דרוג:
קהילת הפייסבוק של הונדה אופנועים היא הבולטת ביותר מבין כל מותגי האופנועים בישראלהונדה אופנועים מציגה הישג מרשים בעמוד פייסבוק. העמוד המעניין של הונדה אופנועים הוקם באוקטובר 2010 ומונה כיום כ- 20 אלף אוהדים. מדובר במספר עצום המהווה כ- 20% מכלל רוכבי הדו-גלגלי בישראל, שמספרם נאמד בכ- 100 אלף איש. מספר זה, מביא את עמוד הפייסבוק של הונדה אופנועים לפוטנציאל חשיפה של כ- 2.5 מיליון משתמשים ברשת החברתית. קהילת הפייסבוק מהווה מקום מפגש ווירטואלי לחובבי מותג הונדה אופנועים בפרט ולחובבי הדו-גלגלי בכלל. בעמוד ניתן למצוא קטלוג מוצרים מרשים ומאמרים מסקרנים, לצד הצעות דרושים, חוויות מטיולים משותפים, סיפורים של "אסור" ואדרנלין שהתפרץ לו בדרכים, ותכנים מעניינים נוספים. העמוד מפגיש בין אנשים שאופנוע הוא לא רק כלי תחבורה עבורם אם כי דרך חיים, הוא מאפשר לריגושים אלו לבוא לידי ביטוי בבמה פופולארית זו, ומהווה אפיק נוסף המשרת את הפרופיל הדיגיטלי שלהם. בשבועיים האחרונים, יצא העמוד בפעילות קידום מסוג 'סיפורים ממומנים' (sponsored stories) אשר הגביר את מספר החשיפות של העמוד לכ- 139 אלף חשיפות שבועיות, כמעט פי שבע מהכמות האוהדים בעמוד, וזאת לעומת כמות של 13,400 חשיפות בשבוע שלפני תחילת הקידום. פעולת הקידום שבוצעה בעמוד הונדה אופנועים הותאמה לקהל היעד של העמוד. מהנתונים ניתן לראות כי 72% גברים בין הגילאים 25-34 ועוד 16% גברים בגילאי 35-44 נחשפו לתכנים של העמוד בתקופת הקידום. זאת בניגוד לנתון בו 65% גברים ונשים מתחת לגילאי 25 נחשפו לתכנים של עמוד הונדה אופנועים בשבוע שלפני פעילות הקידום. לעמוד הפייסבוק של הונדה אופנועים: https://www.facebook.com/HondaMotorbike.ilתגיות של המאמר:
|
|