דרוג:
סן פרנסיסקו, 16 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):
לייב-ראמפ (LiveRamp) (NYSE: RAMP) הכריזה היום על הרחבת השותפות הגלובלית עם קרפור (Carrefour) (OTCMKTS: CRERF) כדי לאפשר שיתוף נתונים מוצק, אנליטיקה, ויכולת לחדש באמצעות Safe Haven של לייב-ראמפ. " LiveRampתשמש מאיץ קריטי להפיכתה של קרפור לקמעונאית מונעת נתונים המובילה בתעשייה", אמרה אלודי פרת'יסוט, מנכ"לית למסחר אלקטרוני, נתונים והמרה דיגיטלי בקבוצת קרפור. "אנו מספקים ערך רב על ידי עבודה משותפת יותר עם ה-CPG ושותפי האספקה הקמעונאיים שלנו עם Carrefour Links. אנו נרגשים מהשותפות שלנו עם LiveRamp, ועובדים יחד כדי לספק תובנות ויכולות צרכניות חדשות למאות שותפי CPG שלנו בקנה מידה עולמי". LiveRamp, עם היכולת לקשר נתונים ולנהל זהויות בסביבה טבעית, מאובטחת ומורשה, מאפשרת לקמעונאים ליצור שימושי ותזרימי הכנסות חדשים ובמקביל לשנות את הדרך בה הם עובדים עם שותפי האספקה שלהם. באמצעות Carrefour Links מאפשרת Safe Haven לקרפור לשתף פעולה מקרוב יותר עם שותפי ה-CPG שלה בתשעה שווקים בינלאומיים, ולהציע יכולות שיתוף משופרות, כולל:
· אנליטיקה ותובנות עמוקות יותר - דוחות שהם חלק מהחבילה מספקים תבונות אל ביצועים של קמפיינים, ניהול קטגוריות ואנליטיקה של קונים. בנוסף מציעה Safe Haven את היכולת שקבוצות מדעני נתונים ישתמשו במודלים ובלימוד מכונה משלהם.
· פעילות מרובת ערוצים - תפעול קמפיינים של CPG באמצעות הנתונים של קרפור לאורך ולרוחב רשתות חברתיות ופלטפורמות רשת פתוחות ובאמצעות הנכסים שבבעלותה ובתפעולה של קרפור.
· מדידה טובה יותר - CPG יכולים כעת להבין טוב יותר את ההשפעה של פעילויות שיווק על המכירות עם שימוש בנתונים קמעונאיים והזזת המחט כדי שלאפשר להניע תוצאות עסקיות חשובות. "נתונים משנים את חוויית הלקוח בעולם - וקרפור נמצאת בחזית המגמה הזו עם פלטפורמת Carrefour Links שלה", אמר וורן ג'נסון, נשיא LiveRamp. "באמצעות Safe Haven של LiveRamp, מותגים ושותפיהם יכולים כעת לשתף פעולה בבטחה בכדי לספק חווית לקוחות טובה יותר ולהביא לתוצאות עסקיות. אנו גאים לאפשר יכולת פורצת דרך זו עבור קרפור ברחבי רשת שותפי ה-CPG שלה, ובתשע מדינות". שותפות מורחבת זו מסמלת את מומנטום הצמיחה של Safe Haven שכעת משרת יותר מ-45 לקוחות בתחומי הקמעונאות, המכולת, CPG, מוצרי חשמל צרכניים וכן ורטיקלים נוספים. דאטה-פליטס (DataFleets), הרכישה האחרונה שביצעה LiveRamp, מביאה טכנולוגיות משפרות פרטיות מובילות תעשייה ל-Safe Haven, וכעת לקוחות יכולים ליישם בקרות נתונים ניתנות להגדרה. Safe Haven של LiveRamp מאפשר ללקוחות לשתף נתונים בקלות ובבטחה ללא תלות בתשתית הטכנולוגית או פלטפורמת הענן בה הם משתמשים, משני הצדדים, ובלי להזיז את הנתונים. "Safe Haven מאפשר ללקוחות לשתף פעולה בין עננים, שותפים וגבולות כדי להניע חדשנות, לספק חוויית לקוחות טובה יותר ולהשיג יתרון תחרותי", הוסיף ג'נסון. "תוך קצת יותר משנה, מאז ההכרזה על Safe Haven, צברנו נתח שוק של 30% בשוק המכולות וחברות הקמעונאות הגדולות בארצות ברית, ובאירופה פורצים את הדרך עם קרפור וקמעונאים מובילים אחרים. בזמן שאנו ממשיכים להרחיב את טביעת הרגל הבינלאומית שלנו, אנו שמחים לשרת כעת יותר מ -30% מ-50 ה-CPG הגדולים בעולם". בקרו באתר של LiveRamp למידע נוסף על Safe Haven ועל Safe Haven for Retail. אודות קבוצת קרפור
עם רשת מרובת פורמטים של כ-13,000 חנויות ביותר מ-30 מדינות, קבוצת קרפור Carrefour).
אודות LiveRamp
LiveRamp היא פלטפורמת הקישוריות לנתונים המובילה, לשימוש בטוח ויעיל בנתונים. LiveRamp, שמופעלת על ידי יכולות קביעת זהויות ליבתיות ורשת ללא מקבילים, מאפשרת לחברות ולשותפים שלהן להתחבר, לשלוט ולהפעיל נתונים טוב יותר כדי לשנות את החוויות של הלקוחות וליצור תוצאות עסקיות עם ערך רב יותר. התשתית הניטרלית ועם יכולת פעולה הדדית מלאה של LiveRamp מספקת אפשרות מעינה מקצה לקצה למותגים, הסוכנויות והמוציאים לאור המובילים בעולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.LiveRamp.com.
לפרטים נוספים:
Media Contact
מקור: LiveRamp תגיות של המאמר:
|
|