יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' מקבלת לקוח מוביל נוסף לשורותיה במחלקת העיצוב של 'לוטן תדמיות'. 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של אמן ומעצב היודאיקה הצעיר יוסי מתתיהו. יוסי מתתיהו מצטרף ללקוחות מובילים במחלקה.
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' מקבלת לקוח מוביל נוסף לשורותיה במחלקת העיצוב של 'לוטן תדמיות'.
'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של אמן ומעצב היודאיקה הצעיר יוסי מתתיהו. יוסי מתתיהו מצטרף ללקוחות מובילים במחלקה, בניהם: מוזיאון ישראל, ביה"ס מוסררה ועוד רבים.
יוסי מתתיהו הוא אמן ירושלמי, בוגר בצלאל, אשר בעיצוביו מציג גישה חדשנית בכל הנוגע לעיצובים בתרבות היהודית., ועיצוביו מתאפיינים בקווים מינימליסטים ונקיים. בעיניו, עולם המסורת היהודית אינו שייך לעבר, אלא מדובר בעולם חי ונושם בעל חשיבות מכרעת לחיינו בעולם המודרני.
עבודותיו האומנותיות של מתתיהו הוצגו בתערוכות במוזיאון ישראל ירושלים, מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, בית התפוצות, מוזיאון יהדות איטליה ובמוזיאונים שונים בחו"ל. כמו כן זכה השנה מתתיהו להישג מרשים נוסף כאשר מדליה אותה עיצב נבחרה לשמש כעיטור הנשיא; אות כבוד ממלכתי שיעניק השנה נשיא המדינה לשישה אנשים אשר תרמו תרומה יוצאת דופן לישראל.
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: ".התחום של מתתיהו הוא מאתגר במיוחד, מכיוון והוא פורץ דרך בתחום מאד מקובע ומאופיין, עם סמלים ואסתטיקה מקובלים. בעבודות היודאיקה שלו הוא מעצב עיצובים עכשוויים וחדשניים".
חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה ללקוח. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו
את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, עיריית נתניה, מוקד אמון, מתחם ביאליק, האמנית מיכל רובנר, איב סנטר רשת בתי הספר למקצועות הקוסמטיקה, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד.
|