דרוג:
סינסינטי, 18 במרץ 2019, (BUSINESS WIRE):
ביום המים העולמי הזה פרוקטר & גמבל (P&G) חוגגת את השגת היעד שלה ל-2020 לספק 15 מיליארד ליטרים של מי שתייה נקיים באמצעות התוכנית ללא כוונת רווח שלה "מי שתייה בטוחים לילדים" (CSDW). P&G מאיצה עכשיו את פעילותה לעזור בהספקת מי שתייה נקיים אפילו ליותר אנשים על ידי הספקת 25 מיליארד ליטרים -- יותר מ-100 מיליארד כוסות מים -- בכל העולם עד 2025. מאז שהתוכנית הושקה ב-2004, P&G עבדה באופן צמוד עם רשת של יותר מ-150 שותפים כדי להעלות את המודעות למשבר המים העולמי ולספק מים למשפחות ביותר מ-90 מדינות באמצעות תהליך טיהור פשוט שהמציא מדען כביסה של P&G. באמצעות רק חבילה אחת, דלי, מקל ובד נקי, אפשר להפוך 10 ליטר של מים מלוכלכים, אולי קטלניים, למי שתייה נקיים תוך 30 דקות בלבד. לדברי איגוד הבריאות העולמי, קרוב ל-844 מיליון אנשים בעולם נטולי גישה למי שתייה נקיים. יוניצף מעריך שנשים וילדים מקדישים 40 מיליארד שעות בכל שנה לאיסוף וניהול מים שהם לעיתים קרובות מזוהמים. האו"ם נתן עדיפות לטיפול בעניין זה באמצעות יעד הפיתוח בר הקיימא של האו"ם #6 שמטרתו להבטיח מים נקיים ותברואה הולמת לכולם עד 2030.
עד היום, הפעילות של P&G לספק גישה למים נקיים משנה קהילות על ידי כך שהיא משפרת את הבריאות, מאפשרת חינוך ומגדילה את ההזדמנויות הכלכליות.
"אנחנו גאים שהגענו לציון הדרך הזה של 15 מיליארד ליטרים ומקבלים השראה מההזדמנות להשפיע אפילו יותר באמצעות היעד החדש שלנו", אמר דייוויד טיילור, יו"ר מועצת המנהלים, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "הטכנולוגיה הזאת שמשנה חיים עזרה למשפחות רבות ב-15 השנים האחרונות, ואנחנו להוטים לעזור לאפילו יותר משפחות בשנים הבאות".
P&G משתפת פעולה השנה שוב עם נשיונל ג'יאוגרפיק כדי לציין את יום המים העולמי ולשתף את הסיפורים של חמישה "גיבורי מים" - שפועלים כל יום, לבד ובאופן קבוצתי, עם P&G כדי לעזור לפתור את משבר המים. גיבורי המים מייצגים ארבעה מהשותפים הכי גדולים של P&G והם:
·פטרישה היטון, שחקנית שזכתה בפרס האמי ושגרירה של World Vision
· קרולין מיילס, נשיאה ומנכ"לית של "הצילו את הילדים"
· ג'. פ. סוארז, סגן נשיא פעיל ומנהל אדמיניסטרציה ראשי, Walmart International
· ג'וב וואסונגה, מנהל פרויקטים, CARE International Kenya
· אליסון טאמון קמפואיס, מנהלת התוכנית "מי שתייה בטוחים לילדים", P&G
P&G והשותפים האלה ישתפו פעולה בדרכים הבאות:
· World Vision, על הבסיס של שני מיליארד ליטרים של מים שכבר סופקו ביחד, ישתמש בחבילות של P&G כפתרון גישור ובמצבי חירום עבור יותר ממיליון אנשים ביותר מ-15 מדינות באפריקה, אסיה והמזרח התיכון.
· הצילו את הילדים, שמציין מאה שנה להקמתו ב-2019, יספק 100 מיליון ליטרים של מים נקיים למשפחות שנפגעו מאסונות טבע ומצבי חירום באתיופיה.
· Walmart International תתמוך בתוכנית לספק 100 מיליון ליטרים של מים נקיים באמצאות הקמפיין בחנויות קנייה אחת = ליטר אחד ב-2019.
· CARE יציין 15 שנות שותפות עם P&G על ידי הרחבת תוכנית CSDW בקניה כדי להגיע ליותר מ-100,000 איש דרך בתי ספר ומרפאות, וגם ימשיך לתמוך בפעילות המענה במצבי חירום והחינוך להיגיינה שתומכת ב-300,000 איש באתיופיה.
למידע נוסף על השותפות עם נשיונל ג'יאוגרפיק בציון יום המים העולמי, בקרו בבקשה באתר www.nationalgeographic.com/pgwaterchampions. למידע נוסף על התוכנית "מי שתייה בטוחים לילדים", בקרו בבקשה באתר www.csdw.org/.
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper® הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.
אנשי קשר
Julie deSylva תגיות של המאמר:
|
|