דרוג:
במסגרת שיתוף הפעולה תשווק Bsolutions את פתרונות הסטארט אפ Vikisense בישראלחברת Bsolutions (ביסולושנס), המתמחה בייעוץ והטמעה של פתרונות לשיווק ממוקד לקוח, וחברת הסטארט אפ Vikisense, מפתחת של פתרונות לשירות לקוחות וירטואלי מבוססי יכולות ביומטריות, מודיעים על שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות. במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו החברות פלטפורמה המשלבת פתרונות לשיווק ממוקד לקוח שתבצע Bsolutions, עם ממשק ייחודי שפיתחה Vikisense לשירות לקוחות וירטואלי המבוסס יכולות ביומטריות לזיהוי קול ופנים. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה תשווק Bsolutions בישראל את מגוון הפתרונות מבוססי הביומטריה של הסטארט אפ Vikisense. הפלטפורמה המשותפת שישווקו החברות מאפשרת לארגונים לייעל את תהליכי השירות בכל הערוצים האינטראקטיביים מול הלקוח, ולספק חוויית שירות חדשנית. הפתרון מבוסס טכנולוגיה ייחודית שפיתחה Vikisense, המשלבת זיהוי לקוחות באמצעות קול ופנים, זיהוי דיבור בעברית ובשפות זרות, ודמות וירטואלית – אוואטר – שמבצעת את האינטראקציה עם הלקוח. לכך מתחברים ב-Back Office פתרונות לשיווק ממוקד לקוח מתוצרת IBM אותם מיישמת חברת Bsolutions, אשר מאפשרים גישה לפרטי הלקוח, טיפול בזמן אמת בפניות ויכולת להציע פתרונות עסקיים ממוקדים לצרכי הלקוח. היישומים של הפלטפורמה המשותפת כוללים קיצור תורים והשטחת ה-IVR, זיהוי לקוח על ידי פנים וקול באפליקציות מובייל, החלפת נציג אנושי במוקד בנציג וירטואלי מבין דיבור, דמות וירטואלית לסיוע ללקוחות בזמן אמת באתר האינטרנט, עמדות שירות וירטואליות מלאות, כספומט עם יכולות קוליות וזיהוי לקוח ללא כרטיס, ועוד. ליז בורנשטיין, מנכ"ל משותף בחברת Bsolutions: "מדובר בפלטפורמה שמביאה כאן ועכשיו את הדור הבא של תחום שירות הלקוחות. הפלטפורמה המשותפת לנו ול-Vikisense מאפשרת ללקוח לחוות שירות לקוחות חדשני ויעיל, ששם אותו במרכז, זמין לו תמיד, ומייתר את הצורך של לקוח לעמוד בתור או לחכות על הקו לשירות. לחברות מדובר בפלטפורמה שמאפשרת מצד אחד ייעול של מערך השירות, אך באותו הזמן גם הרחבה של הזמינות ללקוחות, ויכולת של החברות לספק ללקוח מענה אישי וכולל." אבירם סיבוני, מנכ"ל חברת Vikisense: "מהסינרגיה עם חברתBsolutions ייהנו ארגונים אשר שמים במרכז את השרות ללקוח ויכולת האינטראקציה איתו. הטכנולוגיה תנגיש את המידע באופן וירטואלי ללקוח בכל זמן נתון ובכל מדיה אפשרית על בסיס פרופיל לקוח. אני מאמין שטכנולוגיה זו תביא לשינוי אופן מתן השירות בארגונים, ובחוויית המשתמש כאחד." תגיות של המאמר:
|
|