דרוג:
תקציב הפרסום של חברת רב בריח יטופל במשרד המיתוג והפרסום- idea בבעלות בן זינדרמן וזאביק טרנר
חברת רב בריח, המובילה בתחום הדלתות ובטחון בישראל בחרה במשרד המיתוג והפרסום IDEA להובלת תקציב הפרסום של החברה. עד היום, טופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
תקציב הפרסום נאמד בכ- 5 מיליון ₪.
משרד המיתוג והפרסום איידיאה (idea) מעניק שירותי אסטרטגיה מותגית, המשלבים בניית שפה ויזואלית, פרסום והטמעת המותג במדיה, המשרד הוקם על ידי בן זינדרמן בעברו ארט דירקטור במחלקת ניו מדיה ביהושע TBWA וזאביק טרנר סמנכ"ל קריאייטב לשעבר בזרמון גולדמן DDB.
חברת רב בריח, בבעלות שמואל דונרשטיין חוגגת השנה 40 שנה ומובילה את ענף הדלתות ובטיחות לבית בישראל. לחברה עשרות פטנטים, סימני מסחר ושמות רשומים בישראל ובעולם.
מאיה דונרשטיין- מנהלת השיווק, רב בריח :"לאחר 3 שנים מרתקות עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי החלטנו לצאת לדרך חדשה ולרכז את הפעילות הפרסומית של החברה במשרד בוטיק אשר עונה בימים אלו על צרכי חברת רב בריח ועל התפיסה השיווקית של החברה. אנו בטוחים כי משרד IDEA יראה אתגר בקידום המותג רב בריח ואנו מודים לכל הצוות בבאומן בר ריבנאי על שיתוף הפעולה בשנים האחרונות"
תגיות של המאמר: רב בריח |
|
|
|