דרוג:
דאלאס, 26 במאי 2020, (BUSINESS WIRE): Mary Kay Inc., מובילה בחידושים בטיפוח העור כבר יותר מ-56 שנים, המשיכה בתמיכה המתמשכת שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי הצגת ממצאים בתוכנית הווירטואלית של כנס 2020 של Skin of Color Society. ד"ר כריסטי גומז, מנהלת, בטיחות מוצרים וטוקסיקולוגיה סביבתית, חשפה מחקר חדש על המדע שמאחורי LumiVie, סרום אינטנסיבי מתוצרת Mary Kay שמבהיר, נותן אנרגיה ומוסיף לחות לעור. עם הגידול בעיור בכל העולם, ההשפעות של זיהום האוויר על העור היא בעיה שהולכת וגדלה. נמצא מיתאם בין חשיפה כרונית לזיהום אוויר והזדקנות נראית -- במיוחד, ההתפתחות של נקודות פיגמנטציה. חוקרים בחברת Mary Kay פיתחו פורמולציה לטיפוח העור המכילה תמציות בוטניות וויטמינים B3 ו-C שמתאימה לעור רגיש וגם יעילה לטיפול בבעיות של פיגמנטציה של העור. הם גם הבחינו בשיפורים באחידות של גוון העור, בנוהר ובמרקם. "הצוות שלנו מוקדש לעריכת מחקרים ולפיתוח פתרונות חדשניים לטיפול בבעיות עור נפוצות שמשפיעות על נשים ומפריעות לביטחון העצמי שלהן", אמרה ד"ר לוסי גילדיי, מנהלת מדעית ראשית של Mary Kay. "ב-2020, המחקר ופיתוח של Mary Kay ימשיך לשתף את התגליות פורצות הדרך האחרונות עם כלל הקהילה המדעית".
התוכנית הווירטואלית של הכנס של Skin of Color Society היא רק האירוע האחרון ש-Mary Kay השתתפה בו עם קהילות המדעיות ואקדמיות שמחזקות את המחויבות הוותיקה של המותג לקידום המחקר ופיתוח של בריאות העור. בכל שנה Mary Kay עורכת מאות אלפי בדיקות מדעיות על מוצרים ורכיבים כדי להבטיח את אמות המידה הגבוהות ביותר של בטיחות, איכות וביצועים. Mary Kay מחזיקה ביותר מ-1,500 פטנטים על מוצרים, טכנולוגיות ועיצוב אריזות בתיק הגלובלי שלה. ב-2018 החברה הודיעה על פתיחת מפעל ייצור ומו"פ חדיש ביותר בעלות של יותר מ-100 מיליון דולר בלואיביל, טקסס.
אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications תגיות של המאמר:
|
|