ארגון המוקדים הטלפוניים ושירות הלקוחות האירופאי הכריז על Sitel Group® כפיינליסטית ב-12 קטגוריות בפרסי 2022

דרוג:

 

ארגון המוקדים הטלפוניים ושירות הלקוחות האירופאי הכריז על Sitel Group® כפיינליסטית ב-12 קטגוריות בפרסי 2022

 

קובנטרי, אנגליה, 31  באוגוסט 2022, (BUSINESS WIRE):

 

Sitel Group®, אחת מספקיות מוצרי ופתרונות חוויית לקוח (CX) הגדולות בעולם, הודיעה כי היא נבחרה כפיינליסטית 15 פעמים ב-12 קטגוריות שונות של פרסי ארגון המוקדים הטלפוניים ושירות הלקוחות האירופאי (ECCCSA) ב-2022, השנה ה-22 לתחרות.

 

ה-ECCCSA היא תוכנית הפרסים הגדולה והמתמשכת ביותר בתעשיית קשרי הלקוחות, והיא מכירה בארגונים ברחבי אירופה המובילים את הדרך במתן שירות יוצא דופן ללקוחות.

כמובילה עולמית בתחום חוויעת הלקוח, Sitel Group מציעה מגוון רחב של מוצרים ופתרונות עבור יותר מ-700 לקוחותיה ומספקת יותר מ-8 מיליון חוויות מדי יום. לאחר תהליך שיפוט יסודי, החדשנות של החברה בתעשיית חוויית הלקוח הוכרה במגוון קטגוריות, כולל:

·        Sitel® UK - הניהול היעיל ביותר בשיא הביקוש - פיינליסטית

·        Sitel UK - הגישה היעילה ביותר למעורבות עובדים - פיינליסטית

·        Sitel UK ותוכנית הפניית התלונות הממוכנת של Royal Mail Group - הטמעת המיכון היעילה ביותר – פיינליסטית

·        Sitel UK ו-OVO - היישום היעיל ביותר של טכנולוגיה (CX) - פיינליסטית

·        Sitel UK ו-HS2 - שותפות ה-BPO הטובה ביותר (חברה קטנה) - פיינליסטית

·        Sitel Spain ושירות הלקוחות הרב לשוני של Havaianas - שירות הלקוחות הרב לשוני הטוב ביותר - פיינליסטית

·        Sitel Spain - מדריד MAXhub - מוקד הלקוחות החדש הטוב ביותר - פיינליסטית

·        Sitel Group (Sitel Portugal, Sitel Greece ו-Sitel Spain) - תפעול מוקד הלקוחות הפאן-אירופי הטוב ביותר - פיינליסטית

·        Sitel Portugal - תעשיית הרכב - עיצוב מחדש של חוויית הלקוח הטוב ביותר - פיינליסטית

·        Sitel Portugal GoPro - צוות שירות הלקוחות הקטן הטוב ביותר - פיינליסטית

·        Sitel Portugal Vivino - צוות שירות הלקוחות הקטן הטוב ביותר - פיינליסטית

·        Sitel Portugal GoPro - שירות הלקוחות הרב לשוני הטוב ביותר - פיינליסטית

·        Sitel Portugal - Maria Bot - היישום היעיל ביותר של הטכנולוגיה (EX) - פיינליסטית

·        Sitel Portugal - צוות הציות - הצוות התומך הטוב ביותר (לקוח) - פיינליסטית

·        Sitel Portugal - קמפיין ביטוחים - יישום המיכון היעיל ביותר - פיינליסטית

 

"אנחנו כל כך גאים להיות מועמדים סופיים ל-12 קטגוריות בפרסי מרכז הקשר ושירות הלקוחות האירופיים", אמר אוליבייה קמינו, סמנכ"ל תפעול גלובלי ב-Sitel Group. "הכרה זו היא עדות לפתרונות CX הממוקדים באדם שהצלחנו לייצר עבור מותגים בכל רחבי העולם לאורך מסענו בן עשרות השנים, כמו גם למחויבות הבלתי מתפשרת שלנו לרומם את חוויית העובדים שבלב הארגון שלנו".

קבלו מידע נוסף על ה- ECCCSAs כאן ולקבלת מידע נוסף על קבוצת Sitel, בקרו בכתובת sitel.com.

אודות Sitel Group®

 

כאחת הספקיות הגדולות בעולם של מוצרי ופתרונות חוויית לקוח (CX), Sitel Group® מעצימה מותגים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם על ידי יצירת קשרים משמעותיים המשפרים את ערך המותג. בהשראת החזון והמטרות הייחודיות של כל מותג, אנו שואלים "מה אם?" כדי ליישם את המומחיות שלנו ליצירת פתרונות חדשניים המפחיתים את מאמצי הלקוחות.

 

עם 160,000 אנשים ברחבי העולם - שעובדים מהבית או באחד ממרכזי ה-CX שלנו - אנו מחברים בצורה מאובטחת את המותגים האהובים ביותר עם הלקוחות שלהם יותר מ-8 מיליון פעמים בכל יום וביותר מ-50 שפות. הפתרונות שלנו מספקים יתרון תחרותי בכל נקודות המגע של הלקוחות, בין אם הם דיגיטליים או מבוססים עם שיחה קולית. התרבות עטורת הפרסים שלנו בנויה על יותר מ-40 שנות ניסיון מוביל בתעשייה ומחויבות לשיפור חוויית העובדים.

 

™+EXP מבית Sitel Group הוא פתרון גמיש עם יכולת מלאה לעבודה בענן, והוא נועד לפשט את אספקת שירותי ה-CX מקצה לקצה, תוך הגברת היעילות, האפקטיביות ושביעות רצון הלקוחות. +EXP יוצר אקו סיסטם חזק על ידי ניצול העוצמה של החיבור של ארבע משפחות מוצרים.

 

למדו עוד בwww.sitel.com- או התחברו אלינו בפייסבוק , בלינקדאין ובטוויטר.

ראו את גרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220831005317/en

ליצירת קשר ולמידע לתקשורת:

Nic Conner
[email protected]

Rebecca Sanders
[email protected]

 

 

מקור:  Sitel Group

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Sitel Group |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)