דרוג:
פתרון ה-CRM של Salesforce.com מוטמע בימים אלה בבית ההשקעות מנורה מבטחים, המשווק קרנות נאמנות ליועצי השקעות בבנקים. הפרויקט התחיל ביולי השנה וצפוי לעלות לאוויר בתחילת נובמבר.
בנוסף ליתרונות ה-CRM של Salesforce.com, פיתחה בלאט-לפידות עבור מנורה-מבטחים מודולים חדשניים ייחודיים לניהול חכם של הקשר עם כ- 5000 לקוחות ויועצי השקעות בבנקים ברחבי הארץ, וסיפקה את היכולת לזהות את העדפות הלקוחות וקהלי היעד השונים של בית ההשקעות.
זיו שמש, מנכ"ל מנורה-מבטחים: "לאורך השנים מנורה-מבטחים מוכיחה את מחויבותה לחדשנות ומקצועיות. כפי שהיינו הראשונים להציע ללקוחותינו אפליקציית מובייל, כעת החלטנו לעבור למערכת ה-CRM האיכותית ביותר בעולם. על מנת לתת את השירות הטוב ביותר, לאחר שבחנו מספר חלופות הוחלט שהפתרון של Salesforce.com הוא שייקח אותנו צעד קדימה בכל הנוגע לקשר עם הלקוחות והיועצים, אספקת המוצרים שהם דורשים והיכולת לערוך מבדקי איכות ושביעות רצון אוטומטיים באופן שוטף.
יאמר לזכות בלאט-לפידות, שהם הבינו מיד את הביזנס וידעו לקלוע לכל בקשה ולהתאים את המערכת לצרכים הייחודיים שלנו.
מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט-לפידות: "בית ההשקעות מנורה-מבטחים הוא דוגמה לחברה שהבינה איך לחשוב אחרת במציאות משתנה. הפתרונות המוטמעים במנורה-מבטחים מאפשרים לחברה למצות את ערוצי התקשורת הקיימים מול לקוחותיה, לצד הנחת התשתית לערוצים העתידיים, כגון רשתות חברתיות ופתרונות מובייל. המערכת תתמוך בצרכי הארגון בצורה מלאה: משלבי המכירה כולל תהליכים ייחודיים מול הלקוחות, השותפים ועובדי החברה".
אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים
'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד.
קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.
Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה. |
|