דרוג:
סינסינטי, 18 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):
Procter & Gamble Company (NYSE:PG) בשותפות עם Great Big Story, שחררה להפצה היום את Out of the Shadows, סרט חדש שמספר את הסיפור של המסע של P&G לכלילה של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. הסרט מדגיש את העובדים שאתגרו את החברה והתגברו על מצוקות בשנות התשעים ותחילת האלפיים הסוערות. P&G, בשותפות עם Great Big Story, שחררה להפצה היום את Out of the Shadows, סרט חדש שמספר את הסיפור של המסע של P&G לכלילה של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. הסרט מדגיש את העובדים שאתגרו את החברה והתגברו על מצוקות בשנות התשעים ותחילת האלפיים הסוערות. ב-1992, P&G הייתה אחת מחברות Fortune 500 הראשונות שהוסיפה נטייה מינית להצהרת הגיוון שלה. המאבק לשוויון במקום העבודה עבור קהילת הלהט"ב+, עם זאת, רק התחיל. כשמגפת האיידס/ HIV עושה בהם שמות והם נלחמים בהתנגדות יותר ויותר קולנית ומאורגנת, עובדים להט"ב+ נאבקו להשיג מעמד שווה במקום העבודה. עובדי P&G התחילו במסע של עשר שנים לא רק לקבל הטבות שוות לעובדים אלא גם לשנות את הדעות הקדומות בקהילה.
"הסרט באורך 25 דקות מעורר ההשראה הזה משתף את הסיפור של עובדים אמיצים שהיו נחושים מול דעות קדומות, שנאה וחוסר סובלנות. המסע שלהם מדגיש כמה רחוק הגענו, אבל יש עוד הרבה עבודה לעשות בשביל שוויון. זאת הסיבה ש-P&G משתפת פעולה עם Great Big Story כדי לספר את הסיפור שלהם, כדי שאחרים יוכלו ללמוד מהעבר שלנו ליצור עתיד טוב יותר שבו מעריכים את כולם, וכוללים את כולם", אמרה מנהלת הגיוון והכלילה הראשית של P&G שלי מקנמרה.
השיתוף של המסע הפנימי שלה לכלילה של להט"ב+ הוא חלק מהמחויבות של החברה להשתמש בקול שלה כדי להתחיל שיח משמעותי שמוביל לאמפתיה והבנה. הסרט מופץ לקראת יום השנה ה-50 של מהומות סטונוול ולציון חודש הגאווה.
"זה יותר מסרט תיעודי של תאגיד; זה מבט גלוי לב על ההיסטוריה של החברה, שיעורים במנהיגות ואומץ, וערוץ להמשיך דיונים חברתיים על גיוון וכלילה", הוסיף ברנט מילר, מנהל ב-P&G, תקשורת, והמפיק הראשי של הסרט. "היה חשוב לנו לשתף באופן שקוף את המסע שלנו כי הוא משקף את מה שקרה בכל כך הרבה חברות אחרות ואולי ייתן השראה לדור חדש להמשיך ליצור חברות וקהילות יותר מגוונות".
אפשר לראות את הסרט באורך 25 דקות המלא כאן.
אודות הגישה של P&G לאזרחות
גיוון וכלילה הוא אחד מתחומי ההתמקדות של האזרחות של P&G, יחד עם אתיקה ואחריות תאגידית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וקיימות סביבתית. תוכניות האזרחות של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שגשוג לכל. למידע נוסף על הפעילות האזרחות של P&G, קראו את דוח האזרחות של P&G לשנת 2018 כאן.
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper® הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר pg.com
אנשי קשר
Brent Miller, P&G Communications תגיות של המאמר:
|
|