סטפני ספריינג'רז וניקול צ'אבז מודיעות על פסגת החורף הדיגיטלית של הסטייל והביוטי

דרוג:

סיאטל ולוס אנג'לס, 24 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Glamhive הודיעה שהכנס המקוון הרביעי שלה יתקיים ב-27 בפברואר 2021. פסגת החורף הדיגיטלית של הסטייל והביוטי של Glamhive תפגיש מובילי צמרת באופנה וביוטי, מהסטייליסט של קריסטן בל ועד למייסדת שהפכה למשקיעה מייסדת של מיליארד דולר סינדי אקרט. המובילים החדשניים ידברו על אופנה, ביוטי, יזמות ועוד. סטפני ספריינג'רז וניקול צ'אבז ינחו במשותף את האירוע.

"אהבתי להיות חלק מפסגות הסגנון והביוטי של Glamhive, במיוחד בזמנים מאתגרים אלה. הפסגות הביאו תחושה של קהילה, שחסרה בעולם של טלנטים יצירתיים, ובנוסף יצרתי קשרים נהדרים עם אומנים אחרים על הדרך", אמרה ניקול צ'אבז, סטייליסטית של הסלבס. ניקול היא אחת מהסטייליסטיות הכי מבוקשות היום. הלקוחות שלה נעות מכוכבות האיי-ליסט קריסטן בל, רייצ'ל בילסון, ג'סיקה סימפסון, אלי במבר, סקרלט ג'והנסון, קתרין זיטה-ג'ונס ורבות אחרות. העבודה שלה הופיעה בכתבי עת רבים, ביניהם W, InStyle ו-Harper's Bazaar.

"החזון של Glamhive הוא להפוך את היתרונות של עבודה עם סטייליסט אישי לזמינים לכל אחד, בכל מקום והאירועים הדיגיטליים שלנו הם הרחבה נהדרת של החזון הזה. הצד החיובי של השנה האחרונה הוא שהיא איפשרה לנו לשנות את פסגות הסטייל שלנו לדיגיטל, ובכך לאפשר לכל אחד בכל מקום להיפגש וללמוד מהטובים ביותר בביזנס", אמרה סטפני ספריינג'רז, המייסדת מנכ"לית של Glamhive, ספריינג'רז היא המייסדת ומנהלת העסקים הראשית של Glamhive, שירות הסטיילינג האישי המקוון שמביא סטייליסטים אישיים ומאפרים מומחים -- שמגויסים ישירות מהוליווד ואינסטגרם -- לכל אחד. Glamhive פיתחה תוכנה קניינית שמאפשרת לסטייליסטים להעביר ללקוחות חוויית סטיילינג שהיא 100% מקוונת, ומאפשרת לאנשים לעבוד עם סטייליסטים בכל מקום בעולם.

באירוע עם כרטיסים הזה שיימשך כל היום יהיו יותר מ-60 דוברים. להלן סקירה של כמה מהנושאים שידברו עליהם הדוברים הכוכבים:

נושאים:

היום יכלול 22 קטעים בשני מסלולים:

  • סטייל לשטיח האדום: יצירת רגעי סטייל איקוניים
  • המגמות של 2021: הסטייל שאחרי המגיפה
  • לנצח במשחק הסטייל: הווינטג' הוא הנשק הסודי שלכם
  • ספר הכללים של הסטייל: איך להשיג את הסטייל הכי טוב בחיים
  • ביוטי בוס בייב: ראיון עם ג'יימי קרן לימה
  • המדריך האולטימטיבי לשיער "קל"
  • בואו נתחבר: מגמות היופי הטובות ביותר באינסטגרם וטיקטוק
  • האסטרולוגיה של האופנה: עם סוזן מילר
  • יותר ממה שנראה לעין: מה הבגדים שלכם אומרים עליכם
  • התשואה על ההשקעה בסטייל: איך משתלם להתלבש היטב
  • איך בניתי את זה: עצות טובות מנשים שהצליחו להגיע לפסגה

דוברים:

הדוברים כוללים סטייליסטים של הסלבס, מאפרים, מעצבי תדמית שעובדים עם השמות הכי גדולים בהוליווד ומעבר, כולל:

Angelina Jolie, Serena Williams, Mandy Moore, Sarah Jessica Parker, Kristen Bell, Khloe Kardashian, Robert Downey Jr., Keanu Reeves, Sharon Stone, Serena Williams, Miranda Lambert, Julianne Moore, and more.

סטייליסטים של הסלבס:

Nicole Chavez, Jill + Jordan, Jeanne Yang, Jennifer Rade, Tara Swennen, Janelle Miller, Lindsey Dupuis, Tiffany Gifford, Kesha McLoud, and Sonia Young.

מאפרים ומעצבי שיער של הסלבס:

Tommy Buckett, Todd Harris, Diana Madison, Danny Moon, AJ Crimson, and Helen Reavey.

יזמים, מעצבים ומובילים עסקיים

Claire Sulmers (Fashion Bomb Daily), Hillary Kerr (WhoWhatWear), Tara Rudes Dann (L'Agence), Steven Dann (Designer), Cindy Eckert (The Pink Ceiling Fund), Helen Ravey (Act+Acre), Cassandra Cadwell (Violet Grey), Michelle Waugh (Designer), Clarissa Egana (Port De Bras), Amy Rosoff Davis (Celebrity Trainer), Jamie Kern Lima (IT Cosmetics).

מנחים:

בריאן אנדרווד (O Magazine), ברוק ג'אפי (Penske Media), פנדורה אמורטיס (דיילי מייל), אנדריאה לבנתל (פיפל), רובין נזרו (O Magazine), אלכסיס בנט (ווג) וקיבווי צ'ייז מרשל (The Kelly Initiative) כרטיסים לכנס עולים $149 לכרטיס לכל היום. נותנת החסות המציגה של פסגת החורף הדיגיטלית של הסטייל והביוטי של Glamhive היא Mary Kay Inc. ו-Mary Kay Global Design Studio שלה.

אודות Glamhive

Glamhive נוסדה על ידי היזמית סטפני ספריינג'רז ב-2017 עם חזון להביא שוויון לסטיילינג האישי והנחת יסוד שהביטחון שבא עם זוהר לא צריך להיות בלעדי לעשירים והמפורסמים. חוויית הסטיילינג המקוונת מציעה לכל אחד עם חיבור Wi-Fi גישה לסטייליסטים שיספקו לו את התמיכה שהוא צריך כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמו. עבור סטייליסטים, זאת פלטפורמה יעילה מקצה לקצה שעוזרת להם להגדיל את הרשת ואת העסק שלהם, 100% וירטואלית.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-57 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים  ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

ליצירת קשר:

Stephanie Sprangers, Founder + CEO, Glamhive
[email protected]
+1.206.851.0446

מקור: Mary Kay 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)