המי"ל הכריז היום על הזוכים בפרס המצוינות בשירות

דרוג:

HOT, כלל חברה לביטוח, מכון ויצמן למדע, אלתא ופזגז הן הזוכות בפרסים הראשונים בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחוויית לקוח לשנת 2017, המוענק לנותני שירות במשק ובמגזר הציבורי על ידי המרכז הישראלי לניהול.

הזוכים הוכרזו היום (ב') במסגרת כנס שירות וחווית לקוח השנתי של המי"ל, המהווה נקודת מפגש למנהלים מכלל המשק הישראלי, בהשתתפות כ- 700 מנהלים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד. הכנס השנה היה תחת הכותרת "Share your experience" והוצגה בו נקודת המבט של מנהלים בכירים בארגונים על נושא שירות וחווית לקוח.

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מקיים זו השנה ה- 15 את התחרות הנחשבת לתחרות המובילה בישראל בתחום של שירות וחווית לקוח ובכך היא מהווה אבן שואבת לחברות מובילות ממגוון רחב של תחומים, המשתתפות בה באופן קבוע ומציגות את מהלכי השירות וחוויות הלקוח המשמעותיים שהובילו לאורך 3 השנים האחרונות.

 

אלו החברות אשר זכו במקומות הראשונים על פי חלוקה ל- 6 קטגוריות:

בקטגוריית "השירות בדיגיטל וברשתות חברתיות" - במקום הראשון זכתה חברת HOT על המהלך "משהו טוב קורה בשירות של HOT - שירות בדיגיטל וברשתות החברתיות", במקום השני זכתה חברת ויזה כאל עם המהלך "מעצבים את הצ'אט ביחד" ובמקום השלישי זכתה עיריית ירושלים עם המהלך "אפליקציית ירושלמי - שירות דיגיטלי לתושב".

בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי B2B" - במקום הראשון זכתה חברת אלתא עם המהלך "השירות כשותף אסטרטגי ובמקום השני זכתה חברת צים עם המהלך "מעבר מחברת ספנות תפעולית לחברה ממוקדת לקוח".

בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי B2C" - במקום הראשון זכתה חברת פזגז, עם המהלך "ממשחק חוץ למשחק בית", במקום השני זכתה HOT עם המהלך "משהו טוב קורה בשירות של HOT - השירות כשותף אסטרטגי" ובמקום השלישי זכתה כלל חברה לביטוח, עם המהלך "הסוכן כלקוח ושותף".

בקטגוריית "השירות מתחיל מבפנים" שירות לעובדי החברה - במקום הראשון זכתה חברת HOT עם המהלך "משהו טוב קורה בשירות של HOT - השירות מתחיל מבפנים", במקום השני זכתה כלל חברה לביטוח עם המהלך "הטמעת תרבות ארגונית ממוקדת לקוח" ובמקום השלישי זכה בנק דיסקונט עם המהלך "מעטפת שירות פנים ארגונית- 'יומן הבוקר' ו'מערכת פרגונים'".

בקטגוריית "מגזר ציבורי" - במקום הראשון זכה מכון ויצמן למדע, במקום השני זכתה מי שבע עם המהלך "שירות זורם" ובמקום השלישי זכה חיל האוויר עם המהלך "הקמת מוקד פניות ומידע למועמדים לשירות ביטחון בחיל האוויר".

בקטגוריית "פשטות בשירות" - במקום הראשון זכתה כלל חברה לביטוח עם המהלך "תהליך פדיון כספים", במקום השני זכתה פזגז עם המהלך "פשוט בשירות" ובמקום השלישי זכתה HOT עם המהלך "משהו טוב קורה בשירות של HOT - פשטות בשירות".
 

החברות הזוכות נבחרו לאחר תהליך בחינה ארוך ומעמיק של הפרויקטים שהוגשו על ידן לוועדת השופטים של התחרות שמנתה מעל 60 שופטים, ביניהם מנכ”לים, סמנכ”לי ומנהלי שירות, נושאי משרות בכירות בארגונים, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה. כל עבודה נבחנה על ידי     6-10  שופטים, במקביל לסקר לקוחות שנערך ובו דירגו הלקוחות את השירות אותו הם מקבלים מהחברות שהתמודדו.

לדברי עידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול, “תחרות המצוינות בשירות התקיימה  זאת השנה ה-15 ומהווה מדד חשוב ומרכזי בתחום השירות וחוויית הלקוח עבור החברות המשתתפות, אשר משקיעות משאבים רבים בהעלאת רף המצוינות עם התגברות התחרות בתחום בין החברות הנלחמות על כל לקוח".

והוסיפה: "גם השנה זכינו לראות מהלכים יצירתיים ומרתקים אשר זיכו את החברות, הארגונים העסקיים והציבוריים בפרסים, על כך שהציבו את נושא השירות וחווית הלקוח בראש סדרי העדיפות שלהם, מתוך רצון להשקיע בקהל הלקוחות שלהם. וזאת מתוך הבנה כי חווית הלקוח בעידן הנוכחי היא אחד הגורמים העיקריים להצלחת חברות וארגונים וככזו, היא מהווה כלי אסטרטגי מרכזי בהשגת היעדים העסקיים של הארגון".

 

הדוברת המרכזית בכנס היתה Jenn Lim - יועצת ומרצה בינלאומית, מנכ”לית חברת Delivering Happiness שהגיעה לישראל בפעם הראשונה והרצאתה Delivering Happiness: a powerful model for achieving success עסקה במושג האושר אשר בא לידי ביטוי בשני מישורים – אושרם של הלקוחות ואושרם של העובדים.

 

אודות המרכז הישראלי לניהול (המי"ל):

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, שירות, מכירות, פרויקטים, וביקורת פנימית. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות ה- Effie Awards, והשנייה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

ניצחונות לבינה המלאכותית בתחרות הנחשבת ביותר לרחפנים אוטונומיים באבו דאבי ליגת המרוצים לרחפנים אוטונומיים של אבו דאבי (A2RL)
OMP ממוקמת גבוה מכולן בקטגוריית יכולת הביצוע ב-Gartner® Magic Quadrant™ לשנת 2025 עבור פתרונות תכנון שרשרת אספקה OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, הוכ
AI-Media חושפת את LEXI Voice בתערוכת NAB 2025 - זמין גלובלית עם תרגום קולי מועצם בינה מלאכותית AI-Media (ASX: AIM), מובילה עולמית בטכנולוגיית כתו
Zoom Workplace for Frontline זמין כעת כדי לשפר את התקשורת במשמרת ואת ניהול העבודה לעובדים בשטח Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה היום
GA-ASI מכריזה על השקעות טכנולוגיות מאירוע Blue Magic Netherlands General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
VeriSilicon משיקה מעבד גרפי OpenGL ES עם צריכת הספק נמוכה ביותר וביצועי 3D/2.5D היברידיים להתקנים לבישים VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על השקת GCNano
VeriSilicon חושפת את VC9000D_LCEVC: מפענח וידאו LCEVC יעיל במיוחד התומך ב-8K Ultra HD ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על השקת VC900
Gradiant זוכה בפרס הזהב בטקס פרסי Edison לשנת 2025 עבור ForeverGone PFAS Removal and Destruction ‏Gradiant, חברה מובילה בעולם בתחום הטיפול המתקדם ב
SolarWinds מציגה באירועים הגלובליים של GITEX 2025 ‏SolarWinds (NYSE:SWI), ספקית מובילה של תוכנה פשוט
ExaGrid מרעננת את משפחת המוצרים שלה בדגמים חדשים ומוציאה את גרסה 7.2.0 ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
GA-ASI חתמה על עסקת שיתוף פעולה עם Hanwha מדרום קוריאה General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
Bitget משיקה את Bitget Onchain כדי להעניק למשתמשי CEX גישה מוקדמת לנכסי בלוקצ'יין מבטיחים Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
DPI מקבלת את אישור ISO 27001 היוקרתי על ניהול אבטחת מידע ‏Datalec Precision Installations (DPI), ספקית מובי
GA-ASI מרחיבה את יכולת הכיוון למטה עבור MQ-9B SeaGuardian® General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
IdentiFlight ו-Roc Conservation Tech שותפות לקידום שימור ציפורים המופעל על ידי בינה מלאכותית עבור חוות רוח בדרום אפריקה Boulder Imaging הודיעה על שותפות עם Roc Conservati
GE HealthCare ו-FPT מרחיבות את השותפות האסטרטגית לקידום חדשנות מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות חברת ה-IT הגלובלית FPT וחברת GE HealthCare הכריז
NIQ חושפת את דו"ח מגמות הצרכנות בענף הטכנולוגיה לשנת 2025: היקף המכירות הגלובלי מגיע ל-1.29 טריליון דולר ‏NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה למודיעין צרכנים, פרס
VeriSilicon משיקה את ISP9000: הדור הבא של ISP משובץ בינה מלאכותית ליישומי ראייה חכמה ‏VeriSilicon (688521.SH) חשפה היום את מעבד התמונה
ExaGrid ברשימת המועמדות הסופיות בקטגוריית פרסי האחסון 2025 ‏ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
AI-Media משתפת פעולה עם AudioShake כדי לחולל מהפכה עבור שמע בשידורי ספורט חיים ותרגום קולי מבוסס בינה מלאכותית AI-Media, מובילה עולמית בפתרונות תרגום וכתוביות מב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)