דרוג:
תל אביב, 1 בנובמבר 2019, (BUSINESS WIRE):
ב-28 באוקטובר שעון מקומי בתל אביב, יום הקידום של "בייג'ינג המקסימה" נפתח על ידי לשכת התרבות והתיירות של בייג'ינג בריקוד האריה עם טעם של בייג'ינג, שמשך מספר רב של ישראלים להצטרף ולחוות את התרבות הסינית.
הפעילות הזאת אימצה את הצורה של קידום בקרב הציבור ותערוכת צילומים. נבחרו 50 תמונות מעולות כדי לייצג תרבות, סממנים היסטוריים כבירה עתיקה וסצנות מודרניות של בייג'ינג מארבעת ההיבטים של בייג'ינג בהתאמה: בירה עתיקה, תרבות, חברה מודרנית ואופנה. בנוסף נערכו באתר מגוון של פעילויות אינטראקטיביות מלאות במאפיינים של בייג'ינג. היו פעילויות שמגלמות במלואן את התרבות של בייג'ינג, כולל מגזרות נייר, ציור על מניפות עגולות, קליגרפיה והכנת תחפושות, ופעילויות אחרות של טכנולוגיה מודרנית כגון צילום תמונות באמצעות מוט סלפי. באופן זה תושבי ישראל יכלו ללמוד על תרבות ולחוות את הסגנון הייחודי של בייג'ינג באמצעות תקשורת. אנשים רבים הביעו רצון לבקר בבייג'ינג אם יוכלו.
טאו צ'ן, מנהל מדור התרבות והחינוך בשגרירות סין בישראל ומנהל מחלקת התרבות הסינית בתל אביב, אמר בנאומו שיותר ויותר ישראלים מוזמנים לבקר בבייג'ינג עם הגידול בתקשורת ושיתוף הפעולה בין שתי המדינות מאז שהוקמה השותפות. ז'אנג שיאן, מנהל מדור המורשת התרבות הלא מוחשית של לשכת התרבות והתיירות של בייג'ינג, אמר שסדרה של פעילויות אופייניות התקיימו כדי שהישראלים יוכלו לחוש את בייג'ינג המעמיקה והנמרצת.
בה בעת, המשלחת של לשכת התרבות והתיירות של בייג'ינג שוחחה באופן לא פורמלי עם לשכת התיירות של תל אביב. יערה, מנהלת לשכת התיירות של תל אביב, דיברה בשבחה של "בייג'ינג המקסימה" ותמכה בה, וציפתה לשיתוף פעולה הדוק יותר בתרבות ותיירות בין שתי הערים. שני הצדדים דנו לעומק על האפשרות וההיתכנות של הפעלת שבוע התיירות התרבותית של בייג'ינג בתל אביב וספציפית דיברו על התוכן, המקום ואופן שיתוף הפעולה של האירוע, ומקווים להתחיל שיתוף פעולה יותר ממשי בעתיד.
אנשי קשר
Utour Group מקור: Utour Group תגיות של המאמר:
|
|