הפקת אירוע יח"צ - זה טוב לכיס שלכם

חברה וקהילה :  |   | 6/11/2019
דרוג:

מודעות היא שם המשחק. הלקוח הפוטנציאלי גולש בבלוג מצליח, קורא פוסט מפרגן, נחשף לאייטם בעיתון אודות מוצר חדש או שירות מעניין. חשיפה שעשויה להניע אותו ליצור פנייה ולקדם את המכירות של החברה. כל הטקסטים האלה נכתבו בעקבות אירוע יח"צ שנערך במיוחד לעיתונאים ומשפיענים על מנת שהם יסקרו אותו והסיקור שלהם יופיע במקומות הנכונים, לאנשים הנכונים וייצור את האפקט הנכון. כיצד מפיקים אירוע יח"צ מנצח עליו ידברו גם הרבה אחרי שהוא מסתיים?
 

אסטרטגיה שעובדת בשבילכם!

בשלב הראשון חשוב לגבש אסטרטגיה לאירוע. הגדירו את מטרת האירוע למשל, אירוע השקה או מיתוג מחדש, מה תרצו להשיג באירוע זה (סיקור חיובי, הגדלת תנועת לקוחות, העלאת מודעות לאתר), למי פונה האירוע (בלוגרים, יוטיוברים, מובילי דעה ברשתות החברתיות, כתבים המתמחים בתחום מסוים). בשלב השני, חשבו על קונספט ייחודי שיהפוך את האירוע לזכיר ומיוחד בין אם מדובר באירוע בסגנון רטרו או אירוע עתידני כל נושא מוביל אחר שיעזור לכם לסגור בהשראתו את כל הפרטים הקטנים. פרטים חשובים שיש לקחת בחשבון הוא קביעת הטיימינג של האירוע – כאשר המוצר מוכן לשחרור, בתאריכים או בעונה בה יש פחות אירועי יחצ על מנת לבלוט ולהעלות את סיכויי ההגעה של המוזמנים.

 

האווירה המבוקשת לסיקור תקשורתי חיובי

אין תחליף לרושם ראשוני ולכן, חשוב מאוד שתבחרו מקום שיעביר את הרושם המבוקש ליצירת אירוע עסקי במרכז מבחינת אווירה ותפאורה כמו גם לוקיישן שיהיה קל להגיע אליו – נושק לערוצי תחבורה ראשיים וכולל חניה מרווחת צמודה לקידום סיכוי ההגעה. חשוב לבחור מקום שמייצג באופן ראו את החברה מבחינת דגש על עיצוב, שילוב בין חוץ לפנים, אווירה אורבנית המתמזגת עם ניחוח כפרי ויוצרת מפגש וויזואלי מסקרן. חשוב גם שהמקום יתאים לאופי האירוע וכן לזרימתו. למשל, מקום ייעודי לקבלת פנים ורק לאחר מכן, לפרזנטציה ולתוכנית האומנותית, הסעודה המרכזית וכדומה.

יש לזכור שהחוויה הקולינרית קריטית להצלחה ולכן, העדיפו מקום המחזיק שף וקייטרינג ויוכל לתפור עבורכם את הגסטרונומיה המבוקשת מרמת תפריט עשיר ומגוון ועד הצגה עיצובית מעוררת תיאבון של המנות. בדקו אם ניתן לבחור בין סגנונות שונים – מלצרים, פינגר פוד, עגלות או דוכני מזון אטרקטיביים, הכל לפי הקונספט של האירוע היח"צני.

 

תכנית אמנותית לאירוע מעניין יותר

חוויית האירוע היא זו שתעשה הבדל בין עוד אירוע יחצני לאירוע שזוכרים. מומלץ לחשוב מראש על תכנית אומנותית מעניינת הרלבנטית למטרת האירוע וליצירת התדמית המבוקשת. למשל, סדנת בישול להשקת מוצרים חדשים למטבח או עיסויים להשקת מוצרי טיפוח ייחודיים, הרצאה ממנטור מוביל על תחום שרלבנטי לשירות החדשני שנותנת החברה, התנסות במוצרים או בשירות דרך סימולטורים למוצרים טכנולוגיים וכדומה. ניתן לשדרג גם בהופעות אורח, במצגת מעניינת (ולכן לבחור מקום המצויד בתשתית טכנולוגית מתאימה מבחינת תאורה וסאונד).

 

לא הולכים לפני שמתפנקים...

אין ספק שפרט חשוב בהצלחת אירוע יחצ הוא המתנה שמעניקים למוזמנים. תוכלו ליצור מתנה שהם מקבלים וקשורה לחוויה באירוע עצמו. לדוגמא, צילום לפרופיל האישי לרשתות החברתיות, מגנט מיוחד או מתנה שהיא המוצר עצמו או דוגמיות שלו או מתנה מתוך עולם התוכן של המוצר. חשבו על מתנה שמצד אחד תגיד תודה ומצד שני, תדגיש את המותג או השירות שלשמו נערך האירוע היחצני מלכתחילה.

בחרו מקום ייחודי לאירועים עסקיים, בנו לעצמכם אסטרטגיה שתהווה מעין מצפן ליצירת האירוע, התמקדו במוזמנים הרלבנטיים, בחרו טיימינג מתאים וחשבו על פעילות חווייתית שתעשיר את האירוע ועל מזכרות מהחגיגה.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

הפילנתרופ אנוש אחמד מדובאי מספק סיוע תזונתי חיוני בסך 10 מיליון ליש"ט לתמיכה בקהילות החלשות והפגיעות בלבנון המיליארדר מדובאי ומייסד PFOAA אנוש אחמד (Anosh Ahm
בכל שנייה בשנה האחרונה 3 בנות ו-2 בנים חוו אלימות מינית בילדים Together for Girls, שותפות גלובלית הפועלת למיגור א
KnowBe4 שופכת אור על המגמות המדאיגות של סחר בבני אדם באמצעות הנדסה חברתית באיחוד האמירויות הערביות סחר בבני אדם ממשיך להיות בעיה באיחוד האמירויות, ומ
מכתב פתוח בתמיכת האו"ם - כולל את חתימותיהם של ג'יליאן אנדרסון ופורסט ויטאקר - קורא לממשלות להתמודד עם משבר האלימות המדאיג המשפיע על 1 מכל 2 ילדים ברחבי העולם ניצולים, מומחים ופעילים מרחבי העולם משיקים מאמץ עו
ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024 A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר
על החברה / אודות עמישי בשנת 1935 נוסדה עמישי חברה לשיווק, או בשמה ההיסטור
VITAL VOICES חולקת כבוד לנשים המובילות את הצמיחה בפסטיבל השנתי השלישי ובטקס פרסי המנהיגות הגלובלי השנתי ה-23 בוושינגטון הבירה בין התאריכים 29-30 במאי Vital Voices Global Partnership (Vital Voices) משל
ממחויבות לפעולה: מרי קיי מפרסמת סקירה כללית של שותפות טרנספורמטיבית לקידום היזמות הנשית ברחבי העולם Mary Kay Inc., מובילה עולמית בהעצמת נשים, הודיעה ה
Vital Voices פותח את חודש ההיסטוריה של הנשים עם תערוכה אמנותית אינטראקטיבית באו"ם ועם המפגש ה-17 של Global Mentoring Walks לרגל חגיגות חודש ההיסטוריה של הנשים, Vital Voices
מחקר עולמי חדש מגלה שאנשים הסובלים מכאב מרגישים דחויים חברתית יותר מאי פעם מחקר חדש שנערך בקרב 18,097 אנשים ב-18 מדינות גילה
ארגוני זכויות נשים מתאחדים כדי להשיק את קואליציית חורה, וסוללים את הדרך לרפורמה בדיני המשפחה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה אי השוויון במזרח התיכון ובצפון אפריקה מונצח על ידי
מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID מנחה מפגשי דיאלוג ביום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023 מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID שמח להודיע על השת
Bridge International Academies מדגישים את החשיבות של חינוך בנות ביום האוכלוסייה העולמי הזה Bridge International Academies - ברידג' אקדמיות בי
אלימות מגדרית מבוססת טכנולוגיה היא דאגה בינלאומית לזכויות אדם, כך עולה ממחקר חדש דו"ח שפורסם היום על ידי המרכז לחדשנות בממשל בינלאו
מרי קיי מדגישה את החשיבות של מנהיגות נשים ומעורבות המגזר הפרטי בשימור, בוועידת הפסגה העולמית באוקיינוס 2023 בהנחיית האקונומיסט אימפקט Mary Kay Inc, תומכת עולמית בקיימות תאגידית וחתומה
Global Partners מכריזים על חידושים למנהלים ימיים כדי לסייע לאוקיינוסים עם תמיכה מהמגזר הפרטי של מרי קיי מנהלים ועוסקים בתחום שימור האוקיינוסים, מומחים עול
ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי או חברות שירו
מרי קיי מגנה על למורים בסכנת הכחדה קריטית ועל חיות בר אחרות בשיתוף עם קרן Arbor Day Mary Kay Inc., תומכת גלובלית בקיימות תאגידית ושמיר
פרויקט הקיימות של מרי קיי מוצג בפסגת האוקיינוס העולמית של Economist Impact  בסינגפור Mary Kay Inc, תומכת גלובלית בקיימות וניהול ארגונים
   אפליה מגדרית בחוקי האלימות מסכנת נשים, חושף דו"ח חדש של שוויון עכשיו (Equality Now)   כדי למנוע אלימות מבוססת מגדר ולמצות את הדין עם העב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)