פתרונות מעורבות הלקוחות של CSG זוכים לציונים גבוהים ממספר חברות אנליסטים מובילות

דרוג:

 

פתרונות מעורבות הלקוחות של CSG זוכים לציונים גבוהים ממספר חברות אנליסטים מובילות

 

בעולמנו היום, בו נדרש סיפוק מיידי, קשה להשיג הזדמנויות שניות להרשים צרכנים, לכן קריטי לבצע כל אינטראקציה נכון כבר בפעם הראשונה. מותגים גלובליים תובעים בקול מיכון חכם המספק בזמן אמת חוויות בהתאמה אישית, שהינן רלוונטיות ואינטראקטיביות, לאורך כל מחזור חיי הלקוח. CSG® (נאסד"ק: CSGS) מספקת מענה לדרישה הזו. עם חבילת פתרונות קצה לקצה הטובה מסוגה, ועם גישה מובנה של עבודה בריבוי-ערוצים, CSG ממשיכה לזכות בהכרה של אנליסטים מובילים בתעשייה ב-Forrester וב-Quadrant Knowledge Solutions.

CSG Customer Engagement Solutions Earn Top Marks from Multiple Leading Analyst Firms

Positioned as a leader by industry analyst firms, demonstrates depth, innovation and expertise of end-to-end platform

 

\NEWS RELEASE BY CSG

DENVER | June 28, 2022, News Direct: 

 

 In today’s world of instant gratification, second chances to impress consumers are hard to come by, making it critical to get every interaction right the first time. Global brands are clamoring for intelligent automation that delivers personalized, relevant and interactive experiences in real-time across the entire customer lifecycle. CSG® (NASDAQ: CSGS) is answering this call. With a best-in-class, end-to-end suite of solutions and an integrated omnichannel approach, CSG continues to garner the recognition of industry-leading analysts at Forrester and Quadrant Knowledge Solutions.

 

In recent months, CSG has been recognized as a:

·        A Leader in The Forrester Wave™: Journey Orchestration Platforms, Q2 2022: the Forrester report states: “CSG acquired Kitewheel - a regular leader in the journey orchestration space – to bring together journey analytics and orchestration...”

o       Forrester recognized CSG with a top score in the current offering category and gave top scores in the journey discovery, and journey automation and orchestration criteria. The report states CSG’s current offering strengths include “connecting the data, analyzing journey behavior, including a visualization of which steps have the biggest impact on the overall journey; and analyzing business impact.”

·        A Leader in the SPARK Matrix™: Customer Communication Management (CCM), 2022

o       CSG’s customer engagement channels help “organizations enhance customer engagement, reduce churn, reduce operating expenses, easily launch new digital services and enter new markets efficiently.”

·        A Leader in the SPARK Matrix™: Customer Data Platform (CDP), 2022

o       Quadrant Knowledge Solutions notes, “CSG’s CDP platform provides comprehensive capabilities, including data collection and ingestion, profile unification, segmentation, analytics, as well as BI and activation.” the comprehensive CDP capabilities help organizations have a data-driven approach to provide compelling and engaging customer experiences.”

·        A Contender in The Forrester Wave™: Real-Time Interaction Management, Q2 2022   

o       The report states that CSG benefits from Kitewheel’s “expertise in customer journey design and analytics, business rules logic, and communications cadence. Integrating Kitewheel with CSG’s stronger CDP and analytics tools will be critical to drive more real-time model execution…”

 

“Global brands trust CSG to help them win with their customers because we’ve demonstrated time and again that we not only understand their business but deliver results,” said Eric Carrasquilla, senior vice president, digital engagement solutions, CSG. “Our SaaS platform, CSG Xponent™, breaks down data silos to create a true and complete view of the customer. This holistic picture allows companies to deliver personalized, predictive and proactive communications that drive better business outcomes, quicker time to value and lower risk. This is our 40-year plus pedigree and why industry analysts consistently rank CSG among the top CX solution providers across the entire customer lifecycle.”

 

CSG Xponent leverages existing data, technology and communication channels to create extraordinary experiences using a unified, cloud-powered engagement platform. Xponent combines a robust customer data platform, industry-leading customer journey orchestration and analytics, and proven omnichannel communications all in one solution or via components of this portfolio. With Xponent, brands can extract meaningful insights from their data to personalize experiences in real-time and at scale across a multitude of channels, journeys and lines of business. CSG successfully supports clients with high-impact CX solutions in a multitude of industries, including broadband and communications service providers, financial services, retail, healthcare and more.

 

For more information on CSG’s unified customer engagement portfolio, visit https://www.csgi.com/capabilities/customer-engagement/unified-cloud-engagement-hub/.  

 

About CSG

 

CSG is a leader in innovative customer engagement, revenue management and payments solutions that make ordinary customer experiences extraordinary. Our cloud-first architecture and customer-obsessed mindset help companies around the world launch new digital services, expand into new markets, and create dynamic experiences that capture new customers and build brand loyalty. For 40 years, CSG’s technologies and people have helped some of the world’s most recognizable brands solve their toughest business challenges and evolve to meet the demands of today’s digital economy with future-ready solutions that drive exceptional customer experiences. With more than 5,000 employees in over 20 countries, CSG is the trusted technology provider for leading global brands in telecommunications, retail, financial services, and healthcare. Our solutions deliver real-world outcomes to more than 900 customers in over 120 countries.

 

To learn more, visit us at csgi.com and connect with us on LinkedIn and Twitter.

 

Copyright © 2022 CSG Systems International, Inc. and/or its affiliates (“CSG”). All rights reserved. CSG® is a registered trademark of CSG Systems International, Inc. All third-party trademarks, service marks, and/or product names which are referenced in this document are the property of their respective owners, and all rights therein are reserved.

 

 

Contacts:

 

Tammy Hovey

Global Public Relations

+1 (917) 520-2751

[email protected]

 

John Rea

Investor Relations

+1 (210) 687-4409 

[email protected]

 

DOWNLOAD

 

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית  News Direct

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 


תגיות של המאמר: CSG |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Advanced Communications and Electronic Systems (ACES) ו-Radisys חותמות על מזכר הבנות להאצת החדשנות והפיתוח של רשתות 5G אלחוטיות פתוחות (ORAN) Advanced Communications and Electronic Systems Com
Xsolla מרחיבה את מיצובה המוביל בתחום החידושים ופיתוחי המשחקים ב-APAC, באמצעות שותפות אסטרטגיות חדשות עם העיר בוסאן וחברת BDAN ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחור של משחקי וידאו, מטרו
Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
שימוש ב-Milbros UV Graphs משפר את הבטיחות וההחזרה בניקוי מכלים כימיים Milbros, פתרון של Veson Nautical ומסד הנתונים האמי
Bitget רושמת את Swell (SWELL) ב-Launchpool, Poolx ו-Spot עם 23,440,000 אסימונים כפרסים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
MLL Legal בוחרת בפלטפורמת משרדי עורכי הדין AQX של Anaqua כדי לשפר את ניהול הקניין הרוחני ולהניע יעילות תפעולית Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיית ניהול חדשנות
Vasion מסירה את הלוט מעל אוטומציית הפלט: מחוללת מהפכה בניהול פלט ואוטומציה של זרימת עבודה באמצעות פתרון מקורי בענן ®Vasion, חלוצה בהדפסה ללא שרת ובאוטומציה מתוזמרת,
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)