דרוג:
חברת המרטק Fyllo, העוסקת בפיתוח פלטפורמה לשיווק מוצרי קנאביס, בוחרת בפתרון המיקום הגיאוגרפי המוביל של חברת Digital Element. הפתרון שהוטמע, NetAcuity, מאפשר ל- Fyllo הבנה מדויקת לגבי מיקומם של משתמשים ויכולת לפרסם מידע אודות מוצרי קנאביס בהתאם לחוקים ולרגולציות הנהוגות בכל אזור בעולם. חברות הקנאביס נצבות בפני אתגר עצום בתחום השיווק והפרסום און-ליין של מוצרי קנביס בעולם מורכב של חוקים והגבלות. הרגולציה על הפרסום של הקנאביס שונה בכל מדינה (לעיתים אפילו בכל עיר או מחוז) - לא בכל מקום מותר לפרסם מידע על קנאביס ולא בכל מקום מותר לצרוך קנאביס. הדרך היחידה של חברות הקנאביס להתמודד עם שיווק גלובלי היא באמצעות התאמת התוכן למיקום המשתמשים. חברת Fyllo משתמשת ב- IP Geolocation לצורכי שיווק, פרסום, רגולציה והתאמת תוכן בשווקים בינלאומיים, בהם השוק בארה"ב. אריק שני, מייסד וסמנכ"ל המוצר ב- Fyllo אמר כי: "האקוסיסטם של הקנאביס בחו"ל ככלל ובארצות הברית בפרט הוא מאד מורכב, לכל מדינה, מחוז ואפילו עיר ישנם חוקים ורגולציות. היינו זקוקים לפתרון שיכול לזהות את מיקום המשתמשים, כאחד הנתונים שיקבעו את חוקיות פרסום הקנאביס במיקומים שונים בכל זמן. עם Digital Element אנחנו יכולים לקבוע את המיקום של המשתמש בצורה פשוטה ומדויקת. הלקוחות שלנו, ספקי מוצרי הקנאביס, יכולים להיות בטוחים שהם לא עוברים על החוקים והרגולציות המקומיות ולהגדיל את העסקים שלהם בצורה בטוחה ומהירה מתמיד". אילן סגלמן, מנהל פיתוח עסקי ב- Digital Element ישראל אמר כי: "שימוש במידע מבוסס מיקום יכול למקם משתמש עד לרמת אזור בתוך עיר - וחשוב מכל, המידע אינו משויך למידע אישי או לזהות הצרכן, דבר שמסיר כל חשש מפני פגיעה בפרטיות. חברות הקנאביס נדרשות במידע מדויק מבוסס IP (IP Geolocation) על מנת להגיע לקהל רלוונטי ולהתאים את עצמן לכללים המקומיים". תגיות של המאמר:
|
|