דרוג:
לאומי קארד בחרה בפתרון ה-Metadata של אינפורמטיקה (IMM – Informatica Metadata Manager), המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן. מימוש הכלי החל בינואר במרכז מידע, ומתרחב לשימוש שוטף למשתמשים נוספים באגף מערכות מידע. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי ₪.
הצורך בפרויקט נולד בעקבות הקושי של לאומי קארד לעקוב אחר זרימת הנתונים ממערכות הליבה ואופן השימוש בהם בארגון, בגלל מספר התהליכים ההולך וגדל במערכות החברה והתלות ביניהם. החברה בחרה להטמיע את פתרון ה-IMM על מנת שיתאפשר לה לבצע, תוך זמן קצר, Impact Analysis – קרי למפות ולנטר את המידע, את מסלול הזרימה שלו, לזהות את מערכת היעד שלו ובעיקר להבין את ההשכלה העסקית של התהליך וחשיבותו.
הפתרון מאופיין במגוון יכולות, כדוגמת בניית מקורות Metadata באופן עצמאי, חיבור מונחים עסקיים לאובייקטים פיזים או למונחים אחרים (Business Glossary) ועוד – המשפרים ומייעלים את תהליך ה-Impact Analysis. בעקבות הטמעת הפתרון תוכל לאומי קארד לבצע הערכות מדויקות יותר ביחס לשינויים במערכות ובמסדי הנתונים, וכן להבין טוב ומהר יותר השפעת שינויים במערכות הארגון.
הפתרון מספק מענה מהיר להבנת השפעת שינויים המבוצעים במערכת או במסד הנתונים, כאשר כל משתמש בעל ממשק web פשוט יכול לראות את הנתיב זרימה של הנתונים והמנפולציות שחלות עליהם בין מסדי נתונים, כלי מודלינג וכלי BI.
לדברי אשר רשף, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומי קארד: "ה- Metadata Manger של אינפורמטיקה מאפשר לנו לחסוך מאות אלפי שעות עבודה בשנה על תחקור ידני והבנת השפעות של שינויים ותוספות במערכות ארגוניות. הכלי פשוט מאוד להטמעה ומאפשר לכל משתמש, גם שאינו טכני, להבין במהירות כיצד נתון עובר ומה קורה לו בין מקורות התוכן והמערכות בארגון מקצה לקצה".
לדברי אסף שפר, מנהל מכירות תחום אינפורמטיקה באמן: "הבנת ההשפעות הנגזרות בכל שינוי או תוספת שארגון רוצה לבצע באחת ממערכותיו (כגון שינוי שדה או הוספה של מידע במערכת) הנו ארוע מורכב, הדורש השקעה עצומה של כוח אדם בהבנת ה'סבך הארגוני' של המערכות השונות. ה-IMM מאפשר לגופים, כדוגמת לאומי קארד, לבצע Impact Analasys במהירות ויעילות שלא ניתן להשיג באמצעות השקעה ידנית".
אודות לאומי קארד:
חברת לאומי קארד, עוסקת בהנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי ובפיתוח פתרונות תשלום ואשראי.
החברה מובילה בשרות ללקוחות, בפיתוח כרטיסים ואמצעי תשלום חדשניים, המעניקים ערך מוסף משמעותי ללקוחותיה.
לאומי קארד, שהנה חברה בת בבעלות בנק לאומי וקבוצת קנית (עזריאלי), מנפיקה כרטיסי ויזה ומאסטרקארד ומעניקה שירותי סליקה לבתי עסק. החברה הנפיקה עד כה מעל 2 מיליון כרטיסים ומשרתת כ- 40 אלף בתי עסק.
אודות אינפורמטיקה:
אינפורמטיקה היא הספקית העצמאית המובילה בעולם של תוכנות אינטגרצית נתונים. ארגונים ברחבי העולם נסמכים על יכולותיה של אינפורמטיקה למקסם תשואות על נתונים ולמנף את נכסי המידע שלהם באופן מלא. למעלה מ- 5,000 ארגונים ברחבי העולם סומכים על אינפורמטיקה על מנת למנף את משאבי המידע שלהם בין אם הפתרון פועל On Premise, בענן או ברשתות חברתיות. אינפורמטיקה מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן מזה14 שנים. בין לקוחות אינפורמטיקה בישראל: כל חברות הסלולר והאשראי הישראליות, קופ"ח מכבי, שופרסל, YES, HOT, יחידות צבאיות ומשרדי ממשלה.
אודות קבוצת אמן:
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה, המונה מעל 1,000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין, רוסיה וקזחסטן). חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות: Citrix , Informatica, Symantec, HP, Palo Alto Networks, FireEye, Good Technology ועוד. החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומים כגון אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות תוכנה, פיתוח תוכנה, אבטחת מידע, שו"ב, ERP, WMS, הנדסת אנוש בתוכנה מיקור חוץ ועוד.
|
|