דרוג:
אז איך עושים את זה? אילו מהלכים יח"צניים יעזרו לכם להקים חברת סטארטאפ מצליחה יותר (מידע מורחב כאן)? בחירת יח"צן עם היכרות עם קהל היעד אליו אתם פוניםחשוב מאוד שתבחרו איש יחסי ציבור שיש לו היכרות עם קהל היעד אליו אתם פונים, איש יחסי ציבור שיוכל להתחבר אל קהל היעד בצורה טובה, להבין את הצרכים שלו ולשווק את הסטארטאפ שלכם אל קהל היעד באופן הטוב ביותר. חשוב להבין כי לא כל איש יחסי ציבור יכול להבין בכל פלח שוק ובכל קהל יעד. ישנם אנשי יח"צ מנוסים ומפורסמים מאוד אשר כבר עוסקים בתחום כבר זמן רב, אך בשיווק לבוגרים, ולכן אם מדובר במוצר המיועד לקהל יעד צעיר, הם יתקשו למצוא את הדרך הנכונה לייצג את המוצר שלכם, וחבל. צרו סקרנות אצל קהל היעדחשוב מאוד לעבוד עם יח"צן שידע ליצור סקרנות אצל קהל היעד. בעידן המודרני בו אנו חיים חברות סטארטאפ קמות בכל שבוע, ואם אתם רוצים לעמוד מול המתחרים, ולמשוך אליכם כמה שיותר מקהל היעד, עליכם ליצור סקרנות אצל קהל היעד אליו אתם פונים. עליכם לגרום להם להבין כי משהו חדש עומד להגיע, משהו שהם באמת זקוקים לו, ולא ימצאו דומה לו במקומות אחרים או אצל המתחרים. הסקרנות הזו תוביל למעקב אחרי החברה שאתם מקימים, קהל שרק ילך ויגדל, נוכחות וניחושים ברשת ועוד. בניית נוכחות דיגיטליתאם אתם רוצים למשוך לקוחות אל המוצר שאתם מציעים, ולא משנה איזה מוצר זה, עליכם לבנות נוכחות דיגיטלית של העסק שלכם, וכבר מהיום הראשון. לכן חשוב להתחיל בכך עוד לפני שאתם מקימים את החברה ומכריזים על המוצר שלכם. הכינו מראש את כל החומרים הדיגיטליים כך שתוכלו לפרסם אותם מיד עם ההכרזה על החברה והמוצר. בצורה הזו תוכלו לאפשר ללקוחות להבין כי גם אם אתם חברה חדשה, יש לכם מוצר איכותי ואתם מתכוונים להעניק שירות איכותי ולשווק את החברה היטב, כך שיהיה להם הרבה יותר בטחון בכם ובעבודה אתכם. לסיכום, לפני שאתם מקימים חברה עליכם לנקוט בכמה מהלכים יח"צניים אשר יאפשרו לכם לנהל אותה כראוי ולהביא אותה להצלחה עליה אתם חולמים. תגיות של המאמר:
|
|