דרוג:
GLOBE NEWSWIRE, 5 במרץ 2018:
Carlson Rezidor Hotel Group מודיעה שהיא מתמתגת מחדש ל-Radisson Hotel Group, בתוקף מיידי, בפורום ההשקעות במלונות הבינ"ל (IHIF) בברלין.
הזהות החדשה מנצלת את נכסיות המותג הבינ"ל החזקה של השם רדיסון כדי ליצור מודעות בשוק, להגביר את היעילות של השיווק בתיק הגלובלי ולהציע חוויות יוצאות דופן כדי להפוך כל רגע לחשוב אצל האורחים, הבעלים והכישרונות. כל רגע חשוב תהיה פילוסופיית השירות החדשה שתזוהה עם החברה ועם כל מותגי המלונות שלה.
שם ההגעה לשוק החדש, Radisson Hotel Group, מנצל שותפות חזקה בין Radisson Hospitality, Inc. (לשעבר Carlson Hotels, Inc.) ו-Rezidor Hotel Group AB (רשומה למסחר בבורסת נסד"ק שטוקהולם, שוודיה עם מטה בבריסל, בלגיה) שיש לה הסכמי זכיינות ראשית לפתח ולהפעיל כמה מותגים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
Radisson Hotel Group, שהיא כיום רשת המלונות ה-11 בגודלה בעולם, מורכבת משמונה מותגי מלונות עם יותר מ-1,400 מלונות שפועלים ובפיתוח. ההשקה של הזהות החדשה של הקבוצה היא אבן דרך משמעותית בתוכנית פעולה חמש שנתית שתשנה את העסק ותמצב אותו להיות הבחירה המועדפת של אורחים, בעלים, משקיעים וכישרונות.
"היום הוא תחילתה של תקופה מלהיבה עבור Radisson Hotel Group, שמאחדים אותה המותג החדש שלנו והחזון ארוך הטווח להפוך לחברת אירוח בין שלוש המובילות בעולם", אמר פרנסיסקו ח. גונזלס, נשיא ומנכ"ל, Rezidor Hotel Group ויו"ר ועדת ההיגוי הגלובלית, Radisson Hotel Group. "תוכנית הפעולה החמש שנתית שלנו כוללת יוזמות שמגדירות מחדש את הצעת הערך שלנו, ממטבות את התיק שלנו, מייעלות את הפעילות, משקיעות במערכות טכנולוגיות חדשות ומכוונות את חברי הצוות שלנו לקיים את הסיסמה שלנו "כל רגע חשוב". המהות של "כל רגע חשוב" היא איך אנחנו עושים עסקים ב-Radisson Hotel Group ומי אנחנו בליבה - מקום של מפגשים תכליתיים. עבור כולם. בכל יום. בכל מקום. בכל עת. המיצוב מחדש שלנו הוא רק ההתחלה".
"היצירה של Radisson Hotel Group היא התפתחות של השותפות הוותיקה שלנו עם Rezidor Hotel Group. ביחד, אנחנו מבהירים ומבצעים ארכיטקטורת מותגים חדשה כדי ליצור יותר ערך לאורחים ולבעלים שלנו", אמר ג'ון מ. קיד, מנהל עסקים ראשי ומנהל תפעול ראשי, Radisson Hospitality, Inc.. "זה הזמן הנכון עבורנו להתאים את התוכנית האסטרטגית ואת תוכנית הפעולה שלנו ולהגיע לשוק כשחקן איתן אחד".
ביחד עם ההיערכות סביב הנכסיות של המותג רדיסון, Radisson Hotel Group ארגנה מחדש את ארכיטקטורת המותגים שלה והגדירה מחדש עמודי חוויית אורחים שייושמו בכל שמונת המותגים: (1) "בייסיק מבריק" (2) רגעים בלתי נשכחים" (3) "חוויה מקומית" (4) "תרגישו בנוח".
תיק המותגים נע ממותרות נגישים ועד לחיסכון מודרני עם עדכונים שהם:
"ברוכים הבאים ליוצא דופן"
Radisson Collection יחליף את המותג של החברה Quorvus Collection. Radisson Collection יושק ביוני 2018 כקולקציית פרימיום של בתי המלון יוצאי הדופן שלנו.
"תרגישו את ההבדל"
Radisson Blu ימשיך להעניק שירות חיובי ואישי במקומות מסוגננים עם התרחבות מתמשכת בערים חשובות ברחבי העולם.
"פשוט נעים"
Radisson יוצג באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי לשרת את פלח השוק העליון. המותג ירוענן באמריקות ואסיה פסיפיק, עם שינויים בלוגו ובזהות החזותית שלו, בעיצוב המוצרים ובחוויות האורחים, שיתמקדו בהענקת אירוח בהשראה סקנדינבית.
"תיהנו מזה!"
Radisson RED, טוויסט שובבני על חוויית המלונות השגרתית, השיק הגדרת מוצר חדשה ולוגו מעודכן עם תוכנית לגידול חזק באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ובאמריקות.
"שירות מקסים וחכם"
Park Plaza מציע עיצובים קובעי טרנדים ולוכד את האנרגיה והסגנון של כל מקום פרטני. המותג עובר כעת שינוי כדי להפוך אותו ליותר רלבנטי לנוסעים בינ"ל אמידים.
"תרגישו טוב"
Park Inn by Radisson ימשיך להרחיב את הנוכחות שלו ברחבי העולם ולהעניק חוויות נטולות מתח, אוכל טוב וסביבות עליזות בערים מרכזיות וליד שדות תעופה.
"אני אוהב את הסביבה הכפרית הזאת"
Country Inn & Suites by Radisson הודיע לאחרונה על שיטת שמות חדשה שמוסיפה "by Radisson" כדי שהמותג יתאים למותג העל ויישאר נאמן למהות המותג שלו שהיא חמימות כפרית.
"עיצוב עילית במחיר נגיש"
prizeotel ימשיך לצמוח באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי לשרת את מגזר החיסכון המודרני.
ארכיטקטורת המותגים החדשה תאפשר גם הטבות ותמריצים מסחריים שפונים ללקוחות, כולל:
Radisson Hotel Group מתכוונת להשקיע הרבה בחמש השנים הבאות בפלטפורמות וטכנולוגיות, כולל תוכנית מחשוב מקיפה לשילוב, ניהול נכסים חדשים ופלטפורמות הפצה יחד עם פלטפורמות חדשות לניהול קשרי לקוחות, נאמנות וקמפיינים. היא גם תשקיע הרבה במיתוג מחדש או מיצוב מחדש של יותר מ-500 מלונות בכל העולם. Radisson Hotel Group, שמחויבת להפוך כל רגע לחשוב, תהיה מארחת אמיתית והשותפה הטובה ביותר, ומטרתה להפוך לחברת מלונות בין שלוש המובילות בעולם, והחברה המועדפת אצל האורחים, הבעלים והכישרונות.
קשר למדיה:
ABOUT RADISSON HOTEL GROUP Radisson Hotel Group(TM) (לשעבר Carlson Rezidor Hotel Group) היא אחת מקבוצות המלונות הגדולות בעולם עם שמונה מותגי מלונות נפרדים, ויותר מ-1,400 מלונות שפועלים ובתכנון ברחבי העולם. התיק של Radisson Hotel Group כולל את Radisson Collection(TM), Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson ו-prizeotel. האורחים יכולים להרוויח מ-Radisson Rewards(TM) (לשעבר Club Carlson SM) שמותגה מחדש לאחרונה, תוכנית נאמנות גלובלית שמספקת דרכים ייחודיות ואישיות ליצירת רגעים בלתי נשכחים שחשובים לאורחים שלנו. Radisson Rewards מציעה הטבות נאמנות יוצאות דופן לאורחים שלנו, למתכנני מפגשים, לסוכני נסיעות ולשותפים עסקיים. Radisson Meetings(TM) מציע מגוון של מקומות עם ציוד מלא למפגשים ואירועים עם Wi-Fi חופשי, טכנולוגיות A/V ואנשי קשר באתר כדי להפוך כל אירוע לייחודי. יותר מ-95,000 חברי צוות בכל העולם עובדים ב-Radisson Hotel Group ובמלונות שמורשים לפעול במערכות שלה. לחברה יש מטות בבריסל, מיניאפוליס וסינגפור. תגיות של המאמר:
|
|