דרוג:
ניו יורק, 2 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE): PVH Corp. (NYSE:PVH), הבעלים של תיק של מותגים איקוניים, בכללם TOMMY HILFIGER ו-CALVIN KLEIN, הודיעה היום שדניאל גריידר פורש מתפקידו כמנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה אחרי 23 שנים בתפקידי ניהול שונים בארגון, ויעזוב את החברה כדי לעסוק בעניינים אחרים. מרטין הגמן יחליף את גריידר ויהיה המנכ"ל החדש של טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה, החל מ-2 ביוני 2020. הגמן הוא כעת סמנכ"ל התפעול של טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה וסמנכ"ל הכספים של טומי הילפיגר גלובל, ואחראי על התפעול, הכספים, השינוי העסקי הדיגיטלי, הטכנולוגיה, הפיתוח העסקי והתוכנית הקיימות הגלובלית של טומי הילפיגר. יש לו ותק של 12 שנים בצוות ההנהלה של טומי הילפיגר והוא מילא תפקיד חשוב בהתרחבות הגלובלית המרשימה של טומי הילפיגר ובאסטרטגיה שהובילה לצמיחה העקבית לעומת השנה הקודמת של PVH אירופה. "טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה נכנסו לשנה הזאת באותו מסלול הצלחה שהיו בו, עם מגמות חזקות במכירות ושיפור במודעות למותג, וחיבור עם הצרכנים", אמר מני צ'יריקו, יו"ר ומנכ"ל, PVH Corp. "דניאל תמך בהגדלת היכולות החדשניות שלנו והרחבת ההגעה של טומי הילפיגר ברחבי העולם, וכל הזמן דחף להלך מחשבה שמתרכז בצרכן, מתמקד בדיגיטל ובר קיימא, תוך בנייה צוות הנהלה מאוד חזק". "אלו היו 23 שנים בלתי רגילות", אמר גריידר. "כשאנו באמצע השינוי העצום בענף שלנו, אנחנו מוצאים את עצמנו במצב ייחודי לחולל שינוי שלדעתי ישגר אותנו לעידן חדש של המותג. זאת הרגשה טובה לדעת שאני יכול להעביר את התפקיד שלי למרטין -- הוא היה חבר אמיתי, נאמן שאפשר לסמוך עליו וטייס משנה מהימן ב-12 השנים האחרונות של המסע הזה. אף פעם אין רגע מושלם לעזוב ארגון שאוהבים, האפשרויות הן לעזוב מאוחר מדי או מוקדם מדי, ואני יודע שרציתי לעשות את השינוי הזה כשעדיין יש לי את האופטימיות, הכוח והתשוקה שתמיד נאחזתי בהם בקריירה שלי". בהנהלתו היזמית של גריידר, טומי הילפיגר מוצבה כחברת סגנון חיים מובילה עם מוצר הטוב מסוגו, מעורבות של הצרכנים, דיגיטציה ויוזמות של אחריות תאגידית. מאז שגריידר נהיה מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה ב-2014, העסקים של טומי הילפיגר גדלו ממכירות קמעונאיות של 6 מיליארד דולר ליותר מ-9 מיליארד דולר ב-2019, והעסקים באירופה של קלווין קליין יותר מהכפילו את ההכנסות והרווח. סטפן לרסון, נשיא PVH, אמר: "ביחד, דניאל ומרטין הנחילו חזון שמתמקד בעתיד, שם את הצרכנים במרכז ויוצר תרבות שמניעים אותה מוצרים. אנחנו מודים לדניאל על שנים רבות של ניהול חזק והישגים מצוינים. יש לי אמון רב במרטין כמנהל עם הבנה עמוקה של גורמי הערך היסודיים של העסק. הלך המחשבה שלו שמתרכז בצרכן והניהול שמתמקד בדיגיטל ינחו בהצלחה את העידן הבא של צמיחה בת קיימא ורווחית של טומי הילפיגר והאזור האירופי". הגמן אמר: " זה כבוד להמשיך להתבסס על ההישגים של המותג טומי הילפיגר ו-PVH אירופה לצד צוות הנהלה יוצא דופן ומלא תשוקה. התודה שלי לדניאל היא על הרבה יותר מהתמיכה הבלתי מעורערת, האפשרויות להתפתח והמנהיגות שהעניק במשך השנים. יש לנו ביטחון בהמשיכנו לבצע את התוכנית האסטרטגית הנוכחית, והמיקוד שלנו בחודשים הבאים יהיה בשלב ההתאוששות והיציאה של העסקים הגלובליים שלנו ממגיפת קוביד-19". גריידר יעזור להעביר את תחומי האחריות שלו בחודשים הקרובים כדי להבטיח מעבר חלק ומוצלח. גריידר והגמן עבדו שניהם שנים רבות לצידו של המייסד והמעצב הראשי של המותג מר טומי הילפיגר.
"האמונה שלי וההתלהבות לגבי העתיד של המותג שלנו מעולם לא היו חזקות יותר", אמר טומי הילפיגר. "המתנות הכי גדולות של דניאל לארגון שלנו היו החיבור החזק יותר של המותג עם הצרכנים שלנו ובניית תרבות בתוך הארגון שמוקדשת להישארות בחוד החנית של המוצר, החדשנות והתרבות. מרטין היה במסע הזה, וביחד אנחנו נמשיך לכתוב את העתיד של המותג שלנו -- יחד עם השותפים והצרכנים שלנו ברחבי העולם".
PVH Corp. אודות
PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-40,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של 9.9 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.
הצהרת חוף מבטחים במסגרת Private Securities Litigation Reform Act של 1995: מידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה זאת, כולל אך לא רק אמירות המתייחסות לתוכניות, האסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות שלה נכלל בהתאם להוראות חוף המבטחים של חוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995. המשקיעים מוזהרים שמידע צופה פני עתיד זה מטבעו נתון לסיכונים ואי ודאויות, שרבים מהם לא ניתן לחזות באופן מדויק, וחלק מהם ייתכן שלא ניתן לצפות, כולל אך לא רק את הדברים הבאים: (1) התוכניות, האסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות של החברה נתונות לשינויים בכל עת לפי שיקול דעתה של החברה; (2) ייתכן שהחברה תיחשב כמאוד ממונפת ומשתמשת בחלק משמעותי מתזרימי המזומנים שלה כדי לשרת את החוב שלה, וכתוצאה מכך ייתכן שלא יהיו לחברה מספיק כספים להפעיל את העסק שלה באופן שהיא מתכוונת או שפעלה בעבר; (3) רמות המכירות של הבגדים, ההנעלה והמוצרים הקשורים של החברה, גם ללקוחות הסיטונאיים שלה וגם בחנויות הקמעונאיות שלה, הרמות של המכירות של מקבלי הרישיונות של החברה בסיטונאות ובקמעונאות, וההיקף של ההנחות ומחירי המבצע שבהם החברה ומקבלי הרישיונות שלה ושותפים עסקיים אחרים חייבים לפעול, כל אלה יכולים להיות מושפעים על ידי תנאי מזג אוויר, שינויים בכלכלה, מחירי הדלק, קיטון בנסיעות, מגמות באופנה, מיזוגים, מיצובים מחדש ופשיטות רגל בענף הקמעונאות, מיצוב מחדש של מותגים על ידי מקבלי הרישיונות של החברה וגורמים אחרים; (4) היכולת של החברה לנהל את הצמיחה והמלאי שלה, כולל היכולת של החברה לממש יתרונות מרכישות, כגון הרכישות שמוזכרות בהודעה לעיתונות הזאת; (5) מגבלות של מכסות, ההטלה של אמצעי הגנה וההטלה של מכס על מוצרים ממדינות שבהם החברה או מקבלי הרישיונות שלה מייצרים מוצרים במסגרת סימני המסחר שלה, כגון המכסים שהוטלו לאחרונה והאיום להעלות את המכסים על מוצרים שמיובאים לארה"ב מסין, שכל אחד מהם, בין היתר, יכול להגביל את היכולת לייצר מוצרים במדינות משתלמות או במדינות שיש להן את העובדים והמומחיות הטכנית שנחוצים, או לחייב את החברה לספוג עלויות או לנסות להעביר עלויות לצרכנים, וזה יכול להשפיע מהותית על ההכנסות והרווחיות של החברה; (6) הזמינות והעלות של חומרי גלם; (7) היכולת של החברה להסתגל בזמן לשינויים בתקנות המסחר והמעבר והפיתוח של יצרנים (שיכולים להשפיע היכן אפשר לייצר באופן המיטבי את מוצרי החברה); (8) שינויים ביכולות הייצור והמשלוח הזמינות, עלייה בעלויות השכר והמשלוח, עימותים אזרחיים, מלחמה או מעשי טרור, איום של כל אחד מהנזכרים לעיל, או אי יציבות פוליטית או של עובדים בכל אחת מהמדינות שבהם המוצרים של החברה או מקבלי הרישיונות שלה או שותפים עסקיים אחרים נמכרים, מיוצרים או מתכננים למכור או לייצר אותם; (9) מגיפות של מחלות ובעיות שקשורות לבריאות, כמו ההתפרצות הנוכחית של קוביד-19, שיכולות לגרום (ובמקרה של ההתפרצות של קוביד-19 גרמה לכמה מהדברים הבאים) שיבושים בשרשרת האספקה בגלל בתי חרושת סגורים, פחות עובדים, חוסר בחומרי גלם או בדיקה קפדנית של או אמברגו על מוצרים שמיוצרים באזורים נגועים, חנויות סגורות, פחות תנועת צרכנים וקניות, כי הצרכנים חולים או מוגבלים או מפסיקים לקנות כדי להימנע מחשיפה, או סגירת עסקים חובה שמטילה הממשלה, הגבלות על נסיעות או דברים דומים כדי למנוע התפשטות של מחלה, או שינויים בשוק או שינויים אחרים שיכולים לגרום להפחתת ערך שלא במזומן במוניטין ובנכסים בלתי מוחשיים אחרים של החברה, נכסי זכות שימוש בליסינג תפעולי, ומקרקעין, מתקנים וציוד; (10) רכישות ומכירת נכסים ובעיות שנובעות מרכישות, מכירת נכסים ועסקאות מוצעות, כולל אך לא רק היכולת לשלב ישות או עסק נרכשים לתוך החברה ללא השפעה שלילית מהותית על הפעילות, יחסי עבודה, קשרי ספקים, קשרי לקוחות או ביצועים פיננסיים הקיימים של הישות הנרכשת, העסק הנרכש או החברה, והיכולת להפעיל ביעילות ובאופן רווחי את העסקים הנמשכים של החברה אחרי המכירה או ההקניה האחרת של חברת בת, עסק או נכסים שלה; (11) אי היכולת של מקבלי הרישיונות של החברה לשווק בהצלחה מוצרים ברישיון או לשמור על הערך של מותגי החברה, או שימוש לרעה שלהם במותגי החברה; (12) תנודות משמעויות בדולר האמריקני מול מטבעות זרים שבהם החברה עושה רמה משמעותית של עסקים; (13) ההוצאות על תוכנית הפרישה של החברה שנרשמות במשך השנים מחושבות תוך שימוש בהערכות שווי אקטואריות שכוללות הנחות והערכות לגבי תנאים של שוק ההון, כלכליים ודמוגרפיים, והבדלים בין תוצאות מוערכות ואמיתיות גורמים לרווחים והפסדים, שיכולים להיות משמעותיים, שנרשמים מייד ברווח, בדרך כלל ברבעון הרביעי של השנה; (14) ההשפעה של חוקי ותקנות מס חדשים ושעברו שינוי; (15) סיכונים ואי ודאויות אחרים שמצוינים מעת לעת בדוחות שהחברה מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך. החברה לא נוטלת על עצמה שום התחייבות לעדכן בפומבי כל מידע צופן פני עתיד, בין אם כתוצאה מקבלת מידע חדש, התרחשויות עתידיות או אחרת.
אנשי קשר
Dana Perlman
Virginia Ritchie תגיות של המאמר:
|
|