דרוג:
JCDecaux יוצאת בקמפיין טכנולוגי ייחודי – לראשונה בישראל, משדרי Bluetooth על גבי תחנות אוטובוס ברחבי תל אביב מהם יוכלו עוברים ושבים להוריד תמונה אודות פעילות מיוחדת. הטכנולוגיה מאפשרת הורדת תכנים, מוסיקה ותמונות - התגשמות חלומו של כל מפרסם בנק הפועלים הינו הראשון לאמץ את הטכנולוגיה ובקמפיין יציג פעילות "פועלים סטודנטים בפייסבוק" על גבי תחנות אוטובוס חברת JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב יפו, עולה בקמפיין טכנולוגי ייחודי - משדרי Bluetooth אשר יותקנו לראשונה בישראל על גבי תחנות אוטובוס מיוחדות ברחבי תל אביב, מהם יוכלו עוברים ושבים להוריד תמונה עם הפרטים אודות פעילות בנק הפועלים בפייסבוק "פועלים סטודנטים בפייסבוק". בקמפיין החדש, משדרי ה- Bluetooth "ייבלטו החוצה" מהפוסטרים על גבי תחנות האוטובוס.בנק הפועלים הינו הראשון לאמץ טכנולוגיה חדשנית ויצירתית זו על גבי תחנות אוטובוס, על מנת להעביר לציבור פרטים אודות הפעילות החדשה של הבנק בצורה יוצאת דופן ולא שגרתית. הפרטים על הפעילות "פועלים סטודנטים בפייסבוק" יהיו זמינים להורדה ממשדרי ה- Bluetoothבתחנות אוטובוס ברחבי תל אביב ישירות למכשיר הסלולארי. הטכנולוגיה הינה חלומו של כל מפרסם מאחר והיא מאפשרת לקהל הרחב להוריד תכנים, מוסיקה, סרטונים, תמונות אנימציה ועוד. בקמפיין החדש, חברת JCDecaux ממחישה את המקוריות, הייחודיות והחדשנות שהיא מציעה ללקוחותיה. ב- JCDecaux ביקשו להציג את הפעילות של בנק הפועלים בדרך שלא יהיה ניתן להתעלם ממנה. על כן, בחרו בחברה לשלב את טכנולוגיית ה- Bluetooth על גבי שלטי הפרסום על מנת להניע לפעולה את ההולכים ושבים, שייקחו חלק פעיל בקמפיין. פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בקמפיין החדש, ביקשנו להפגין את החדשנות והיצירתיות שלנו כחברה בינלאומית לצורך הצגת פעילות חדשה של בנק הפועלים. בעזרת צוות מחלקת JCDecaux Innovate מצאנו כי הפתרון הוא להעניק להולכי הרגל אפשרות להשתתף בקמפיין. כיום, כמעט לכל צרכן ישנו מכשיר סלולארי עם טכנולוגית Bluetooth ועל כן בחרנו להציג בתחנות האוטובוס שנבחרו לקמפיין את משדרי ה- Bluetooth כך שהולכי הרגל יוכלו להוריד את התמונה על הפעילות של בנק הפועלים מהמשדר אל המכשיר הסלולארי. אנו שמחים כי בנק הפועלים בחר בחברת JCDecaux Innovate ואנו בטוחים כי הקמפיין הייחודי יביא לחשיפה מדהימה לפעילות החדשה". CDecaux Innovate היא מחלקה מוקדשת לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטרקטיביים. היא חלק מהחידושים ש JCDecaux הביאה עמה בעקבות החוזה שנחתם עם עירית תל אביב-יפו ל 15 שנה. הזכיין התחיל בשינוי הכולל בין היתר עיצוב ובנית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות, נכרת איכות שמביאה עמה חברת JCDecaux אשר מציגה סטנדרטים חדשים בינלאומים. JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום. לפרטים נוספים: חן קובריץ כהן – יפה אפרתי תקשורת 03-6129010 תגיות של המאמר: JCDecaux |
בלוטוט' |
בלוטוס |
bluetooth |
פרסום |
שילוט חוצות |
אוטובוסים |
בנק הפועלים |
|
|