מותגים מובילים של P&G מרחיבים את ההובלה בצריכה אחראית

דרוג:

פריס, 24 באפריל 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) פירטה היום את מפת הדרכים והפעולות שבה נוקטים המותגים המובילים שלה כדי להגדיל את ההשפעה החיובית על החברה והסביבה באמצעות הקריטריונים שלה "Brand 2030". היום בכנס Sustainable Brands Paris, מנהלים בכירים של החברה הציגו מסגרת צופה לעתיד, כולל אסטרטגיות חדשניות שיעוררו השראה ויאפשרו צריכה אחראית לחמישה מיליארד הצרכנים שמשרתת P&G בכל יום. מותגים מובילים של P&G כולל Pampers®, Ariel® ו-Herbal Essences® מתקדמים באימוץ של המסגרת הזאת באמצעות פעולות ומחויבויות שיעזרו להאיץ סגנונות חיים של קיימות.

"הצרכנים כבר לא מוכנים להתפשר על הביצועים כדי לחיות באופן מקיים והם מצפים ממותגים לנקוט בפעולה משמעותית בפתרון של כמה מהאתגרים הכי מורכבים שניצבים בפני העולם" אמר מרק פריצ'רד, מנהל המותגים הראשי של P&G. "זאת הסיבה ש-P&G מתמקדת בלהמציא מחדש את השיווק כדי להשתמש בהגעה ובקול של המותגים שלנו ככוח למען הטוב וכוח למען הצמיחה. אנחנו רוצים שהמותגים שלנו יצמחו וייצרו ערך ובתוך כך ישפיעו באופן מדיד, ארוך טווח וחיובי על החברה ועל הסביבה".

הקריטריונים "Brand 2030" מתפרסים על שני תחומים, שכל אחד מהם מתווה פעולות קונקרטיות שמותגים יכולים לנקוט כדי להיות "כוח למען הטוב וכוח למען הצמיחה":

·  השאיפה של המותג כשמותגים שמים מחויבויות חברתיות או סביבתיות אסטרטגיות בלב חוויית הצרכן שלהם, ועוזרים לטפל בשינוי חברתי היכן שהם יכולים לתרום באופן ייחודי ומשמעותי.

·  העיקרים של המותג כשמותגים מחדשים במוצרים ובאריזות, מנצלים את הקול שלהם כדי לקדם קיימות חברתית וסביבתית ונוהגים בשקיפות לגבי הרכיבים ומדע הבטיחות שלהם תוך הפחתת ההשפעה של שרשרת האספקה שלהם.

דוגמאות לאופן שבו מותגים מובילים של P&G כבר מאמצים את הקריטריונים באמצעות ביטוי בהיר של השאיפות שלהם ויישום תוכניות:

השאיפה של אריאל היא להמציא מחדש ניקיון טוב יותר כדי לצרוך 50% פחות משאבים בתחומי השפעה חשובים כמו אנרגיה ומים על ידי יצירת חידושים במוצרים, שירותים ואריזות. העיקרים של אריאל כוללים את המחויבויות האחרונות שלה לגבי אריזות, כפי שנמסר עליהם היום, כגון השאיפה להפוך את כל האריזות לניתנות למיחזור עד 2022 ולהפחית 30% מאריזות הפלסטיק עד 2025. בנוסף, אריאל משתמשת בקול שלה כדי לעזור לעצב עתיד של שווים באמצעות קמפיינים כמו “Partage des taches” בצרפת ו-“Share the Load” בהודו, שתומכים ברעיון של גברים ונשים שמשתתפים באופן שווה במשימות משק בית.

השאיפה של הרבל אסנס היא לאפשר לכולם לחוות את הכוח החיובי של הטבע ולתמוך במגוון הביולוגי לתועלת בני האדם וכדור הארץ. מעבר לכך, הרבל אסנס משמש דוגמה לשיתוף מידע מקיף על הרכיבים שלו, מסביר בשקיפות את תהליך הבטיחות עם ארבעה שלבים ומקבל הכרה מ-PETA כמותג ללא אכזריות.

bio:renew של הרבל אסנס הוא מותג טיפוח השיער הגלובלי הראשון שצמחי המרפא שלו קיבלו אישור מהגנים הבוטניים המלכותיים, קיו, סמכות מובילה עולמית בצמחים. הרבל אסנס גם מנצל את הקול שלו כדי לקדם את ההשקה של אריזה שתוכננה לעזור ללקויי ראייה ובקבוקים מפלסטיק חופים בשוק הגדול ביותר שלו, ארה"ב.

השאיפה של פמפרס היא לתת למיליוני תינוקות הזדמנות להתפתחות בריאה ומאושרת, תוך שיתוף פעולה עם אנשי בריאות,  הורים וארגונים לא ממשלתיים. כחלק מהעיקרים של Brand 2030 של P&G, פמפרס מציגה את "שבעת המעשים למען הטוב" שלה כולל הפעולות הקונקרטיות האלה: להמשיך לחדש אל פתרונות החתלה יותר בני קיימא כדי להתקדם אל שימוש ב-30% פחות1 חומרי החתלה לתינוק בתקופת ההחתלה שלו. על ידי חדשנות ושימוש בחומרים יותר יעילים, המותג כבר הפחית את המשקל הממוצע של החיתולים שלו ב-18%2 בשלוש השנים האחרונות, עם אותו יובש אמין. מיחזור מוביל של חיתולים ומגבונים והתחייבות להשיק מתקני מיחזור בשלוש ערים עד 2021. בשותפות עם יוניסף, פמפרס עזרה להדביר את הטטנוס אמהות וילודים ב-24 מדינות. במרץ 2019 מדינה אחת נוספת - צ'אד - הדבירה את המחלה הזאת, והתוצאה היא חיים של 880,000 ילודים שניצלו4 מאז 2006.

"הקריטריונים של Brand 2030 מדגימים הובלה למובילי מותגים על ידי הגדרה מה המשמעות עבור מותג פרטני לאפשר צריכה אחראית. הם מבטיחים שילוב יסודי וארוך טווח של השפעות חברתיות וסביבתיות משמעותיות ומדידות באסטרטגיה והחוויה הכוללות של המותג - לעומת יוזמת שיווק עם מטרה חברתית אחת בחסות המותג או הפעלת רק פלח אחד של תמהיל השיווק", אמרה קואן ויקורן סקזיניארז, מנהלת העסקים הראשית של Sustainable Brands.

"פעלנו עם כמה בעלי עניין חיצוניים כדי לעזור ליצור את הקריטריונים", אמרה וירז'יני הליאס, מנהלת קיימות ראשית של P&G. "רצינו ליצור קריטריונים שיהפכו את SDG12 למוחשי עבור המותגים, שיטילו עליהם אחריות להתקדם להבאת הצריכה האחראית לרמה הבאה. באמצעות המותגים שלנו אנחנו משרתים חמישה מיליארד אנשים בכל העולם, וזה נותן לנו הזדמנות ואחריות ייחודיות לא רק לשמח אנשים באמצעות ביצועים טובים יותר של המוצרים, אלא גם לקדם שיחות, להשפיע על גישות, לשנות התנהגויות ולהפוך סגנונות חיים של קיימות בקנה מידה גדול למציאות גלובלית".

אודות הגישה של P&G לאזרחות

תוכניות האזרחות התאגידית של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם ומתמקדות באתיקה ואחריות תאגידית, קיימות סביבתית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וגיוון וכלילה. הקריטריונים של Brand 2030 הם דרישות למותגים פרטניים שהן בנוסף לתוכניות של החברה.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אודות Sustainable Brands Paris

Sustainable Brands היא הקהילה הכלל עולמית הראשונה של מותגי וארגוני חדשנות וקיימות. המותג המשפיע ביותר בעולם ב-CSR מגיע לצרפת בפעם הראשונה ב-23 עד 25 באפריל 2019. הכנס כולל פורמט משבש כדי להמציא מחדש מחויבות של מותגים ולפתוח נקודת מבט חדשות.

1 לעומת חיתול חד פעמי טיפוסי

2 לעומת החיתולים הכי נמכרים של פמפרס ב-2016.

3 טכנולוגיית המיחזור הומצאה על ידי Fater, מיזם משותף של P&G ו-Angelini (שמייצרת את פמפרס באיטליה)

4 מבוסס על נתונים מוערכים של ארגון הבריאות העולמי ויוניסף נכון לפברואר 2019

אנשי קשר

אנשי הקשר של P&G:
Becky East
H&K Strategies
+44 7785 990159

[email protected]

Eleni Papadimitriou
P&G Communications

+41792077166

[email protected]

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

הפילנתרופ אנוש אחמד מדובאי מספק סיוע תזונתי חיוני בסך 10 מיליון ליש"ט לתמיכה בקהילות החלשות והפגיעות בלבנון המיליארדר מדובאי ומייסד PFOAA אנוש אחמד (Anosh Ahm
בכל שנייה בשנה האחרונה 3 בנות ו-2 בנים חוו אלימות מינית בילדים Together for Girls, שותפות גלובלית הפועלת למיגור א
KnowBe4 שופכת אור על המגמות המדאיגות של סחר בבני אדם באמצעות הנדסה חברתית באיחוד האמירויות הערביות סחר בבני אדם ממשיך להיות בעיה באיחוד האמירויות, ומ
מכתב פתוח בתמיכת האו"ם - כולל את חתימותיהם של ג'יליאן אנדרסון ופורסט ויטאקר - קורא לממשלות להתמודד עם משבר האלימות המדאיג המשפיע על 1 מכל 2 ילדים ברחבי העולם ניצולים, מומחים ופעילים מרחבי העולם משיקים מאמץ עו
ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024 A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר
על החברה / אודות עמישי בשנת 1935 נוסדה עמישי חברה לשיווק, או בשמה ההיסטור
VITAL VOICES חולקת כבוד לנשים המובילות את הצמיחה בפסטיבל השנתי השלישי ובטקס פרסי המנהיגות הגלובלי השנתי ה-23 בוושינגטון הבירה בין התאריכים 29-30 במאי Vital Voices Global Partnership (Vital Voices) משל
ממחויבות לפעולה: מרי קיי מפרסמת סקירה כללית של שותפות טרנספורמטיבית לקידום היזמות הנשית ברחבי העולם Mary Kay Inc., מובילה עולמית בהעצמת נשים, הודיעה ה
Vital Voices פותח את חודש ההיסטוריה של הנשים עם תערוכה אמנותית אינטראקטיבית באו"ם ועם המפגש ה-17 של Global Mentoring Walks לרגל חגיגות חודש ההיסטוריה של הנשים, Vital Voices
מחקר עולמי חדש מגלה שאנשים הסובלים מכאב מרגישים דחויים חברתית יותר מאי פעם מחקר חדש שנערך בקרב 18,097 אנשים ב-18 מדינות גילה
ארגוני זכויות נשים מתאחדים כדי להשיק את קואליציית חורה, וסוללים את הדרך לרפורמה בדיני המשפחה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה אי השוויון במזרח התיכון ובצפון אפריקה מונצח על ידי
מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID מנחה מפגשי דיאלוג ביום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023 מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID שמח להודיע על השת
Bridge International Academies מדגישים את החשיבות של חינוך בנות ביום האוכלוסייה העולמי הזה Bridge International Academies - ברידג' אקדמיות בי
אלימות מגדרית מבוססת טכנולוגיה היא דאגה בינלאומית לזכויות אדם, כך עולה ממחקר חדש דו"ח שפורסם היום על ידי המרכז לחדשנות בממשל בינלאו
מרי קיי מדגישה את החשיבות של מנהיגות נשים ומעורבות המגזר הפרטי בשימור, בוועידת הפסגה העולמית באוקיינוס 2023 בהנחיית האקונומיסט אימפקט Mary Kay Inc, תומכת עולמית בקיימות תאגידית וחתומה
Global Partners מכריזים על חידושים למנהלים ימיים כדי לסייע לאוקיינוסים עם תמיכה מהמגזר הפרטי של מרי קיי מנהלים ועוסקים בתחום שימור האוקיינוסים, מומחים עול
ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי או חברות שירו
מרי קיי מגנה על למורים בסכנת הכחדה קריטית ועל חיות בר אחרות בשיתוף עם קרן Arbor Day Mary Kay Inc., תומכת גלובלית בקיימות תאגידית ושמיר
פרויקט הקיימות של מרי קיי מוצג בפסגת האוקיינוס העולמית של Economist Impact  בסינגפור Mary Kay Inc, תומכת גלובלית בקיימות וניהול ארגונים
   אפליה מגדרית בחוקי האלימות מסכנת נשים, חושף דו"ח חדש של שוויון עכשיו (Equality Now)   כדי למנוע אלימות מבוססת מגדר ולמצות את הדין עם העב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)