דרוג:
דאלאס, 28 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE): Mary Kay Inc., מובילה בינ"ל באחריות תאגידית וחברתית, הודיעה היום על הצטרפותה ליוזמת האריזות בנות קיימא בקוסמטיקה (SPICE) יחד עם 17 ארגונים חברים נוכחיים בכללם הרמז, שאנל, קוטי, אסתי לאודר ואחרים, כדי להנחות מדיניות של אריזות בנות קיימא, לקדם חידושים באריזות, ולעמוד בציפיות של הצרכנים לגבי הבנת הביצועים הסביבתיים של מוצרים. "ב-Mary Kay, אנחנו חשים שוורוד הוא הירוק החדש", אמר קית לרן, סגן נשיא לרכש ופיתוח ספקים ב-Mary Kay. "יחד עם SPICE ומובילי ענף אחרים, יש ל-Mary Kay מחויבות חזקה לבנות עתיד שהוא יותר בריא, ירוק ובר קיימא לדורות הבאים". SPICE, שהוקמה במשותף על ידי לוריאל וקוואנטיס ב-2018, תפתח ותפרסם מתודולוגיות ונתונים מוכווני עסקים כדי לתמוך בקבלת החלטות גמישה כדי לשפר את הביצועים הסביבתיים של כל שרשרת הערך של האריזות. הפיתוחים האלה יהיו תוצאה של מפגשי עבודה קולקטיביים שבהם החברים ישתפו ניסיון וידע לטובת היוזמה ובסופו של דבר לטובת הישגים בקיימות של אריזות קוסמטיקה בקנה מידה גדול.
ההצטרפות ל-SPICE היא רק הצעד האחרון ש-Mary Kay נקטה כדי להמשיך במחויבות שלה לקיימות. ב-2019 החברה פתחה את המרכז לייצור ומו"פ ריצ'רד ר. רוג'רס בלואיסביל, טקסס שמתפקד כמתקן עם אפס פסולת למטמנה וזכה באישור הכסף הנכסף של LEED. LEED (מנהיגות באנרגיה ותכנון סביבתי) היא המערכת לדירוג בנייה ירוקה שהשימוש בה הכי נרחב בעולם שפותחה על ידי המועצה האמריקנית לבנייה ירוקה (USGBC). אישור LEED ניתן לפרויקטים שמתכננים, בונים, מתחזקים ומתפעלים אותם באמצעות פרקטיקות בריאות, מאוד יעילות ובנות קיימא. זאת הייתה הפעם השנייה שאתר של Mary Kay זכה באישור LEED. ב-2017 המשרד של Mary Kay סין בשנגחאי קיבול אישור זהב של LEED על המובילות שלו בבנייה ירוקה והמצוינות בקיימות.
אודות Mary Kay מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.
אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications תגיות של המאמר:
|
|