טומי הילפיגר חוזר לשבוע האופנה בניו יורק

דרוג:

 

 

 

טומי הילפיגר חוזר לשבוע האופנה בניו יורק

ההשקה של טומי הילפיגר בסתיו 2022 סוחפת את הקהל בחקר מותגים המגשרים בין קישוריות IRL ומטאוורס בהמשך לפלטפורמת "ראה עכשיו, קנה עכשיו" הגדולה ביותר בתעשייה

חוויות מותג בזמן אמת מתרחשות בנוף מולטימדיה עתיר אנרגיה שמעביר את המשתתפים מאירוע החוף של ברוקלין לעולם הגיימינג של רובלוקס ולקונספטים מסחריים חדשים של phygital  ברחבי העולם

 

אמסטרדם, 14 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE) :

טומי הילפיגר (Tommy Hilfiger), שבבעלות PVH Corp [NYSE: PVH], מודיע על חזרתו לשבוע האופנה בניו יורק לראשונה מזה שלוש שנים עם אירוע מסלול חווייתי שיחשוף את קולקציית סתיו 2022 האחרונה "See Now, Buy Now" תוך שאיבת קהלים פיזית ודיגיטלית לתוך עולם מותגים רענן.

החוויה האינטראקטיבית, שתתקיים ב-11 בספטמבר בשעה 19:00 בערב EDT, שואבת השראה מהסצנה היצירתית הייחודית של ניו יורק: מוקד של אנשים ותת-תרבויות, התנגשות של לו-פיי והיי-טק, ומיזוג של סגנון ויצירתיות. האירוע, החדור באווירה ובנחרצות גולמית של העיר ניו יורק – מקום הולדתו של המותג TOMMY HILFIGER  – יחבר בין אנשים באמצעות רגעים ספונטניים של יצירתיות בתצוגת ראווה של IRL המתרחשת ב- Skylineדרייב-אין בברוקלין ובהפעלה מקבילה של מטאוורס.

"לבי הלך מיד לתרבות היצירתית האייקונית של ניו יורק כשחשבתי היכן להשיק את שבוע החזרה שלנו לאופנה", אמר טומי הילפיגר. "זה המקום שבו אופנה, אמנות, מוזיקה ובידור התאחדו כשרק התחלתי בתעשייה. והיום, הגישה הזו היא שמעוררת בי השראה לעסוק בקהילות החדשניות שבונות חוויות יצירתיות חדשות. העונה הזו עוסקת בהתנגשות של ההשראות הארכיוניות האהובות עלי עם קונספטים חדשים של אירועים חיים ועולמות וירטואליים. זה הביטוי המושלם של מה שאנחנו מייצגים כשאנחנו חולקים כבוד לשורשים שלנו עם החזרה ל-NYFW".

הפעלות חדשניות של מותגי מולטימדיה יפיחו חיים בקולקציית TOMMY HILFIGER  בסתיו 2022 - מניו יורק לבירות אירופה לצ'נגדו, ומעבר לה. קונספטים קמעונאיים חדשים בחנויות נבחרות של TOMMY HILFIGER  והשתלטויות עם שותפים סיטונאיים וטהורים מרכזיים ברחבי העולם ישלימו את חלון הראווה של phygital. שותפויות עם כישרונות גלובליים יופיעו לראשונה על המסלול ומחוצה לו, ויהוו את שורשיו של טומי הילפיגר בניעור קלאסיקות ההכנה.

לראשונה בתעשייה, מסלול "See Now, Buy Now" יועבר בשידור חי לקהילת Roblox העולמית המונה למעלה מ-50 מיליון משתמשים יומיים, בליווי אווטארים הלבושים בסתיו 2022 בסגנון TOMMY HILFIGER  שישתלטו על העיר הווירטואלית המחודשת ניו יורק. כל סגנון שיגיע למסלול הפיזי יהיה זמין לרכישה ברחבי העולם באמצעות הקונספט " See Now, Buy Now" של טומי הילפיגר, כולל מוצרים דיגיטליים בלעדיים ב-Roblox. השותפות של המותג עם פלטפורמת המולטיוורס העולמית הושקה בדצמבר 2021 וממשיכה להתרחב בשלבים חדשים.

הצטרפו לשיחה ברשתות החברתיות באמצעות #TommyHilfiger   @TommyHilfiger.

אודות טומי הילפיגר

 

טומי הילפיגר הוא אחד ממותגי סגנון החיים ברמת הפרימיום המוכרים בעולם, והוא מרומם ומעורר השראה בצרכנים מאז 1985. המותג יוצר סגנון איקוני, שמתעורר לחיים בצומת שבין הקלאסי לחדש, שנוצר במשותף עם אנשים שמעצבים תרבות ברחבי העולם. טומי הילפיגר חוגג את המהות של הסגנון האמריקני הקלאסי עם טוויסט מודרני. טומי הילפיגר מציע איכות וערך פרימיום לצרכנים ברחבי העולם תחת סגנון החיים TOMMY HILFIGER ו-TOMMY JEANS, עם מגוון רחב של קולקציות הכוללות בגדי ספורט לגברים, נשים וילדים, ג'ינס, אביזרים והנעלה. לטומי הילפיגר יש מחויבות בלתי מתפשרת לקיימות והכללה.

 

המכירות הקמעונאיות העולמיות של מוצרי טומי הילפיגר עמדו על כ- 9.3 מיליארד דולר ב- 2021, והמותג קבוצת טומי הילפיגר מופעלת על ידי יותר מ-16,000 שותפים ברחבי העולם - ומתהדרת ברשת הפצה נרחבת המשתרעת על פני 100 מדינות ויותר מ-2,000 חנויות קמעונאיות, כולל חנות הדגל העולמית הגדולה ביותר שלה tommy.com. PVH רכשה את טומי הילפיגר בשנת 2010 וממשיכה לפקח על גישה ממוקדת להגדלת הרלוונטיות, הנוכחות והצמיחה ארוכת הטווח של המותג ברחבי העולם.

 

אודות PVH Corp.

 

PVH היא פלטפורמת הצמיחה של קלווין קליין וטומי הילפיגר. באמצעות הנעת כוח המותג והרלוונטיות שלו, אנו מחברים את המותגים הגלובליים והאייקוניים שלנו קרוב יותר לאן שהצרכן הולך מאי פעם, היום ועם הדורות הבאים. מונחים על ידי הערכים שלנו ומתאפשרים על ידי קנה המידה והתפוצה הגלובלית שלנו, אנו מניעים את האופנה קדימה לתמיד, כצוות אחד עם חזון אחד ותוכנית אחת. זה הכוח שלנו, זה הכוח של PVH+.

 

אנשי קשר

Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
Senior Manager Global Communications & PR
[email protected]

מקור:  PVH Corp.

מולטימדיה

 Photo

Tommy Hilfiger (Photo: Business Wire)

 Logo

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: טומי הילפיגר | Tommy Hilfiger |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

עיסא עודה, בן 18, ואנטוני סאלח, בן 17 מהרשות הפלשתינית, זכו באתגר היזמות העולמי לנוער של NFTE Global nonprofit Network for Teaching Entrepreneur
Bitget Wallet השיקה ערכת כלים למסחר במטבעות ממ כדי להעצים את הסוחרים ב-Solana בעת זינוק בשוק Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Advanced Communications and Electronic Systems (ACES) ו-Radisys חותמות על מזכר הבנות להאצת החדשנות והפיתוח של רשתות 5G אלחוטיות פתוחות (ORAN) Advanced Communications and Electronic Systems Com
Xsolla מרחיבה את מיצובה המוביל בתחום החידושים ופיתוחי המשחקים ב-APAC, באמצעות שותפות אסטרטגיות חדשות עם העיר בוסאן וחברת BDAN ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחור של משחקי וידאו, מטרו
Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
שימוש ב-Milbros UV Graphs משפר את הבטיחות וההחזרה בניקוי מכלים כימיים Milbros, פתרון של Veson Nautical ומסד הנתונים האמי
Bitget רושמת את Swell (SWELL) ב-Launchpool, Poolx ו-Spot עם 23,440,000 אסימונים כפרסים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)