דרוג:
חברת BlueSnap, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה לניהול תשלומים ברשת, בוחרת בשנית ב-F5 Networks. במהלך פרויקט שדרוג מקיף, שבוצע יחד עם חברת אואזיס, החברה הטמיעה פלטפורמת BIG-IP וירטואלית המתמקדת בזמינות יישומים, בקרת גישה ואבטחת מידע. הפתרונות הווירטואליים שהוטמעו, הכוללים Advanced Web Firewall ופתרון BIG-IP LTM לניהול תעבורת יישומים, יחליפו גרסאות מבוססות חומרה קודמות שהותקנו בחברה. הפרויקט החל לפני מספר חודשים ועתיד להסתיים במהלך חודש אפריל. BlueSnap בחרה בפלטפורמה הווירטואלית של F5 על מנת לאפשר גמישות ויכולת לגדול ולהתנסות בפתרונות נוספים על פי דרישה. תכנית הרישיונות של F5 לארגוני אנטרפרייז (ELA – Enterprise License Agreement) מאפשרת פריסה של גרסאות וירטואליות בשירות עצמי וללא תלות בחומרה, תוך קבלת שקיפות מלאה ושליטה בתקציב. פתרון BIG-IP LTM מאפשר ל-BlueSnap אספקת יישומים מהירה יותר באמצעות שליטה טובה יותר בתעבורת הרשת, בהתבסס על ביצועים, אבטחת מידע וזמינות היעד. הפתרון מאפשר אופטימיזציה של ביצועים ואמינות של יישומים, הן בשכבת הרשת והן בשכבת היישום. ה- Advanced Web Firewall שהוטמע מגן על היישומים של החברה באמצעות אנליטיקה התנהגותית, הגנה פרו-אקטיבית מפני בוטים והצפנה של מידע רגיש בשכבת היישומים. ליעד פיצ'ון, ראש תחום אבטחה ומערכות מידע ב-BlueSnap אמר כי: "כחברה שמתמקדת בתחום התשלומים ודוגלת בחוויית לקוח מתקדמת, בטוחה וחלקה, הפתרונות הטכנולוגיים של F5 מספקים לנו יתרון מובהק, מאחר שהם מאפשרים לנו מהירות באספקת יישומים וביצועים גבוהים תוך קבלת רמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר. הגרסה הווירטואלית מספקת לנו גמישות ויכולת להיערך לקראת גידול הצפוי בפעילות ויכולת לפרוס שירותים על פי הצורך". ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין אמר כי: "ארגונים שנמצאים בעיצומו של תהליך טרנספורמציה דיגיטלית זוכים למינוף משמעותי בזכות תכנית ה-ELA של F5, שכן הם מקבלים גמישות חסרת תקדים, שליטה בעלויות ומענה מהיר לדרישות הדינמיות של העסק מתוך סל הפתרונות שלנו. BlueSnap מצטרפת לשורת ארגונים שעשו את הבחירה הזאת וכתוצאה מכך הצליחו למצות את הפוטנציאל המלא שלהם ולהגיע להצלחות עסקיות משמעותיות". תומר שרון, מנכ"ל אואזיס, הוסיף: "העולם מתקדם למודל צריכה עסקית חדש. ישנה דרישה גוברת בשוק לפתרונות וירטואליים, שמאפשרים גמישות מקסימלית. בעידן בו קיימת חשיבות עליונה ליכולת להגיב במהירות לשינויים בדרישות הלקוחות, פתרונות אלו מאפשרים לכל ארגון להיות ערוך ומוכן לכל תרחיש ולספק חווית לקוח ברמה הגבוהה ביותר". תגיות של המאמר:
|
|