דרוג:
אתגר הסטייל התקבל: Step & Repeat חוזרת לטיקטוק עם הסטייליסט הסלבריטאי המארח זדריאן סמית'
Glamhive ו- Mary Kay Global Design Studio מכריזות על העונה השנייה של תחרות הסטייל שמפגישה חובבי אופנה ברחבי העולם
סיאטל ולוס אנג'לס, 2 ביוני 2022, (BUSINESS WIRE):
מתקשר לכל המודלים– מסלול ההמראה הווירטואלי שלך ממתין! Step & Repeat, תחרות הסטייל והאופנה הראשונה אי פעם שהושקה בטיקטוק, חוזרת לעונה השנייה ב-7 ביוני. אשתקד Glamhive ו- Mary Kay Global Design Studio חשפו את תחרות ריאליטי האופנה שהגיעה למיליוני משתמשים ברחבי העולם. כעת, אתגר הסטייל בן ארבעת השבועות חזר ומבטיח להיות האקסטרווגנזה האופנתית שכולנו חיכינו לה.
הסטייליסט הסלבריטאי זדריאן סמית' (שבין לקוחותיו נמנים: אריאנה דה-בוז, נעמה פרייס, נעמי סקוט) מארחת את Step & Repeat עם שלושה שופטים ואהובים על התעשייה: הסטייליסטית הסלבריטאית טארה סוונן (שבין לקוחותיה נמנים: קריסטן סטיוארט, מת'יו מקונוהיי), הסטייליסטית הסלבריטאית ניקול צ'אבס (שבין לקוחותיה נמנים: קריסטן בל, ג'סיקה סימפסון), ומעצב השיער הסלבריטאי לארי סימפסון (שבין לקוחותיו נמנים: ויקטוריה בקהאם, קווין לטיפה).
בכל שבוע, המנחה זאדריאן סמית' יכריז על אתגר מבוסס נושא למשתמשי טיקטוק להציג את היצירתיות שלהם באמצעות מלתחה, איפור ושיער. השופטים הסלבריטאים של הסדרה יבצעו דואט עם המראה הטוב ביותר מרחבי העולם ויצביעו עבור הזוכים בכל קטגוריה. המשתתפים מתבקשים לשלב את הסאונד המותאם אישית של התוכנית, "Step & Repeat", והאשטאגים, #stepandrepeat, #glamhive ו-#marykay כדי להכניס את הסרטון שלהם לתחרות. על כל אתגר יהיו שלושה זוכים, שייבחרו בקפידה על ידי השופטים, שיקבלו פרס כספי בתוספת פגישה של שעה אחד על אחד עם מנטור בתעשייה.
בתום ארבעת השבועות, Step & Repeat יכריזו על זוכה אחד בסך הכול בכל קטגוריה, מה שיכתיר אותם לטובים ביותר במלתחה, באיפור ובשיער המבוססים על ערכים מכל רחבי העולם. טיקטוק הוא המקום שבו כל מי שיש לו כישרון וקול יצירתי לחלוק את המתנה שלו בקנה מידה עולמי. Step & Repeat היא הפלטפורמה שנותנת לך את ההזדמנות להיראות ולחגוג.
זאדריאן סמית', סטייליסט סלבריטאים (מנחה)
"ככל שהקריירה שלי התקדמה כמנהל ועיתונאי אופנה גלובלית, רציתי לתעדף את העבודה כדי ליצור תעשיית אופנה שוויונית יותר. זו לא תמיד עבודה קלה או נוחה, אבל כל הזדמנות שאני יכול לספק כדי לעזור לאנשים אחרים שמתעניינים בתעשייה עם עליית מדרגה - זו שיחה שאני רוצה להיות חלק ממנה".
טארה סוונן, סטייליסטית סלבריטאים (שופטת)
"יש כל כך הרבה אנשים עם כישרון יצירתי מדהים ו- Step & Repeat נותן להם מקום לזרוח בו. אני מאוד נרגשת לראות את המראה שאנשים מכל העולם יופיעו לראשונה על מסלול המדיה החברתית שלנו!"
ניקול צ'אבס, סטייליסטית סלבריטאים (שופטת)
"העונה הראשונה של ‘Step & Repeat’ בהחלט נתנה לי השראה. התרגשתי כל שבוע לראות מה המתמודדים יצרו והתפוצצתי ממגוון הכישרון. אני לא יכולה לחכות לראות את תוצאות האתגרים שלנו בעונה השנייה!"
לארי סימס, מעצב שיער סלבריטאים (שופט)
"צריך אומץ, ביטחון ויצירתיות כדי להראות לעולם למה אתם אמנים מדהימים. אני נרגש לראות את המתמודדים מביאים את זה!"
סטפני ספרנג'רס, מייסדת ומנכ"לית Glamhive
"החזון שלנו ל- Step & Repeat היה ליצור תחרות סטייל בקצב מהיר שכללה יצירתיות, הכלה, קשרים והכרה, ועונה ראשונה שהצליחה בגדול. כעת, בפעם השנייה, הטובים ביותר בתעשייה מתאחדים כדי לקבל בברכה ולעודד כישרונות סטייל מרחבי העולם. אנחנו כל כך נרגשים לראות מה יקרה בעונה השנייה".
המנטורים של Step & Repeat
*קלייר סולמרס, מנכ"לית ומייסדת של Fashion Bomb Daily
*אדם דרוואס, בעלים, יחסי ציבור ווקר דרוואס
*קוונטין ת'ראש, מעצב בהתאמה אישית וספר סלבריטאים
*בריאן אנדרווד, מנהל אופנה, בריאות האישה
*מנדי ליין, מעצבת תלבושות (The Bold Type, Pretty Little Liars, Shameless)
*פנדורה אמורטיס, מנהלת סגנון, US Daily Mail
*שרידן וורד, מעצב שיער סלבריטאים
*שאטורה אדרל, מעצבת אופנה וסטייליסטית
*קארי קולבר, מייסדת ושותפה כללית, Curate Capital
*קווין מרפי, אמן איפור מפורסמים
*אלכסיס בנט, עורכת, ווג
*גילדה קורל פלורה, מייסדת, קורל תקשורת
*כריסטיאן ווד, מעצב שיער סלבריטאים
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת https://www.glamhive.com/tiktok
אודות Glamhive
Glamhive נוסדה על ידי היזמית סטפני ספרנג'רס בשנת 2017 עם חזון להביא שיוויון לסטיילינג האישי והנחת יסוד שהביטחון שבא עם זוהר לא צריך להיות בלעדי לעשירים והמפורסמים.
חוויית הסטיילינג המקוונת מציעה לכל אחד עם חיבור Wi-Fi גישה לסטייליסטים שיספקו לו את התמיכה שהוא צריך כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמו. עבור סטייליסטים, זאת פלטפורמה יעילה מקצה לקצה שעוזרת להם להגדיל את הרשת ואת העסק שלהם, 100% וירטואלית.
אודות Mary Kay Inc.
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו בטוויטר.
ליצירת קשר:
Stephanie Sprangers
מקור: Mary Kay
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |
|