דרוג:
מטריקס וחברת המחקר פורסטר יקיימו סמינר מקצועי ייחודי בנושא The Customer Experience Journey
הסמינר יתקיים ב-3.6.2013 במרכז "נא לגעת" ביפו בין השעות 8:30-14:00
מטריקס וחברת המחקר פורסטר מזמינות את סמנכ"לי השיווק והשירות, מנהלי הדיגיטל, מנהלי הפיתוח העסקי ומהמנמ"רים לצאת למסע חווייתי משותף בסמינר מקצועי בנושא The Customer Experience Journey. בסמינר יוצגו מתודולוגיות, ניסיון מהעולם, כלים ופתרונות יישומיים להפיכת האינטראקציות של הארגון עם לקוחותיו לחוויה שניתן לתרגמה לערכים עסקיים לארגון.
המרצה המרכזי באירוע יהיה ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר ומומחה לחווית לקוח מפורסטר העולמית, אשר סוקר במחקריו שיטות עבודה של חברות פורצות דרך בעולם חוויות הלקוח, בכל הערוצים הדיגיטליים: באינטרנט, במכשירים ניידים בערוצים החברתיים ועוד. ג'ונתן ידבר בכנס על יישום חווית לקוח כדיסציפלינה עסקית. בנוסף מומחי מטריקס יתנו בסמינר "טעימות" של יישום החידושים והטכנולוגיות המאפשרים יישום חוית לקוח אפקטיבי.
הסמינר יתקיים במרכז האירועים החווייתי של "נא לגעת" ביפו ויכלול המחשות חוויית לקוח מיוחדות כגון טעימות יין וגלידה בחדר חושך ועוד.
לדברי גילי רון, סמנכ"לית שיווק ושותפים עסקיים במטריקס, "חברת מטריקס ופורסטר מקיימות את הסמינר על רקע מחקרים רבים בעולם וניסיון נרחב שלנו בארץ בתחום, המעידים כי חווית הלקוח הינה כיום הכלי המשמעותי ביותר בידי חברות וארגונים להשגת יתרון תחרותי ומבדל בקשר שלהם עם הלקוחות. מרבית האירגונים מחפשים מורה נבוכים לכלים יישומים להטמעת חוית לקוח אפקטיבית לאורך זמן, ממה מתחילים? איך הופכים חוית לקוח לכלי עסקי לשימור לקוחות, לנאמנות, להבאת לקוחות חדשים? איך מייצרים חוית לאורך זמן ובכל נקודות המגע? איך מאפשרים ניהול החוית לצד השינויים בשוק, בטעמים, בתחרות, בטכנולוגיות? אתגרים אלו מצד לקוחותינו והניסיון הרב שצברנו בתחום חוית הלקוח בכלל והטמעתה על פני כל נקודות המגע של האירגון בפרט, דחפו אותנו להביא לארץ מומחה עולמי בתחום שייתן ללקוחות סמינר מקצועי, מסובסד, להצגת החידושים והפתרונות בתחום."
הסמינר יתקיים ב-3.6.2013 במרכז "נא לגעת" ביפו בין השעות 8:30-14:00 . ההשתתפות בתשלום. מספר המשתתפים מוגבל. לפרטים נוספים ולהרשמה: http://www.matrix.co.il/Events/Pages/event3-6-13.aspx
|
|