מטריקס, ערכה סמינר בנושא The Customer Experience

דרוג:

ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בתחום: "תְלו שלט קטן על הקיר במשרד: אני צריך את לקוחותי יותר ממה שהם צריכים אותי"

רוני ספיר, מנהלת matrix experience: "חווית לקוח היא דרך לשיפור תהליכים עסקיים ולא גימיק, מיפוי המסע של הלקוח לאורך התהליך הנבחר מאפשר זיהוי המקום הנכון לשיפור בעל ערך"

הכנס The Customer Experience Journey,  שערכה מטריקס בשבוע שעבר, במרכז "נא לגעת" ביפו, בשותפות עם חברת המחקר פורסטר, עסק בדרכים באמצעותן הופכים את חווית הלקוח לכלי בעל ערך עסקי לארגון, תוך מתן כלים פרקטים לצד תפיסות אסטרטגיות לארגונים המתמודדים עם האתגר.

ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בתחום חווית הלקוח בפורסטר, ציין שחווית לקוח הינה כלי עסקי ממשי לארגונים וכי מחקרים מראים קשר ישיר בין ארגונים המטמיעים חווית לקוח טובה לבין ביצועי המניה שלהם, אך למרות זאת מעטים הארגונים המצליחים בהטמעת אסטרטגיית חווית לקוח. את הסיבה לכך, המחיש באמצעות אנלוגיה שערך בין עולם העסקים לתגלית של קופרניקוס, "כפי שכדור הארץ מקיף את השמש ולא השמש את כדור הארץ, כך הארגון צריך להכיר בעובדה כי היום הלקוח הוא במרכז ולא הארגון."

"ארגונים היום מתמקדים במטרות הארגון ולא במטרות הלקוח ואילו חווית לקוח אפקטיבית מחייבת גישה של outside in, המטפלת בהתאמת הארגון להבטחות ולציפיות שהוא מייצר. ארגונים צריכים  להפנים ולהטמיע את  גישת 'הלקוח במרכז' בתוך הארגון, במערכות, בתהליכים העסקיים ובתהליכי החשיבה. הבחירה שעומדת היום בפני הלקוחות גדולה מאי פעם, המידע זמין, הרשתות החברתיות מזרימות אותו בקצב מהיר ולקוחות משנים את החלטתם - האם לקנות מכם או לעזוב אתכם לטובת המתחרה שלכם – בכל רגע נתון" אמר בראון.

"הטכנולוגיה היום היא אחד המאיצים הגדולים של עידן הלקוח, אך היא נותנת כלים רבי-עוצמה, לא רק בידי הלקוחות אלא גם בידי הארגונים, על מנת להערך פנימית להתאמת הארגון לציפיות לקוחותיו. כל ארגון יכול להתחיל יישום בדרך אחרת, כתלות במטרותיו ובסביבה העסקית והארגונית, אך חשוב לפתח אסטרטגית חווית לקוח הנותנת לארגון תפיסה רחבה, כמו מצפן שמלווה את כל העשייה בתחום" אמרה גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה, מטריקס.

"במטריקס, אנו מספקים Seamless Customer Experience - ההתמחות שלנו בכל עולמות התוכן (אסטרטגיה, קריאטיב, תוכן וטכנולוגיה) ובכל נקודות המגע של הארגון עם לקוחותיו (אינטרנט, מובייל, CRM, מערכות סניפיות, מדיה חברתית) מאפשרת לנו לספק תהליכי 'בניית חווית לקוח' מקיפים ורציפים, בדגש של 'הבנת הלקוח' וגיוסו לטובת מימוש החוויות. אמנם חווית לקוח היא סוג של ריצת מרתון, אך חשוב להבין כי  לא ניתן לממשה כגימיק חד-פעמי, אך בהחלט ניתן, ואף רצוי, ליישמה ב'ספרינטים' קצרים, המאפשרים לארגון לקבל תוצרים ממשיים ומדידים לכל אורך הדרך" הוסיפה רון. 

רוני ספיר מנהלת מרכז התמחות matrix experience, "מרבית הארגונים סבורים כי חווית לקוח פירושה למצוא פתרון יחיד, שיתאים לכלל הלקוחות, אך בעינינו, לא כך הדבר. חווית לקוח בונים על סמך הכרות עם הלקוחות והגדרת פרסונות שבהן מתמקדים. הבנה של צרכי הפרסונה בסיטואציה שבה היא נמצאת, ומיפוי של המסע שלה בתהליך נבחר מול הארגון, מאפשרים לזהות את הנקודות הדורשות שיפור. מתוכן, נבחרות נקודות הגמישות ו'רגעי האמת', שבהן ניתן לעשות שינוי ולהגיע לשיפור משמעותי בתפיסת הלקוח את האינטראקציה שלו עם הארגון".

עוד הציגו בכנס, רנית זקצר, סמנכ"ל טכנולוגיות מטריקס, רמי גור, מוביל טכנו עסקי ב- matrix digital, קרייג לוי, מנהל מרכז התמחות CRM ואיתי אלמוג, CTO מטריקס BI. יחדיו הציגו את אבני הבניין לארגונים המבקשים לבנות חווית לקוח אפקטיבית.

הגיעו לסמינר כ- 80 מנהלים בכירים בתחום השיווק, השירות, הדיגיטל, הערוצים והמיחשוב, מן הארגונים המובילים במשק: בנק דיסקונט, בנק לאומי, בנק איגוד, בנק הפועלים, המזרחי טפחות, מנירה, הראל ומגדל, באיי דיגיטל, פז חברת נפטו, פייזר, דנאל, נטפים, שופרסל, שטראוס מים, אלעל, רשות שדות התעופה ועוד.  

על מנת לממש חווית לקוח ולא רק לדבר עליה, בחרה מטריקס לקיים את הסמינר במרכז "נא לגעת". שתי עובדות של המרכז  הפתיעו את הקהל כאשר עלו על השולחן, במהלך התכנסות הבוקר, והדגימו מילים בסיסיות בשפת הסימנים, על מנת להקל על התקשורת עם עובדי המקום בהמשך היום. בתום הארוע, הוזמנו האורחים למסעדת החושך של "נא לגעת" להתנסות בטעימות יין וגלידה. ברכבת ארוכה, התקדמו האורחים פנימה אל עבר העלטה המוחלטת, מסרבים להתיק את הידיים מכתפי האיש שלפניהם. ההבדל בין היין האדום ללבן היה מתעתע, אך האפלה המוחלטת שחררה מעצורים, ואפשרה לנוכחים לתקשר בצורה פתוחה ומבודחת, ולהפוך זרים לחברים.

אודות matrix experience

matrix experience משמשת כגוף חוויית המשתמש של matrix ומתמחה בניהול ויצירת נכסים דיגיטליים בדגש על חווית משתמש ולקוח, עמידה בסטנדרטים גבוהים של מקצועיות ויצירת ערך לארגון וללקוח הקצה לאורך זמן. matrix experience מלווה את הלקוחות לאורך זמן בניהול ארוך טווח, הנעה קדימה ומשיכת הלקוח לעבר טכנולוגיות וטרנדים חדשים. matrix experience מעסיקה כ-40 נשות ואנשי מקצוע ופועלת בשוק הישראלי משנת 1999.

 



תגיות של המאמר: מטריקס |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)