דרוג:
הפלטפורמה מיקרו-אנקפסולציה FineCap™ של בלו קליפורניה משרתת את המטרה
ראנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה, 21 בדצמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :
Blue California, יצרנית המרכיבים הטבעיים, מספקת את FineCap™, פלטפורמה מקיפה לטכנולוגיית מיקרו-אנקפסולציה (Microencapsulation), המצוידת ב-20 טכנולוגיות מיקרו-קפסולציה, כדי לספק מרכיבים פעילים ולספק את צרכי לקוחותינו.
מיקרו-אנקפסולציה הוא התהליך שבו חלקיקים זעירים של מוצק, נוזל, או גז ארוזים בתוך תבנית כדי ליצור כמוסה. היא מצופה בשכבת מגן כדי למנוע חשיפה לגורמים סביבתיים כגון מים, חמצן, חום ואור.
"מותגים המבקשים להרחיב את האיכויות של המוצרים שלהם ולהגדיל את סל המוצרים שלהם ימצאו יתרונות רבים לפלטפורמת FineCap", אמר ד"ר קוי יאן, סגן נשיא באנקפסולציה. "FineCap לוקחת מיקרו-אנקפסולציה צעד אחד קדימה על ידי הצעת מגוון טכנולוגיות ומיקוד הצרכים הספציפיים של הלקוחות בהתמודדות עם מרכיבים פעילים עם מאפיינים ייחודיים, כגון ריח חזק, טעם או בעיות יציבות המאתגרים את הרכיבים במוצר".
מערכות מיקרו-אנקפסולציה היו בשימוש נרחב בתעשיות מרובות, כולל התרופות, המזון, התוספים, הטיפוח האישי, תעשיות ריח, עבור מרכיבים פעילים כמו תרופות, ניקוטין, חומרי טעם וריח, חומצות שומן רב בלתי רוויות, פרוביוטיקה, פיגמנטים טבעיים, ויטמינים, נוגדי חמצון, וכו'. סוכנות החלל נאס"א משתמשת גם בטכנולוגיות אנקפסולציה לחללית. תעשיית התרופות משתמשת במיקרו-אנקפסולציה לעתים קרובות כדי לשלוט על שחרורו של מרכיבי פארמה פעילים (API).
Blue California יצרה את פלטפורמת FineCap כדי לשרת את הדרישות הגוברות של הלקוחות לביצועים טובים יותר של API, מרכיבים פונקציונליים, תוספי תזונה, טעמים, ניחוחות, קוסמטיקה ומוצרי טיפוח אישי.
לדוגמה, FineCap מגן על API מפני טעמים לא נעימים או ארומה, ושומר על יעילותו, על ידי שליטה על שחרורו. FineCap מאפשרת לטעמים לשגשג במזון ובמשקאות עם שלמות, עוצמה וחיי מדף ארוכים.
בניחוח, FineCap מבטיחה למותגים לשלוט בקצב שחרור הניחוח המדויק, במיקום ובמשך הזמן. מוצרי טיפוח אישי נהנים מ-FineCap על ידי הגנה על התווים העליונים העדינים והפעילים הקוסמטיים מפני חמצון, לחות, טמפרטורה והידרדרות קלה. ניתן למצוא כאן בדיקה מקיפה יותר של היתרונות ש-FineCap מספקת במגזרי מוצרים אלה.
"פלטפורמת FineCap המקיפה שלנו משרתת ותומכת ביצרנים המעוניינים להשיק מוצרים זוכי שוק עם איכויות טובות יותר וחיי מדף שהצרכנים מחפשים", אמר ד"ר יאן. "אנו מאפשרים למותגים ליצור במהירות מוצרים ממושגים חדשניים, פיתוח שולחן עבודה, ועד פיילוט וייצור מסחרי מלא, עם יעילות, טעם, צבע, מרקם וחיי מדף משופרים, יחד עם תעודת חלאל טבעונית, אורגנית, כשרה או חלאל."
ההשקעה בפלטפורמת FineCap מתבססת על המורשת בת 25 השנים של Blue California לייצור תמציות בוטניות וכעת חומרי טעם וניחוחות טבעיים ומתמקדת בפיתוח מרכיבים בני קיימא המיוצרים באמצעות ביו-קונגולציה או תסיסה.
חברת Blue California הינה ספקית ויצרנית פתרונות יזמית, מבוססת מדע של מרכיבים נקיים, טבעיים ובר קיימא המשמשים במזון, משקאות, חומרי טעם, ריח, תוספי תזונה, הטיפול האישי ומוצרי קוסמטיקה. במשך יותר מ-25 שנה, Blue California בנתה מוניטין חזק ליצירת ערך במוצרים טבעיים מגוונים אלה ובתעשיות בהשראת הטבע. www.bluecal-ingredients.com
Ana Arakelian
Blue California
+1-949-635-1991
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769
תגיות של המאמר: Blue California |
|
|