דרוג:
רשת ניו-פארם משיקה החודש את "יוני מהסרטים", במסגרתו תציע הטבה מפנקת לכל המשפחה: כרטיס שני מתנה לסרט המוביל של הקיץ: צעצוע של סיפור 3, מבית דיסני פיקסאר, היוצרים של "למעלה" ו"מוצאים את נמו". הסרט השלישי בטרילוגיית "צעצוע של סיפור" ממשיך את שני הסרטים הקודמים שנחשבו להצלחה גדולה בתחום סרטי המשפחה בעולם, והוא נחשב לאחד המותגים החזקים של דיסני. הסרט יעלה לאקרנים בישראל ב-17.6.10, גם בגרסת תלת מימד.
הלקוח יהיה זכאי להטבה ובלבד שקנה בניו-פארם 3 מוצרים מתוך מאות המוצרים המשתתפים במבצע. בנוסף, ייהנה הצרכן גם מחגיגת דיסני בסניפי הרשת, במסגרתה יוצעו מגוון רחב של מוצרים לילדים ולבית, ממותגים במיטב הדמויות של דיסני ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.
לרגל הפעילות המשותפת עם המותג "צעצוע של סיפור 3" תצא ניו-פארם בקמפיין רחב בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-1 מיליון ₪. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בערוצי הטלוויזיה 2,10 ובעיתונות הארצית והמקומית. בנוסף, תתקיים פעילות קידום מכירות בכל סניפי הרשת. איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של הרשת, מסר כי ההחלטה לחבור לדיסני, מותג חזק ומוביל לכל המשפחה, נועדה להביא ללקוח ערך מוסף לקנייתו ברשת. "כחלק מחוויית הקנייה של הלקוח בניו-פארם, ביקשנו להביא פעילות אחרת, המציעה לצרכן גם עולם של מוצרים חדשים לכל המשפחה, ממותגים במיטב הדמויות המוכרות של דיסני, ובעיקר הטבה מפנקת לכל המשפחה לרגל פתיחתו של הקיץ והחופש הגדול הקרב ובא". רשת ניו-פארם בשליטת קבוצת המשביר לצרכן, מונה כיום 58 סניפים בפריסה ארצית. תגיות של המאמר:
|
|