דרוג:
ריאד, ערב הסעודית, 21 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE): יוזמת ברייטליין הודיעה שחברת התקשורת הסעודית (STC) מצטרפת לקואליציה של יוזמת ברייטליין כדי לעזור לקדם את התחום של ניהול יוזמות אסטרטגיות ולגשר על פערים בין התכנון והביצוע של אסטרטגיות בארגונים. ההסכם של היוזמה נחתם על ידי מנכ"ל קבוצת STC, ד"ר חאלד ביארי ועל ידי הנשיא של ברייטליין ריקרדו ורגס. יוזמת ברייטליין, שהושקה בתחילת 2017 על ידי המכון לניהול פרויקטים (PMI), קבוצת הייעוץ של בוסטון (BCG) ו-Agile Alliance, היא קואליציה לא מסחרית שמוקדשת לעזרה למנהלים בכירים לגשר על הפער היקר והלא יצרני בין התכנון והביצוע של אסטרטגיות.
"ל-STC יש מומחיות מעמיקה והצלחה מפורסמת בבנייה וביצוע של אסטרטגיות. אנו מצפים להצטרפות לקואליציה שמפגישה ארגונים ואקדמאים מובילים מכל העולם כדי לטפל בבעיה העסקית הקריטית של ביצוע מוצלח של אסטרטגיות", אמר מנכ"ל קבוצת STC, ד"ר חאלד ביארי. הוא הוסיף: "עבור STC, היכולת הזאת עיקרית ללכידת הזדמנויות שמופיעות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בעודה נשארת מובילה במחשוב ותקשורת ומתמודדת עם אתגרים כוללים בשנים הקרובות".
דוח בסקר רב מגזרי גלובלי של 500 מנהלים בכירים שנערך על ידי יחידת הבינה של האקונומיסט (EIU) והוזמן על ידי יוזמת ברייטליין מצא שקרוב ל-90% מהמשיבים לסקר בכל העולם מודים שהם לא מצליחים להשיג את היעדים האסטרטגיים שלהם כי הם לא מיישמים היטב, ויותר ממחצית (53 אחוז) מסכימים שיכולת ביצוע לא מספיקה גורמת להם לנחיתות תחרותית [1].
הנשיא של ברייטליין ריקרדו ורגס אומר: "יוזמת ברייטליין מקדמת בברכה את STC לשורותינו המתרחבות כשאנו עוזרים לארגונים לגשר על פער יישום האסטרטגיות בתקופה של שיבוש ואתגרים חברתיים וכלכליים. חשוב להדגיש שאסטרטגיות הן רק תוכניות פסיביות על פיסת נייר אלא אם ארגונים מוצאים דרכים להשפיע על התנהגויות של העובדים ולהחדיר דרכים חדשות לעבוד ביחד".
אודות יוזמת ברייטליין
יוזמת ברייטליין היא קואליציה של ארגונים גלובליים מובילים שמוקדשת לעזרה למנהלים בכירים לגשר על הפער היקר והלא יצרני בין התכנון של אסטרטגיות והביצוע של אסטרטגיות. ברייטליין עורכת מחקרי מובילות מחשבה ומקדמת פרקטיקות מיטביות שמיועדות לשפר את היכולת של ארגון לבצע את הכוונה האסטרטגית.
אודות STC
קבוצת התקשורת הסעודית, שהמטה שלה בריאד, היא הגדולה ביותר באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה על בסיס שווי השוק שלה כי היא יצרה הכנסות ניתנות למימוש של יותר מ-51,825 מיליארד ריאל (13,825 מיליארד דולר) ב-2016 והכנסה נקייה של 8,539 מיליארד ריאל (2,277 מיליארד דולר). STC הוקמה ב-1998 וכיום מונה בערך 100,000,000 לקוחות בכל העולם שלהם היא מספקת פתרונות הייטק חדשניים מבוססי ידע. היא מתמקדת בהספקת שירותים ללקוחות באמצעות רשת סיבים אופטיים שמשתרעת על 137,000 ק"מ ברחבי אסיה, המזרח התיכון ואירופה. בערב הסעודית (מקום הפעולה העיקרי של הקבוצה) STC מפעילה את רשת הסלולר המודרנית הגדולה ביותר במזרח התיכון כי היא מכסה יותר מ-99% מהאזורים המאוכלסים של המדינה בנוסף להספקת פס רחב סלולרי מהדור הרביעי ליותר מ-85% מהאוכלוסייה ברחבי ממלכת ערב הסעודית. פרט לפעילות העיקרית שלה בערב הסעודית, שהיא 100% בבעלותה, ההשקעות של STC כוללות 100% בעלות ב-Viva Bahrain, החזקה של 51.8% ב-Viva Kuwait יחד עם חוזה ניהול, החזקה של 35% ב-Oger Telecom Limited באיחוד האמירויות ששולטת ב-Turk Telecom, Avea בטורקיה, Cell-C בדרום אפריקה, החזקה של 25% ב-Binariang GSM Holding במלזיה ששולטת ב-Maxis במלזיה וב-Aircel בהודו. בנוסף להשקעות הנזכרות לעיל, יש ל-STC השקעות בטכנולוגיית המידע, תוכן, הפצה, מרכזי שירות ונדלן, שתומכות כולן בפעילות התקשורת שלה ברחבי המזרח התיכון.
1] יחידת הבינה של האקונומיסט (EIU),
אנשי קשר
Brightline Initiative מקור: The Brightline Initiative תגיות של המאמר:
|
|