P&G משיקה סרט חדש על המסע הפנימי שלה לכלילה של להט"ב+

דרוג:

סינסינטי, 18 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

 Procter & Gamble Company (NYSE:PG) בשותפות עם Great Big Story, שחררה להפצה היום את Out of the Shadows, סרט חדש שמספר את הסיפור של המסע של P&G לכלילה של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. הסרט מדגיש את העובדים שאתגרו את החברה והתגברו על מצוקות בשנות התשעים ותחילת האלפיים הסוערות.

P&G, בשותפות עם Great Big Story, שחררה להפצה היום את Out of the Shadows, סרט חדש שמספר את הסיפור של המסע של P&G לכלילה של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. הסרט מדגיש את העובדים שאתגרו את החברה והתגברו על מצוקות בשנות התשעים ותחילת האלפיים הסוערות. ב-1992, P&G הייתה אחת מחברות Fortune 500 הראשונות שהוסיפה נטייה מינית להצהרת הגיוון שלה. המאבק לשוויון במקום העבודה עבור קהילת הלהט"ב+, עם זאת, רק התחיל. כשמגפת האיידס/ HIV עושה בהם שמות והם נלחמים בהתנגדות יותר ויותר קולנית ומאורגנת, עובדים להט"ב+ נאבקו להשיג מעמד שווה במקום העבודה. עובדי P&G התחילו במסע של עשר שנים לא רק לקבל הטבות שוות לעובדים אלא גם לשנות את הדעות הקדומות בקהילה.

"הסרט באורך 25 דקות מעורר ההשראה הזה משתף את הסיפור של עובדים אמיצים שהיו נחושים מול דעות קדומות, שנאה וחוסר סובלנות. המסע שלהם מדגיש כמה רחוק הגענו, אבל יש עוד הרבה עבודה לעשות בשביל שוויון. זאת הסיבה ש-P&G משתפת פעולה עם Great Big Story כדי לספר את הסיפור שלהם, כדי שאחרים יוכלו ללמוד מהעבר שלנו ליצור עתיד טוב יותר שבו מעריכים את כולם, וכוללים את כולם", אמרה מנהלת הגיוון והכלילה הראשית של P&G שלי מקנמרה.

השיתוף של המסע הפנימי שלה לכלילה של להט"ב+ הוא חלק מהמחויבות של החברה להשתמש בקול שלה כדי להתחיל שיח משמעותי שמוביל לאמפתיה והבנה. הסרט מופץ לקראת יום השנה ה-50 של מהומות סטונוול ולציון חודש הגאווה.

"זה יותר מסרט תיעודי של תאגיד; זה מבט גלוי לב על ההיסטוריה של החברה, שיעורים במנהיגות ואומץ, וערוץ להמשיך דיונים חברתיים על גיוון וכלילה", הוסיף ברנט מילר, מנהל ב-P&G, תקשורת, והמפיק הראשי של הסרט. "היה חשוב לנו לשתף באופן שקוף את המסע שלנו כי הוא משקף את מה שקרה בכל כך הרבה חברות אחרות ואולי ייתן השראה לדור חדש להמשיך ליצור חברות וקהילות יותר מגוונות".

אפשר לראות את הסרט באורך 25 דקות המלא כאן.

אודות הגישה של P&G לאזרחות

 גיוון וכלילה הוא אחד מתחומי ההתמקדות של האזרחות של P&G, יחד עם אתיקה ואחריות תאגידית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וקיימות סביבתית. תוכניות האזרחות של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שגשוג לכל. למידע נוסף על הפעילות האזרחות של P&G, קראו את דוח האזרחות של P&G לשנת 2018 כאן.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר pg.com

אנשי קשר

Brent Miller, P&G Communications
[email protected]
+1-917-423-5338

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

הפילנתרופ אנוש אחמד מדובאי מספק סיוע תזונתי חיוני בסך 10 מיליון ליש"ט לתמיכה בקהילות החלשות והפגיעות בלבנון המיליארדר מדובאי ומייסד PFOAA אנוש אחמד (Anosh Ahm
בכל שנייה בשנה האחרונה 3 בנות ו-2 בנים חוו אלימות מינית בילדים Together for Girls, שותפות גלובלית הפועלת למיגור א
KnowBe4 שופכת אור על המגמות המדאיגות של סחר בבני אדם באמצעות הנדסה חברתית באיחוד האמירויות הערביות סחר בבני אדם ממשיך להיות בעיה באיחוד האמירויות, ומ
מכתב פתוח בתמיכת האו"ם - כולל את חתימותיהם של ג'יליאן אנדרסון ופורסט ויטאקר - קורא לממשלות להתמודד עם משבר האלימות המדאיג המשפיע על 1 מכל 2 ילדים ברחבי העולם ניצולים, מומחים ופעילים מרחבי העולם משיקים מאמץ עו
ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024 A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר
על החברה / אודות עמישי בשנת 1935 נוסדה עמישי חברה לשיווק, או בשמה ההיסטור
VITAL VOICES חולקת כבוד לנשים המובילות את הצמיחה בפסטיבל השנתי השלישי ובטקס פרסי המנהיגות הגלובלי השנתי ה-23 בוושינגטון הבירה בין התאריכים 29-30 במאי Vital Voices Global Partnership (Vital Voices) משל
ממחויבות לפעולה: מרי קיי מפרסמת סקירה כללית של שותפות טרנספורמטיבית לקידום היזמות הנשית ברחבי העולם Mary Kay Inc., מובילה עולמית בהעצמת נשים, הודיעה ה
Vital Voices פותח את חודש ההיסטוריה של הנשים עם תערוכה אמנותית אינטראקטיבית באו"ם ועם המפגש ה-17 של Global Mentoring Walks לרגל חגיגות חודש ההיסטוריה של הנשים, Vital Voices
מחקר עולמי חדש מגלה שאנשים הסובלים מכאב מרגישים דחויים חברתית יותר מאי פעם מחקר חדש שנערך בקרב 18,097 אנשים ב-18 מדינות גילה
ארגוני זכויות נשים מתאחדים כדי להשיק את קואליציית חורה, וסוללים את הדרך לרפורמה בדיני המשפחה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה אי השוויון במזרח התיכון ובצפון אפריקה מונצח על ידי
מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID מנחה מפגשי דיאלוג ביום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023 מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID שמח להודיע על השת
Bridge International Academies מדגישים את החשיבות של חינוך בנות ביום האוכלוסייה העולמי הזה Bridge International Academies - ברידג' אקדמיות בי
אלימות מגדרית מבוססת טכנולוגיה היא דאגה בינלאומית לזכויות אדם, כך עולה ממחקר חדש דו"ח שפורסם היום על ידי המרכז לחדשנות בממשל בינלאו
מרי קיי מדגישה את החשיבות של מנהיגות נשים ומעורבות המגזר הפרטי בשימור, בוועידת הפסגה העולמית באוקיינוס 2023 בהנחיית האקונומיסט אימפקט Mary Kay Inc, תומכת עולמית בקיימות תאגידית וחתומה
Global Partners מכריזים על חידושים למנהלים ימיים כדי לסייע לאוקיינוסים עם תמיכה מהמגזר הפרטי של מרי קיי מנהלים ועוסקים בתחום שימור האוקיינוסים, מומחים עול
ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי או חברות שירו
מרי קיי מגנה על למורים בסכנת הכחדה קריטית ועל חיות בר אחרות בשיתוף עם קרן Arbor Day Mary Kay Inc., תומכת גלובלית בקיימות תאגידית ושמיר
פרויקט הקיימות של מרי קיי מוצג בפסגת האוקיינוס העולמית של Economist Impact  בסינגפור Mary Kay Inc, תומכת גלובלית בקיימות וניהול ארגונים
   אפליה מגדרית בחוקי האלימות מסכנת נשים, חושף דו"ח חדש של שוויון עכשיו (Equality Now)   כדי למנוע אלימות מבוססת מגדר ולמצות את הדין עם העב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)