דרוג:
איגוד חברות הפרסום, והבצפר של חברות הפרסום, יקיימו במשותף עם קרן צרפת ישראל, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית שיקרא "Nuit de la publicité israélienne" ויתקיים ביום ב' 11 באוקטובר, ב- la Maison de la Publicité בפריז. במהלך האירוע תעניק קרן צרפת ישראל פרסי הצטיינות קריאטיבית "Golden Trophy" –לעבודות אשר זכו בקטטוס זהב 2010, ואשר נבחרו על ידי עשרה אנשי תקשורת ואנשי קראיטיב בכירים ממשרדי הפרסום בצרפת. במסגרת האירוע תיערך מצגת שתוצג ע"י יגאל שמיר, יו"ר ועדת תחרות הפרסום הישראלית (הקקטוס) , תחת הכותרת " התרבות הישראלית כפי שהיא משתקפת בראי הפרסום". לדברי יגאל שמיר: "זוהי הפעם הראשונה שהפרסום הישראלי זוכה לכבוד והכרה מהסוג הזה. אני מקווה שכמו במקרה של הקולנוע הישראלי, ההכרה העולמית ביכולות שלנו רק תתעצם ונזכה לקיים אירועים כאלו גם בעתיד".
בנוסף, קרן צרפת ישראל תעניק פרס בגובה 3000 יורו לצוות הזוכה בתחרות שנערכה בין סטודנטים של "הבצפר של חברות הפרסום" מישראל וסטודנטים של בית הספר לפרסום הצרפתי ISCOM, ליצירת סרטון הפרסום הויראלי המוצלח ביותר לקידום התיירות הצרפתית לישראל. יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום והבצפר של חברות הפרסום מסר כי: "הפרויקט הזה הוא חלק מיוזמות שנוקט האיגוד, לקידום מותג ישראל בחו"ל, ואני גאה בתרומה של ענף הפרסום למאמצים אלו."
דינה שורק, סגנית נשיאת קרן ישראל צרפת : " קרן צרפת ישראל הוקמה במטרה לקדם את האינטרסים התרבותיים והמסחריים של ישראל בצרפת ושל צרפת בישראל. השנה הוחלט בשיתוף איגוד חברות הפרסום בישראל, לפתוח במסורת של קידום וחשיפת הפרסום הישראלי כחלק מהתרבות הישראלית, הן במטרה לקדם שתוף פעולה זה בקרב חברות פרסום צרפתיות וישראליות והן כדי לחשוף באמצעות הפרסום את החברה הישראלית הרבגוונים והיצירתית". |
|