דרוג:
העברת משרד למיקום חדש, אינו תהליך פשוט - אפשר על פניו לחשוב כי הקושי העיקרי הוא רק באריזה, הובלה ופירוק של הארגזים עם תכולת המשרד, אך למעשה, הקושי העיקרי הוא תכנון מקדים של המעבר. לפעמים כדאי לקחת מעצבת פנים מקצועית, שתסייע לתכנן את עיצוב המשרד החדש. ככלל, זמן הטוב ביותר לבצע העברה של משרד חדש הוא בסוף השבוע. אם אתם רוצים שיהיה לכם העברה מוצלחת של המשרד, כדאי ראשית להזמין נציג של חברת ההובלה לסיור במשרד במיקומו הנוכחי, ובמיקום החדש אליו עובר המשרד. למה זה חשוב? למשל: כאשר אתם מעבירים משרד עם מוברס, אתם מזמינים את נציגי החברה לביקור לצורך תכנון ההעברה. נציגי חברת ההובלה, מבצעים הערכה איזה ציוד הם צריכים להביא לצורך פירוק והרכבה של הארונות, ומתכננים מראש את האריזה של תכולת המשרד. תכננתם את עיצוב הפנים של המשרד החדש? לרוב, מטרת העברת המשרד, היא שיפור תנאים. לכן, חשוב מאוד להשקיע בתכנון ועיצוב הפנים של המשרד החדש לפני המעבר. יש לתכנן היטב את חללי העבודה של כל העובדים במשרד. יש למצוא מקום למטבחון ופינת קפה עבור העובדים. וכמובן, לתכנן היטב היכן יהיו הארונות עם הקלסרים. לפעמים, כדאי לשכור שירותיה של מעצבת פנים מקצועית. יש לכם זמן לארוז את המשרד? כאשר משפחה עוברת דירה, יכולים להרשות בני המשפחה לפנות לעצמם זמן לאריזות. אך כאשר משרד עובר דירה, סביר להניח שאין זמן למנהל ולעובדים של המשרד להתחיל באריזות. לשם כך, מציעים חברות ההובלה שירות אריזות מקצועי. אתם תוכלו להמשיך לעבוד כרגיל. צוות האורזים, יארוז עבורכם בצורה ממוינת ומסודרת את תכולת המשרד. מומלץ שצוות ההובלה ייפרק את המשרד: על מנת שהמשרד יוכל לחזור לפעול בזמן הקצר ביותר לאחר המעבר, מומלץ שצוות המובילים יסייע בפריקה של תכולת המשרד. צוות מקצועי יארוז את תכולת השולחנות וארונות בארגזים מסומנים, וייפרק את תכולת הארגזים עם הניירת והקלסרים אל השולחנות והארונות המקוריים. חשוב שבחברת ההובלה יהיו נגרים מקצועיים. כאשר מעבירים משרד, סביר להניח שצוות ההובלה יצטרך להרכיב ולפרק את ארונות המשרד. לכן, חשוב לבדוק היטב איזו חברת הובלה בוחרים. חשוב לבחור אך ורק בחברת הובלה מקצועית עם רישיון. חשוב לוודא שצוות המובילים בעל ניסיון בפירוק והרכבה של רהיטים. באילו ימים ושעות כדאי לבצע העברה של משרד חדש? הימים הטובים ביותר בהם ניתן לבצע העברה של משרד חדש, הם ימי סוף השבוע. לאחר סגירת המשרד ביום חמישי, יגיעו צוות המובילים ויתחילו באריזה ופירוק הרהיטים. מומלץ שהעבודות יימשכו בכל ליל יום חמישי, ובשישי בבוקר ובצהריים. אם אתם שומרים שבת, תוכלו לבצע את ארגון המשרד בליל מוצאי שבת. וכך, יוכל המשרד החדש להתחיל בעבודה כבר ביום ראשון בבוקר. תגיות של המאמר:
|
|