דרוג:
אבי גוטמן, מנהל תחום פיתוח ואינטגרציה בקונסיסט מערכות מסר: "פרויקט בניית האתר הראשי החדש של מרכז רפואי הדסה הוא אחד המאתגרים שהובלנו בשנתיים האחרונות. קונסיסט ליוותה את הפרוייקט החל משלב האפיון והתויית הקו העיצובי, הגדרת תשתית טכנולוגית אחת, הגדרת ממשק וחווית משתמש. פרוייקטים מסוג זה הינם הפרוייקטים שמביאים לידי ביטוי את היכולות הגבוהות של קונסיסט בתחום ה- web. קונסיסט גאה להיות שותפה לפרוייקט זה". עוד אמר גוטמן, כי: "בפיתוח המערכת ניתן דגש רב על שימור מעמד האתר במנועי החיפוש והידידותיות למשתמש שכן מדובר בפורטל בעל עשרות אלפי דפי תוכן המשרת למעלה למעלה ממיליון ושלוש מאות איש מידי שנה. עירן רסלר, מנהל הפרויקט מסר, כי אחד האתגרים המרכזיים בפרוייקט היה יצירת חווית משתמש פשוטה ואינטואטיבית. "באתר הדסה החדש אנו מציגים לראשונה יכולות ניווט חדשניות המאפשרות התמצאות קלה ובמינימום קליקים. כך למשל, ניתן להתרשם מהתפריט העליון היחודי, אשר מציג הצצות אל עמודי המשנה בכל קטגוריה ותפריט הלשוניות החדשני המאפשר במעבר עכבר בלבד גישה ישירה לאזורים שונים באתר. עוד באתר: אפליקציה חכמה להוראות הגעה, קידום אישי של הרופאים בגוגל, אזורים אינטראקטיבים המאפשרים לציבור קשר ישיר עם גורמים שונים במרכז הרפואי וקישור לרשתות חברתיות. בעתיד הקרוב יורחבו שירותי האתר ויכללו אפשרות לתרום ולשלם דרך האתר, למצוא מתכוני בריאות ולתכנן לידה באמצעות מחשבון היריון ידידותי. בשלב הסופי יופיע המידע בשש שפות: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית, רומנית ויוונית. האתר מונגש לכבדי ראיה ומאפשר הגדלת פונטים. לדברי אמתי רותם, מנהל השיווק בהדסה, האינטרנט הפך בשנים האחרונות לכלי תקשורת מרכזי בין הדסה ולקוחותיה בארץ ובעולם.לאתר נכנסים כ- 110,000 אנשים מידי חודש והשאיפה היא להכפיל מספר זה. "אני מאמין כי האתר הידידותי ימשוך הרבה יותר גולשים, ישפר את השירות ללקוחותינו בארץ ובעולם ויחשוף את המצוינות הרפואית, הקדמה הטכנולוגית והמחקר הרפואי פורץ הדרך בפני כל הנזקקים לשירותינו". תגיות של המאמר:
|
|