דרוג:
חדשנות: המפתח לקפיצת הפיתוח של VOOPOO
שנזן, סין, 16 במרץ 2022, (BUSINESS WIRE):
VOOPOO, יצרנית סיגריות אלקטרוניות מובילה, פרסמה לאחרונה סקירה על הפיתוח שלה, שחשפה את הכוח המניע הבסיסי של הצלחתה בשוק על רקע יחסים בינלאומיים מורכבים, עלייה בעלויות התפעול, הגידול בתחרות והדמיון בין מוצרים - ארבעת מודלים עיקריים לחדשנות, ובעיקר חדשנות טכנולוגית, כדי לספק מומנטום לטווח ארוך, חדשנות מערכתית כדי להבטיח חיוניות מתמשכת, חדשנות תפעולית להגדלת טביעת הרגל של החברה וחדשנות מוצרים כדי להגדיל את נתח השוק.
הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה המלאה כאן:
https://www.businesswire.com/news/home/20220310006062/en/
מודל חדשנות 1 - חדשנות טכנולוגית שמעניקה מומנטום לטווח ארוך
חדשנות טכנולוגית, כבסיס, מספקת תנופה קבועה לפיתוח. VOOPOO ביססה את התפיסה האסטרטגית של השקעה בחדשנות טכנולוגית ופיתוח טכנולוגיות מובילות ומקוריות.
VOOPOO, ב-2017, פיתחה באופן יצירתי את השבבים מסדרת GENE, ושיתפה פעולה עם DRAG כדי לקבוע את שיא העולם להצתה המהירה ביותר באותה תקופה. המוצרים זכו לאהבה של יותר מ-4 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ועדיין הם נחשבים כסמלים בתעשייה. ב-2019, VINCI החדשני התואם למידות הפך לגמה חדשה של מערכות פודים. ב-2020, סדרת DRAG X/S הפכה לאחת הנמכרות בעולם עם ביצועי על ועיצוב עור מתכתי חדשני. ב-2021, VOOPOO חקרה באופן חדשני את פלטפורמות הסיגריות האלקטרוניות PNP/TPP/ITO, והחלה לקבוע הסטנדרטים טכניים חדשים בתעשייה.
עם מחקר מעמיק ומעקב שיטתי אחר פלחי שוק, התמקדות נלהבת במוצרים וטכנולוגיות, רוח חלוצית וחדשנית ואמונה בחדשנות טכנולוגית, VOOPOO המשיכה קדימה בשוק העולמי וזכתה באמון המשתמשים הגלובליים. .
מכיוון שחדשנות מדעית וטכנולוגית היא הכוח היצרני העיקרי העומד מאחורי מיזמים ארגוניים, והדרך היחידה להשיג עמדה מובילה עולמית, VOOPOO הקימה מרכז חדשנות עולמי עם יותר מ-500 טכנאי מחקר ופיתוח שעובדים בו זמנית על מספר פרויקטים. מודל החדשנות של VOOPOO יביא לחברה פריצות דרך טכנולוגיות נוספות ויקדם את היישום והפיתוח של האסטרטגיה הגלובלית שלה.
מודל חדשנות 2 - חדשנות מערכתית להבטחת חיוניות מתמשכת
חדשנות מערכתית, כנשמה, בונה פלטפורמת חדשנות פתוחה, יוצרת מבנה יציב מכל קבוצה לכל מחלקה עסקית, ויוצרת מודל רב ערך לפיתוח ארגוני.
VOOPOO מיישמת מערכת מחקר ופיתוח בארבע רמות, מהמחקר ועד לפיתוח המוצר: מודל פלטפורמה חדשני המשלב מכון מחקר, חוקרים עם דוקטורט, יועצים מומחים ופרויקטי חדשנות המכסים מספר תחומים כגון מחקר בסיסי, חומרים חדשים, אטומיזציה חדשנית, טכנולוגיית HNB, ייצור חכם ולוגיסטיקה מודרנית.
נכון ל-2022, VOOPOO הגישה בקשה ליותר מ-1,000 תיקי קניין רוחני, ויש לה 3 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם המכסים מחקר בסיסי, אידוי חדשני, טכנולוגיית שבבים ומדעי החיים. בנוסף, VOOPOO בנתה 6 מרכזי ייצור ועיבוד העומדים בקנה אחד עם תקן Good Manufacturing Practice (GMP), המשתרעים על שטח כולל של 120,000 מ"ר. במקביל, VOOPOO גם משתפת פעולה עם אוניברסיטאות רבות בנושא חומרים חדשניים לבניית מערכת מחקר ופיתוח שפניה אל העתיד, והיא משלבת ייצור, אקדמיה ומחקר.
על מנת להגן על זכויות הקניין הרוחני העצמאיות ובמקביל לעורר יצירתיות, VOOPOO הקימה מערכת ניהול קניין רוחני גלובלית עם שירות מלא לאורך כל התהליך. לאור המספר ההולך וגדל של מתחרים ומוצרים תחרותיים, כמו גם כמות הזיופים ההולכת וגדלה, VOOPOO הגדישה בקשות ל-600 סימני מסחר כמעט בכל רחבי העולם, וגם לסימני מסחר הגנתיים רשומים בו-זמנית, וזאת כדי למנוע רישום מנע של אותם סימנים מסחריים, או דומים להם, על ידי גורמי צד שלישי, וזאת כדי להימנע מ-"רוכבים חופשיים", ובכך להגן על המותג והמוניטין של החברה.
במרץ 2022, הסימן המסחרי העיקרי של VOOPOO נכלל ב-"רשימת ההגנה על סימני המסחר המרכזיים של מחוז גואנגדונג 2021". ראוי לציין שבין 580 סימני המסחר ברשימה, רק 3 הם מתעשיית האידוי.
בנוסף, על מנת לקדם ציות ותקינה בשוק העולמי, VOOPOO הטמיעה אסטרטגיית ציות והקימה את מחלקת הציות הגלובלית בתחילת 2019. VOOPOO הייתה מעורבת עמוקה גם בהגדרת תקן ה-GB בסין, והגישה את ה-PMTA האמריקאי (VOOPOO היא חלק מהקבוצה הראשונה של מבקשי PMTA), והיא גם מעורבת בתקני TPD3 האירופיים.
מודל חדשנות 3 - חדשנות תפעולית להגדלת טביעת הרגל של החברה
חדשנות תפעולית, כאמצעי יעיל, מאפשרת לחברה לפעול עם ראש פתוח, לחלוק משאבים, לבנות רשתות תעשייתיות ולהשיג צמיחה נוספת.
בעידן 1.0 של התפעול, הפעילות במעלה הזרם עסקה בהפקה, באמצע הזרם בשיווק, ובמורד הזרם בערוצים. הם מובדלים אחד מהשני וכל חלק יכול להרוויח בגדול. בעידן 2.0, ברור שאי אפשר להפריד בין מעלה הזרם, אמצע הזרם ומורד הזרם. הייצור, השיווק והערוצים שלובים זה בזה. האקו סיסטם של שרשרת התעשייה המלאה משקף את הדרישה האסטרטגית הנוכחית של רכישה בסניפים, הפצה באמצעות ערוצים ושיתוף פעולה חוצה גבולות.
בהתבסס על צרכי התעשייה, VOOPOO בנתה את המבנה העסקי האסטרטגי המגוון כדי לשרת באופן מלא את הצרכים של כל הצדדים. החברה יצרה שרשרת תעשייתית מלאה של סיגריות אלקטרוניות המשלבת מחקר ופיתוח, ייצור, מיתוג וערוצים, והשיגה יתרונות מובחנים, ייחודיים ובלתי ניתנים לשחזור באמצעות שילוב שרשרת הערך התעשייתית.
נכון לעכשיו, VOOPOO ביססה תחרותיות מוחלטת בשוק בקנה מידה עולמי עם יותר מ-200 מוצרים שמורים מדי שנה לשווקים שונים בעולם. בתוך 3 שנים היא יצרה קשרי שיתוף פעולה ארוכי טווח עם שותפים ביותר מ-70 מדינות ואזורים, ופתחה 6 סניפים בחוץ לארץ המתמקדים בפעילות מקומית בארצות הברית, בריטניה, אינדונזיה, קנדה ומדינות נוספות. היא הקימה רשת של 100,000 סניפים ברחבי העולם כדי לעצב את השפעת המותג הגלובלית שלה.
מודל חדשנות 4 - חדשנות במוצר להגדלת נתח שוק
החדשנות בסגנון של VOOPOO היא בסופו של דבר חדשנות במוצר, וזה מקנה ל-VOOPOO עמדה יציבה יותר בשוק.
בפרסי Ecigclick Vape של 2021, VOOPOO זכתה בקטגוריות Best Vape Kit For Beginners, Best POD, Best MOD ו- Best Sub Ohm Tank בהתאמה לארבעת המוצרים שלה ARGUS, DRAG Nano 2, DRAG 3, TPP-X. הפרסים שיקפו את התובנות הצרכניות המוכוונות למשתמש של VOOPOO ואת החדשנות המגוונת של המוצרים.
עם התפתחות סביבת השוק והחדשנות הטכנולוגית, גם הדרישות של המשתמשים למוצרי אידוי משתדרגות כל הזמן, ומוצרים מבוססי תרחישים, קלי משקל ורב-תפקודיים זוכים יותר ויותר לאהדת השוק. לאור זאת ומונעת על ידי ערך למשתמשים, VOOPOO החליטה להיכנס לעידן חדש על ידי השקת פורטפוליו הכולל בליבה ארבע סדרות מוצרים, DRAG, VINCI, ARGUS ו-V, כדי לספק למשתמשים פתרונות מוצר מדויקים יותר וכדי להמשיך לשדרג את חוויות המשתמש וכדי ולחקור את השוק העולמי.
תוך הקפדה על ארבעת הדגמים, חדשנות בסגנון VOOPOO מהווה דוגמה טובה לפיתוח חברות אידוי.
בעולם המשתנה במהירות של ימינו, החשיבה ארוכת הטווח לעתיד הופכת לחשובה יותר ויותר. VOOPOO תמשיך לרדוף אחר הערך המונחה על ידי החשיבה ארוכת הטווח. VOOPOO מתמודדת עם המכשולים הנפוצים בתעשייה, והיא נוקטת בדרך ייחודית של פיתוח חדשנות.
"השקעה ארוכת טווח בחדשנות טכנולוגית צריכה להיות מתוכננת לטווח ארוך. עלינו להעז לאמץ את אי הוודאות ולחזק את שיתוף הפעולה עם שותפים כדי לממש באמת את השילוב מטכנולוגיה למוצרים", ציין אוורסט, מייסד ומנכ"ל VOOPOO.
VOOPOO מאמינה בתוקף כי מוצרים טובים הם הבסיס לפיתוח בר קיימא של התעשייה. החברה צריכה להיות ידידת זמן וחלוצה של הטכנולוגיה, ולעבוד עם משתמשים ושותפים כדי להניע במשותף את הפיתוח בר הקיימא של התעשייה. העתיד בהחלט יהיה שייך לטווח ארוך, ו- VOOPOO מצפה לערב שותפים נוספים בפיתוחו.
אזהרה: ניתן להשתמש במוצר זה עם מוצרים נוזליים אלקטרוניים המכילים ניקוטין. ניקוטין הוא חומר כימי ממכר.
ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220310006062/en/
אנשי קשר
Wind Chen
מקור: Shenzhen Woody Vapes Technology
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: VOOPOO |
|
|