דרוג:
האקדמיה למדעי השיווק מרי קיי, מעניקה את פרסי עבודת הדוקטורט בכנס השנתי 2022
סטודנטים לדוקטורט מקבלים מענקים במסגרת פרסי עבודת הדוקטורט בחסות מרי קיי, כדי להמשיך ולממש את מטרותיהם המקצועיות והחינוכיות בתחומים הקשורים לשיווק.
דאלאס, 18 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE):
Mary Kay Inc, תומכת תאגידית מובילה בהעצמת נשים ויזמות, המשיכה בתמיכתה בת עשרות שנים בחינוך ובמחקר אקדמי עם ההכרזה על הזוכים לשנת 2022 בפרסי עבודת הדוקטורט של Mary Kay והצעת עבודת הדוקטורט באקדמיה למדעי השיווק (AMS) הכנס השנתי שהתקיים ב-25-27 במאי במונטריי, קליפורניה. במשך כמעט 30 שנה, חברת היופי העולמית העניקה את המענקים השנתיים הללו לדוקטורנטים בשיווק, מה שנותן להם את ההזדמנות להציג את עבודת הגמר שלהם שהוגשה בהצלחה בפני עמיתיהם. הזוכים נקבעים על סמך המצגות הסופיות שלהם בכנס השנתי של AMS.
הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/
ההגשות פתוחות לדוקטורנטים המכסים כל נושא הקשור לשיווק, מתודולוגיה ותחומי מחקר ברחבי העולם. המועמדים הסופיים של פרסי עבודת הדוקטורט של מרי קיי והצעת עבודת הדוקטור לשנת 2022 הם:
המועמדים לגמר פרס מרי קיי לעבודת דוקטורט:
*הזוכה - עלי אנואר, מועמד לדוקטורט, אוניברסיטת וילפריד לורייר (קנדה) - "אפשרות מכירות במיזמים צעירים: מסות על תפקיד החוסן וההון החברתי הפנימי בהתמודדות עם הפרעות שליליות"
*סגן ראשון - אלכסנדר פולמר, מועמד לדוקטורט, אוניברסיטת ייל - "מטיל ספק בהעדפה האינטואיטיבית להתכוונות"
*סגנית שנייה - ג'ן ריילי, מועמדת לדוקטורט, אוניברסיטת קנסאו סטייט - "הערכת ההשפעה של טכנולוגיית מכירות על מכירות מקצועיות: ניתוח של יעילות מכירה חברתית"
מועמדים לגמר פרס עבודת הדוקטורט של מרי קיי לשנת 2022
הזוכה - אישיטה צ'קרבורטי, דוקטורט, אוניברסיטת ייל - "שיוך דירוג סנטימנט לביקורות טקסט מקוונות: התחשבות במבנה השפה ותכונות חסרות"
"האקדמיה למדעי השיווק של מרי קיי, פרסי עבודת הדוקטורט וההצעת לדיסרטציה מספקים הזדמנויות ייחודיות לאנשי שיווק להציג את עבודתם ולקבל משוב בונה מעמיתיהם, שהוא חיוני לצמיחתם המקצועית", אמרה שריל אדקינס-גרין, מנהלת שיווק ראשית ב- Mary Kay Inc. "ב- Mary Kay, אנו נשארים מחויבים לספק פלטפורמות לקידום לימודי וקריירה, כמו גם לפיתוח מקצועי. אנו גאים לתמוך באנשי השיווק המוכשרים הללו ובתרומתם לתחום השיווק".
"זה הופך ליותר ויותר תחרותי לפרסם את עבודתך בכתבי העת השיווקיים הגדולים, ולקבל את ההזדמנות לקבל משוב מחוקרים מובילים בתחום השיווק לפני ההגשה", אמרה ג'ולי מולארד, הנשיאה לשעבר האחרונה (נכון ל-1 ביוני) האקדמיה למדעי השיווק. "פרסי הדוקטורט של מרי קיי מספקים פלטפורמה קריטית לאנשי השיווק הללו לבדיקה והתאמה מדויקת של עבודתם כדי לשפר את סיכוייהם לפרסם בהצלחה ממצאי מחקר בכתבי עת שיווקיים אמינים, מה שבסופו של דבר מועיל עם המוניטין האקדמי והאמינות הכוללים שלהם."
למידע נוסף על פרסי הדיסרטציה של האקדמיה למדעי השיווק מרי קיי, לחצו כאן.
אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו בטוויטר.
אודות The Academy of Marketing Science
האקדמיה למדעי השיווק היא ארגון ללא מטרות רווח, בינלאומי, מלומד, מקצועי. הוא מוקדש לקידום סטנדרטים גבוהים ומצוינות ביצירה והפצה של ידע שיווקי וקידום הפרקטיקה השיווקית באמצעות תפקיד של מנהיגות בתוך הדיסציפלינה של שיווק ברחבי העולם. האקדמיה מחויבת לסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר ולקולגיאליות במרדף אחר משימה זו.
ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/ |
|