Radisson Hotel Group מושקת ב-IHIF

דרוג:

GLOBE NEWSWIRE, 5 במרץ 2018:

Carlson Rezidor Hotel Group מודיעה שהיא מתמתגת מחדש ל-Radisson Hotel Group, בתוקף מיידי, בפורום ההשקעות במלונות הבינ"ל (IHIF) בברלין.

הזהות החדשה מנצלת את נכסיות המותג הבינ"ל החזקה של השם רדיסון כדי ליצור מודעות בשוק, להגביר את היעילות של השיווק בתיק הגלובלי ולהציע חוויות יוצאות דופן כדי להפוך כל רגע לחשוב אצל האורחים, הבעלים והכישרונות. כל רגע חשוב תהיה פילוסופיית השירות החדשה שתזוהה עם החברה ועם כל מותגי המלונות שלה.

שם ההגעה לשוק החדש, Radisson Hotel Group, מנצל שותפות חזקה בין Radisson Hospitality, Inc. (לשעבר Carlson Hotels, Inc.) ו-Rezidor Hotel Group AB (רשומה למסחר בבורסת נסד"ק שטוקהולם, שוודיה עם מטה בבריסל, בלגיה) שיש לה הסכמי זכיינות ראשית לפתח ולהפעיל כמה מותגים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

Radisson Hotel Group, שהיא כיום רשת המלונות ה-11 בגודלה בעולם, מורכבת משמונה מותגי מלונות עם יותר מ-1,400 מלונות שפועלים ובפיתוח. ההשקה של הזהות החדשה של הקבוצה היא אבן דרך משמעותית בתוכנית פעולה חמש שנתית שתשנה את העסק ותמצב אותו להיות הבחירה המועדפת של אורחים, בעלים, משקיעים וכישרונות.

"היום הוא תחילתה של תקופה מלהיבה עבור Radisson Hotel Group, שמאחדים אותה המותג החדש שלנו והחזון ארוך הטווח להפוך לחברת אירוח בין שלוש המובילות בעולם", אמר פרנסיסקו ח. גונזלס, נשיא ומנכ"ל, Rezidor Hotel Group ויו"ר ועדת ההיגוי הגלובלית, Radisson Hotel Group. "תוכנית הפעולה החמש שנתית שלנו כוללת יוזמות שמגדירות מחדש את הצעת הערך שלנו, ממטבות את התיק שלנו, מייעלות את הפעילות, משקיעות במערכות טכנולוגיות חדשות ומכוונות את חברי הצוות שלנו לקיים את הסיסמה שלנו "כל רגע חשוב". המהות של "כל רגע חשוב" היא איך אנחנו עושים עסקים ב-Radisson Hotel Group ומי אנחנו בליבה - מקום של מפגשים תכליתיים. עבור כולם. בכל יום. בכל מקום. בכל עת. המיצוב מחדש שלנו הוא רק ההתחלה".

"היצירה של Radisson Hotel Group היא התפתחות של השותפות הוותיקה שלנו עם Rezidor Hotel Group. ביחד, אנחנו מבהירים ומבצעים ארכיטקטורת מותגים חדשה כדי ליצור יותר ערך לאורחים ולבעלים שלנו", אמר ג'ון מ. קיד, מנהל עסקים ראשי ומנהל תפעול ראשי, Radisson Hospitality, Inc.. "זה הזמן הנכון עבורנו להתאים את התוכנית האסטרטגית ואת תוכנית הפעולה שלנו ולהגיע לשוק כשחקן איתן אחד".

ביחד עם ההיערכות סביב הנכסיות של המותג רדיסון, Radisson Hotel Group ארגנה מחדש את ארכיטקטורת המותגים שלה והגדירה מחדש עמודי חוויית אורחים שייושמו בכל שמונת המותגים: (1) "בייסיק מבריק" (2) רגעים בלתי נשכחים" (3) "חוויה מקומית" (4) "תרגישו בנוח".

תיק המותגים נע ממותרות נגישים ועד לחיסכון מודרני עם עדכונים שהם:

  • RADISSON COLLECTION(TM)

"ברוכים הבאים ליוצא דופן"

Radisson Collection יחליף את המותג של החברה Quorvus Collection. Radisson Collection יושק ביוני 2018 כקולקציית פרימיום של בתי המלון יוצאי הדופן שלנו.       

  • RADISSON BLU®

"תרגישו את ההבדל"

Radisson Blu ימשיך להעניק שירות חיובי ואישי במקומות מסוגננים עם התרחבות מתמשכת בערים חשובות ברחבי העולם.

  • RADISSON®

"פשוט נעים"

Radisson יוצג באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי לשרת את פלח השוק העליון. המותג ירוענן באמריקות ואסיה פסיפיק, עם שינויים בלוגו ובזהות החזותית שלו, בעיצוב המוצרים ובחוויות האורחים, שיתמקדו בהענקת אירוח בהשראה סקנדינבית.

  • RADISSON RED®

"תיהנו מזה!"

Radisson RED, טוויסט שובבני על חוויית המלונות השגרתית, השיק הגדרת מוצר חדשה ולוגו מעודכן עם תוכנית לגידול חזק באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ובאמריקות.

  • PARK PLAZA®

"שירות מקסים וחכם"

Park Plaza מציע עיצובים קובעי טרנדים ולוכד את האנרגיה והסגנון של כל מקום פרטני. המותג עובר כעת שינוי כדי להפוך אותו ליותר רלבנטי לנוסעים בינ"ל אמידים.

  • PARK INN® BY RADISSON

"תרגישו טוב"

Park Inn by Radisson ימשיך להרחיב את הנוכחות שלו ברחבי העולם ולהעניק חוויות נטולות מתח, אוכל טוב וסביבות עליזות בערים מרכזיות וליד שדות תעופה.           

  • COUNTRY INN & SUITES® BY RADISSON

"אני אוהב את הסביבה הכפרית הזאת"

Country Inn & Suites by Radisson הודיע לאחרונה על שיטת שמות חדשה שמוסיפה "by Radisson" כדי שהמותג יתאים למותג העל ויישאר נאמן למהות המותג שלו שהיא חמימות כפרית.           

  • PRIZEOTEL

"עיצוב עילית במחיר נגיש"

prizeotel ימשיך לצמוח באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי לשרת את מגזר החיסכון המודרני.

ארכיטקטורת המותגים החדשה תאפשר גם הטבות ותמריצים מסחריים שפונים ללקוחות, כולל:

  • Radisson Rewards(TM) היא תוכנית הנאמנות הגלובלית המרועננת (לשעבר Club Carlson SM), שבה החברים נהנים ממחירים לחברים בלבד, מקבלים גישה להטבות בלעדיות וצוברים לקבלת לילות חינם.
  • Radisson Rewards(TM) for Business תגביר את המעורבות עם שותפים מקצועיים כולל מתכנני אירועים ומפגשים, סוכני נסיעות ועוזרים למנהלים בכל המותגים.
  • Radisson Meetings(TM) הוא מוצר מפגשים ואירועים משודרג שמיועד להפוך כל אירוע לייחודי באמצעות מקומות עם ציוד מלא, אנשי קשר באתר ותפריטים מתוכננים בקפידה. הוא יושק מאוחר יותר השנה באמצעות פלטפורמה דיגיטלית רב מותגית.
  • RadissonHotels.com היא פלטפורמה דיגיטלית רב מותגית גלובלית חדשה שתביא חוויית הזמנה מקוונת מובילה בענף לאורחים ולשותפים המקצועיים, ותושק מאוחר יותר השנה.

Radisson Hotel Group מתכוונת להשקיע הרבה בחמש השנים הבאות בפלטפורמות וטכנולוגיות, כולל תוכנית מחשוב מקיפה לשילוב, ניהול נכסים חדשים ופלטפורמות הפצה יחד עם פלטפורמות חדשות לניהול קשרי לקוחות, נאמנות וקמפיינים. היא גם תשקיע הרבה במיתוג מחדש או מיצוב מחדש של יותר מ-500 מלונות בכל העולם.

Radisson Hotel Group, שמחויבת להפוך כל רגע לחשוב, תהיה מארחת אמיתית והשותפה הטובה ביותר, ומטרתה להפוך לחברת מלונות בין שלוש המובילות בעולם, והחברה המועדפת אצל האורחים, הבעלים והכישרונות.

קשר למדיה:
[email protected]

ABOUT RADISSON HOTEL GROUP

Radisson Hotel Group(TM) (לשעבר Carlson Rezidor Hotel Group) היא אחת מקבוצות המלונות הגדולות בעולם עם שמונה מותגי מלונות נפרדים, ויותר מ-1,400 מלונות שפועלים ובתכנון ברחבי העולם. התיק של Radisson Hotel Group כולל את Radisson Collection(TM), Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson ו-prizeotel.  האורחים יכולים להרוויח מ-Radisson Rewards(TM) (לשעבר Club Carlson SM) שמותגה מחדש לאחרונה, תוכנית נאמנות גלובלית שמספקת דרכים ייחודיות ואישיות ליצירת רגעים בלתי נשכחים שחשובים לאורחים שלנו. Radisson Rewards מציעה הטבות נאמנות יוצאות דופן לאורחים שלנו, למתכנני מפגשים, לסוכני נסיעות ולשותפים עסקיים. Radisson Meetings(TM) מציע מגוון של מקומות עם ציוד מלא למפגשים ואירועים עם Wi-Fi חופשי, טכנולוגיות A/V ואנשי קשר באתר כדי להפוך כל אירוע לייחודי. יותר מ-95,000 חברי צוות בכל העולם עובדים ב-Radisson Hotel Group ובמלונות שמורשים לפעול במערכות שלה. לחברה יש מטות בבריסל, מיניאפוליס וסינגפור.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה תיירות ונופש

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום
אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024 American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיי
חברת American Express תפתח את טרקלין סנטוריון הגדול ביותר בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון באטלנטה חברת אמריקן אקספרס American Express (NYSE: AXP) תפ
שלושה גברים, ג׳ונגל אחד. מדריך אינדיאני מדביק לנו את המילה היחידה שיש לו בל
30 דברים שלא ידעתם על דומיניקה חבר העמים של דומיניקה הוא אי קטן הממוקם בקריביים ב
האי אל מרג'אן מציג את הצעת האירוח השנייה של  מריוט אינטרנשיונל בחופיו:  האי W אל מרג'אן Marjan מרג'אן, המפתחת הראשית של נכסים עצמאיים בראס
אמריקן אקספרס חושפת את מגמות החופשה המובילות לשנת 2023 American Express Travel®‎ פרסמה היום את דו"ח מגמות
הייאט מחזקת את מעמדה כמובילה בתחום היוקרה, סגנון החיים והפנאי ב-2023 ומעבר עם Record Global Pipeline Hyatt Hotels Corporation - תאגיד מלונות הייאט (NYS
   ג'טקס מקדמת בברכה את הפופ-אפ הראשון בעולם של לואי ויטון בטרמינל תעופה פרטי Jetex ג'טקס, מובילה עולמית עטורת פרסים בתחום התעו
היעדים הטרנדיים של American Express Travel לשנת 2023 חושפים את הנסיעות המובילות עבור כל סוג של נוסע אמריקן אקספרס נסיעות פרסמה היום את רשימת היעדים הט
הפכו את Address Beach Resort בדובאי ליעד הנופש הבא שלכם לחוויה מיוחדת במינה Address Beach Resort האייקוני, עם שני המגדלים המפו
כיצד להעביר לילדים את הזמן בחופשת הקיץ מגוון אפשרויות מדליקות שיעזרו לכם להעביר את ימי הק
מגזין Travel and Leisure  מדרג את חבר העמים של דומיניקה כאחד האיים הטובים בעולם דומיניקה דורגה בין 25 האיים הטובים ביותר ברחבי העו
רשת מלונות די חדשה עכשיו יותר מתמיד שיש צורך בחופשות בארץ יש רשת מלונ
טיולים מאורגנים לקהל הרחב טיול מאורגן לאירופה מיועד לזוגות, למשפחות, לקבוצות
ג'טקס ורשת Four Seasons משיקות את חוויית ג'ט רמדאן הפרטית האולטימטיבית Jetex, מובילה עולמית עטורת פרסים בתעופה המבצעת, מה
טיולים לאירופה כל הטיפים הכי שווים לפני הטיול הגדול לאירופה
'Falcon’s Beyond Global' משיקה מיזם פיתוח משולב במלואו עם פארקים, אתרי נופש, מדיה וסחורה מבוססת קניין רוחני עם הצלחה מוכחת בפארקי שעשועים ברחבי אירופה, צוות י
Aman Residences ו-Janu Tokyo מדגישים את פרויקט טורנומון-אזבודאי Aman Residences, Tokyo ומותג המלונות החדש Janu Tok
איך אפשר לקבל דרכון פורטוגלי בלי לקבל גם כאב ראש עכשיו יותר מתמיד, אפשר לעבור לגור באירופה ולעבוד ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)