעשיות

המחקר מראה כי קלות השימוש היא נקודה מרכזית בדרך להאצת אימוץ במסחר המקוון במובייל מצד לקוחות בתעשיות הקמעונאות, הבנקאות והטלקום.

 

בנקאות

-        מלבד הצורך לביצוע שיחות  קוליות, חצי מבעלי הטלפונים הניידים משתמשים במכשיר הנייד כדי לשלם חשבונות (55 אחוזים), לבצע העברות כספים (52 אחוזים) ולפתוח חשבונות חדשים (48 אחוזים).

-        אספקה של שירותים מוזלים (25 אחוזים) ומותאמים אישית (22 אחוזים) יעודדו את בעלי הניידים להתחיל לבצע, או לבצע יותר העברות כספים באמצעות המכשיר הנייד.

-         כדי ללמוד יותר ראה תוצאות המחקר אודות בנקאות ניידת:   Newsbyte: SAP Research Shows Mobile Consumers Demand Mobile Banking 2.0 as They Embrace More Complex Transactions

קמעונאות

-        בתחום הקמעונאות רוב הרכישות במובייל נעשות לרכישת שירותי בידור (43 אחוזים), הורדות מוזיקה (40 אחוזים), ספרים או ספרים אלקטרוניים (40 אחוזים) ולבוש (39 אחוזים).

-        משתמשים ירצו לרכוש יותר מוצרים באמצעות המכשיר הנייד בזכות שירותים מוזלים (29 אחוזים), הצעות ייחודיות (25 אחוזים) וקופונים.

טלקום

-        הגורמים שיעודדו משתמשים להשתמש בנייד שלהם על מנת לבדוק את נתוני שימוש במובייל הם: קבלת דקות שיחה, הודעות טקסט ושימוש באינטרנט בחינם (24 אחוזים), קבלת שירותים מותאמים אישית (22 אחוזים) ושירותים מוזלים (21 אחוזים).

-        יותר מחצי מהמשתמשים (52 אחוזים) מסכימים כי כמות ביצוע התשלומים במובייל תגדל כאשר יהיה להם ביטחון גדול יותר באבטחת ניידים, כאשר  39 אחוזים דורשים יותר ביטחון בשימוש בטלפון כאמצעי תשלום.

 

פרטים על הסקר

לצורך הסקר נערכו ראיונות עם 12,424 מבוגרים מעל גיל 18, שבבעלותם טלפון סלולרי בסיסי או סמארטפון. הסקר בוצע על ידי חברת Loudhouse Consultancy, חברת מחקר עצמאית מלונדון. המדינות המתפתחות בסקר: דרום אפריקה, הודו, ערב הסעודית, צי'ילה, סין, מקסיקו. מדינות מפותחות: יפן, ארה"ב, גרמניה, צרפת, אוסטרליה ובריטניה.

 

לדוח המלא ניתן להיכנס קישור:

http://www54.sap.com/pc/tech/mobile/featured/offers/mobile-consumer-behaivor-report.html

 

 

אודות פעילותה של SAP בישראל

SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel


תגיות של המאמר: SAP | סאפ |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Advanced Communications and Electronic Systems (ACES) ו-Radisys חותמות על מזכר הבנות להאצת החדשנות והפיתוח של רשתות 5G אלחוטיות פתוחות (ORAN) Advanced Communications and Electronic Systems Com
Xsolla מרחיבה את מיצובה המוביל בתחום החידושים ופיתוחי המשחקים ב-APAC, באמצעות שותפות אסטרטגיות חדשות עם העיר בוסאן וחברת BDAN ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחור של משחקי וידאו, מטרו
Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
שימוש ב-Milbros UV Graphs משפר את הבטיחות וההחזרה בניקוי מכלים כימיים Milbros, פתרון של Veson Nautical ומסד הנתונים האמי
Bitget רושמת את Swell (SWELL) ב-Launchpool, Poolx ו-Spot עם 23,440,000 אסימונים כפרסים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
MLL Legal בוחרת בפלטפורמת משרדי עורכי הדין AQX של Anaqua כדי לשפר את ניהול הקניין הרוחני ולהניע יעילות תפעולית Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיית ניהול חדשנות
Vasion מסירה את הלוט מעל אוטומציית הפלט: מחוללת מהפכה בניהול פלט ואוטומציה של זרימת עבודה באמצעות פתרון מקורי בענן ®Vasion, חלוצה בהדפסה ללא שרת ובאוטומציה מתוזמרת,
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)