דרוג:
בימים אלה הסתיים פרויקט להחלפת מערכת ההלפדסק של סופר פארם, המשרתת כ- 7,000 משתמשי קצה. לאחר תהליך בחינה עמוק, נבחרה SysAid, שקונסיסט מערכות היא נציגתה הבלעדית בישראל, להחליף את המערכת הקיימת.
מערכת ההלפדסק הישראלית SysAid שנבחרה להחליף את המערכת הקיימת, תספק תמיכה לכ- 7,000 משתמשי קצה (כלל העובדים בסופר-פארם). ניר בן-ציון מנהל תחום המחשוב המרכזי בחברת סופר פארם, ציין כי סופר פארם בחרה ב SysAid בזכות: ביצועים מעולים, פשטות הטמעה, וכן יכולת לבצע שינויים ורמת גמישות גבוהה.
"הגמישות נותנת למחלקת מערכות מידע בסופר-פארם, כלים להתמודד עם תרחישים שונים" אמר בן ציון. בן ציון הדגיש את זמן השיא בה עלתה המערכת לאוויר: "המערכת עלתה לאוויר בתוך מספר שבועות בלבד, זמן שיא להחלפת מערכת בסדר גודל כזה".
משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסיסט אמר כי : "מערכת SysAid מספקת ארגז כלים שלם למחלקת ה-IT של הסופר פארם: גם מערכת תמיכה, גם ניהול המצאי, גם שליטה מרחוק, גם ניהול שינויים ובעיות, גם SLA מתקדם. כמו כן, בהמשך יוטמע גם CMDB ומודולים נוספים תומכי ITIL"
עוד ציין אטיה כי שיתוף הפעולה עם סופר-פארם היה יוצא דופן וקיצר בכך משמעותית את זמן היישום. "מדובר באחת החברות האיכותיות והמקצועיות בישראל שיחד הצלחנו להרים מערכת שלמה בתוך מספר שבועות" אמר אטיה. תגיות של המאמר:
|
|