אסטרטגיית חווית לקוח מניבה תשואה

דרוג:

תיק מניות המבוסס על החברות המובילות באסטרטגית חווית לקוח, עפ"י אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הניב תשואה בגובה 43%

במחקר שערך Jon Picoult, המנהל את חברתWatermark Consulting  , הוא השתמש באינדקס חווית לקוח  של חברת המחקר פורסטר ריסרץ'(CXi) , הכולל נתונים על אסטרטגיית חווית הלקוח, הנהוגה בשורה ארוכה של חברות וארגונים ברחבי העולם. 

 

במחקרו בנה פיקולט שני תיקי השקעות היפותטיים, כאשר הראשון מכיל את 10 המניות של החברות המדורגות במקומות הגבוהים ביותר באינדקס של פורסטר, והשני מכיל את 10 המניות של החברות המדורגות במקומות הנמוכים ביותר באידקס חווית לקוח. המשקיע ההיפוטתי החזיק בתיקים במשך שנה, ובתום השנה מכר אותם והשתמש ברווחים, או בהפסדים, על מנת לבנות 2 תיקי מניות חדש, בהתאם לאותם כללים: מניות החברות המובילות במדד חווית לקוח לעומת החברות בתחתית האינדקס. כך במשך 6 שנים ברציפות מאז שהאינדקס של פורסטר קיים.

 

כעבור 6 שנים מדווח פיקולט כי תיק המניות המורכב ממניות החברות המובילות באינדקס חווית לקוח הניב תשואה בשיעור של 43%, פי 3 מן התשואה שהניב מדד S&P 500, המסתכם בשיעור של 14.5%. רק לשם השוואה וחידוד, ההשקעה בתיק המניות המבוסס על מניות החברות בתחתית אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הובילה להפסד בשיעור של 33.9%.

 

גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס: "חווית לקוח נתפסת היום כאחד המנועים החשובים ביותר לצמיחה והצלחה של ארגונים, לשימור לקוחות, גיוס לקוחות חדשים והגדלת נתח השוק. האתגר הניצב בפני מרבית הארגונים הוא המימוש של אסטרטגיית חווית לקוח בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, ולאורך זמן. ההבנה כי לא מספיק להתמקד בגימיקים פרסומיים וב'אריזה' וכי נדרשת בניה של אסטרטגית חווית לקוח והטמעה רציפה כבר רווחת בציבור, אולם מרבית האירגונים אינם יודעים היכן להתחיל וכיצד לממש אסטרטגיית חווית לקוח כחלק מן העשייה היום-יומית שלהם, כיצד לחברה לאנשים, לתהליכים ולטכנולוגיות ואיך לייצר ערך עסקי. במטריקס, העוסקת רבות בעשיה בתחום חווית לקוח, אנו רואים כיצד הטכנולוגיה מהווה היום את אחד הקטליזטורים הגדולים ליצירת שינוי בעולם הלקוחות. מטריקס מסייעת לארגונים לבנות אסטרטגיה ולממשה ברמת הקריאטיב והתוכן ובאמצעות פתרונות טכנולוגים בכל הערוצים הקיימים".

 

"לאור ביקוש גובר בקרב לקוחותינו לפתרונות מעמיקים חברנו לפורסטר ויחד אנו מביאים לארץ את ג'ונתן בראון, אנלסיט בכיר בתחום חווית לקוח, בשאיפה להינות מחשיפה לכלים, מתודולוגיות ודוגמאות פורצות דרך בתחום חווית לקוח אפקטיבית, של מגוון ארגונים מרחבי העולם" הוסיפה רון.

 

אודות סמינר מקצועי: חווית לקוח

הסמינר המקצועי Customers eXperience journey - Ready, set …grow!, שתערוך חברת מטריקס ב- 3.6 במרכז "נא לגעת" ביפו, יעסוק בהצגת פתרונות ליצירת חווית לקוח אפקטיבית בארגונים. ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בחברת המחקר פורסטר, המתמחה בתחום חויית הלקוח, יעביר שתי הרצאות על יישום אסטרטגית חווית לקוח בארגונים ועל דרכי מדידה ו- ROI של השקעות בתחום, וכן יענה על שאלות במהלך הסמינר. בנוסף, מקצועני מטריקס, יציגו זוויות שונות של יצירת חווית לקוח רציפה בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, וידגימו כיצד הטכנולוגיות והמתודולוגיות החדשות יכולות לאפשר ולתמוך במימוש חווית לקוח אפקטיבית.  

 


תגיות של המאמר: מטריקס | פורסטר |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)