דאלאס, 30 בדצמבר 2019 BUSINESS WIRE:
ב-2019 Mary Kay Inc. המשיכה במחויבות בת עשרות השנים שלה להעשיר את חייהן של נשים ברחבי העולם, לייצר מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולבנות קהילות יותר בריאות ובנות קיימא. כהכרה בהישגים של Mary Kay במהלך השנה, המותג גרף יותר מעשרים פרסים נחשקים בקטגוריות של עסקים, אזרחות תאגידית וניהול ממקורות מכובדים שונים.
הפרסים, שנעים מ"המעסיק בגודל בינוני הטוב ביותר של 2019" של פורבס ועד "הטוב ביותר בתחרות" בפסטיבל הסרטים של המרכז לאזרחות תאגידית של בוסטון קולג', מדגישים את הערכים העסקיים הבלתי מעורערים של Mary Kay ואת המחויבות שלה לעקרונות שהגדירה המייסדת האגדית של המותג, מרי קיי אש.
הפרסים ב-2019:
מצוינות בעסקים
-
המעסיקים הטובים ביותר מבחינת גיוון, 2019 - פורבס
-
המעסיק בגודל הבינוני הטוב ביותר, 2019 - פורבס
-
דירוג זהב בקטגוריה החינוכית - פרסי OMNI אביב 2019
-
50 החברות האמריקניות המובילות בענף המוצרים לבית ומוצרים אישיים - כתב העת HAPPI
-
פרס ההעצמה של DSA, 2019 - איגוד המכירה הישירה
-
המעסיקים הגלובליים עם המוניטין הכי טוב בעולם במחקר מקומות העבודה הגלובלי 100 לשנת 2019 - מכון המוניטין
-
פרס הציות 2019 - EXPANSION
-
המותג הכי טוב, 2019 - כתב העת VIP
-
פרס היזמות לנשים - פורום נשים חשובות
-
כתב העת הטוב ביותר ללקוחות, Mary Kay רוסיה Applause® - מובילה במדיה
-
המדיה הטובה ביותר ללקוחות: מדיית אינטרנט, היישום MirrorMe™ של Mary Kay רוסיה - פרסי המדיה התאגידית
מצוינות באזרחות תאגידית
-
אהוב המעריצים, וידאו: המחויבות של Mary Kay לשים קץ לאלימות במשפחה - פסטיבל הסרטים הבינ"ל על אזרחות תאגידית של המרכז לאזרחות תאגידית של בוסטון קולג'
-
הטוב ביותר בתחרות" - קטגוריית החברות הקטנות, וידאו: המחויבות של Mary Kay לשים קץ לאלימות במשפחה - פסטיבל הסרטים הבינ"ל על אזרחות תאגידית של המרכז לאזרחות תאגידית של בוסטון קולג'
-
תעודת כסף במנהיגות באנרגיה ותכנון סביבתי (LEED) 2019 - המרכז לייצור ומו"פ ריצ'רד ר. רוג'רס של Mary Kay.
-
פרס המותג הטוב ביותר של CSR ופרס האסטרטגיה הטובה ביותר של CSR, Mary Kay סין - פרסי החינוך של CSR סין
מצוינות בניהול
-
עשרת המנכ"לים עם המוניטין הטוב ביותר בעולם, דייוויד הול, מנכ"ל Mary Kay, מחקר RepTrak 2019 - המכון למוניטין
-
האישה החזקה ביותר באמריקה התאגידית 2019, שריל אדקינס- גרין, מנהלת שיווק ראשית - כתב העת BLACK ENTERPRISE
-
האישה החזקה ביותר באמריקה התאגידית 2019, ג'וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומזכירת החברה - כתב העת BLACK ENTERPRISE
-
500 הנשים הכי משפיעות בספרד, חמה אזנר, המנהלת הכללית של Mary Kay ספרד - כתב העת Yo Dona
-
הנשים המנהיגות החזקות ביותר, קלאודיה מריה רקדונה, מנהלת השיווק, Mary Kay קולומביה - כתב העת ALO
-
מנהלת השנה, אלה סוקולובה, המנהלת הכללית של Mary Kay רוסיה - המדריך לעסקים הרוסיים
-
250 המנהלים הבכירים הכי טובים, אלה סוקולובה, המנהלת הכללית של Mary Kay רוסיה - איגוד המנהלים של רוסיה ובית ההוצאה לאור קומרסנט
אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.
תגיות של המאמר:
|