אינדקס עסקים חדש נכנס לזירה

דרוג:

"המומחה שלי" הוא אינדקס ישראלי המאפשר לחפש בעלי עסק ומומחים, לפי רלוונטיות חברתית, ומבוסס על הקשרים החברתיים של הגולש בפייסבוק. בחיפוש איש מקצוע הגולש יקבל תוצאות של אנשי מקצוע שחבריו של המחפש המליצו עליהם, מה שמכניס את מנגנון ה"מפה לאוזן" לעולם הדיגיטלי, ומאפשר בחירה יעילה ומושכלת יותר של נותני שירות. בעלי עסקים יכולים להוסיף את העסק שלהם בקלות ובחינם לאתר עם מידע על העסק, לוגו וסרטוני וידאו. בעל העסק יקבל קידום אורגני במנועי החיפוש (SEO), לקבל דף עסק בחינם לעמוד האוהדים (מה שנקרא TAB), לעשות שימוש בכלים אוטומטיים מתקדמים לשיווק ויראלי ובפלטפורמה ליצירת שותפויות עסקיות, והכל נוח וקל לשימוש. 

אתר "המומחה שלי" מבוסס אלגוריתם חברתי, ומפיח לחיים את כל נושא העסקים בפייסבוק, שהיה עד לאחרונה לא לגמרי ברור. בעלי עסקים שפתחו עמוד אוהדים בפייסבוק, לרוב לא ידעו כיצד למנף אותו באופן שיניב להם לקוחות. מומחי מדיה חברתית רבים ניסו לפענח את הנוסחה של שיווק נכון ברשת החברתית, אולם עד היום עיקר הפעילות סבב סביב נושא קשרי הקהילה עם הלקוחות, מה שהתאים בעיקר למותגים גדולים בעלי אסטרטגיה שיווקית רחבה. עסקים קטנים שאין סביבם עולם תוכן עשיר או מומחי שיווק דיגיטלי, נשארו מחוץ למשחק. אתר "המומחה שלי" מארגן את העסקים בפייסבוק, ועושה שימוש חכם במנגנון החברתי – הוא ימצא עבורנו את העסקים שחברינו לפייסבוק כבר התנסו בשירות שלהם..במקום להעלות פוסט עם שאלה "מי מכיר אינסטלטור טוב באזור רמת גן?" ולחכות לתגובות, מנוע החיפוש יעשה את העבודה עבורכם. ולא רק מדובר באינסטלטורים, אלא גם ברופאים ומטפלים, יועצי השקעות, מפעילים לימי הולדת, עורכי דין, קוסמטיקאיות ועוד. לעומת האינדקסים הגדולים, באתר 'המומחה שלי' חוות הדעת הן חוות דעת של אנשים שהגולש מכיר ממעגל החברים הקרוב אליו וממעגלי חברים נוספים, מה שמעלה את הערך שלהן משמעותית על פני חוות דעת אנונימיות שמקורן לא ברור. הגולש יכול לקרוא המלצות ואף ליצור קשר עם הממליצים של נותן השירות ולקבל מידע אמין ממקור ראשון. מגמה זו מביאה לכך שנותני השירותים אשר מודעים לחשיבות חוות הדעת אותה הם מקבלים, נותנים שירות איכותי יותר וכולנו נהנים מצרכנות אמינה, חסכונית ונכונה יותר. 

גולשים המחפשים בעלי מקצוע או עסקים אשר מעוניינים להוסיף את העסק שלהם לאתר יכולים לעשות זאת בחינם ובקלות דרך הקישור הבא: www.theexpert.co.il  או באפליקציית הפייסבוק: www.facebook.com/my.experts

האתר פותח על ידי דן ברקה לשעבר ארכיטקט מערכת Timetoknow.com, ארכיטקט מערכת Mercado.com ומוביל טכנולוגי Answers.com. כתובת האתר: www.theexpert.co.il כתובת אפליקציית הפייסבוק: www.facebook.com/my.experts

כתבות נוספות בקטגוריה אינטרנט ותקשורת

קידום אתרים SEO במאמר זה נסקור את השינויים העיקריים שהתרחשו בתחום
מסגריה שערים לבית: פתרונות עיצוב וביטחון מותאמים א מסגריית ברזל ואלומיניום שערים לבית: פתרונות עיצוב
בניית אתר ב-2024: וויקס לעומת וורדפרס - מה עדיף? בשנת 2024, יצירת אתר קלה מתמיד, הודות למגוון פלטפו
בניית אתרים בחיפה בניית אתרים היא מרכיב חיוני בהצלחת כל עסק כיום. עס
שירותי סלולר לעולים חדשים כאשר עולים חדשים יוצאים למסע למדינה חדשה, גישה לשי
להתנתק מספק תקשורת - כל מה שכדאי לדעת לפני ספקי תקשורת חיוניים בחיי היומיום שלנו- מספקים לנו
איך תשווקו את הסדנה שלכם? בין אם אתם מארחים סדנה מקומית, מארגנים חוויה ייחוד
אקספרס טכנולוגיות קבוצת אקספרס הינה חברת אינטגרציה מובילה בשני עולמו
מפעילת הרשת המובילה באזור אסיה פסיפיק ממנפת את חבילת הדואר האלקטרוני של Synchronos כדי לתמוך בצמיחה משמעותית ליותר מ-50 מיליון משתמשים Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או "
חבילות סלולר במחירים זולים חבילות סלולר במחירים זולים
Veza, פלטפורמת אבטחת המידע שנבנתה על בסיס כוח ההרשאה, מכריזה על Blackstone כלקוחה ומשקיעה אסטרטגית בסדרה C Veza, פלטפורמת אבטחת המידע הבנויה על כוח ההרשאה, ה
Bancor 3, פתרון נזילות ה-DeFi המוחלט, מושק עם השותפות Polygon, Synthetix, Brave, Flexa, Yearn,  Nexus Mutualויותר מ-30 ארגונים אוטונומיים מבוזרים Bancor (BNT), ממציאת ה-DeFi ומאגרי הנזילות, הכריזה
כל מה שצריך לדעת לפני בניית אתרים איך לבנות אתר נכון? האם זה קל לבנות אתר אינטרנט? כ
קידום אתרים על ידי חברה מקצועית איך לעשות קידום אתרים נכון גוגל? וועוד כל הטיפים ב
חשיבות מוצרי פרסום אין להקטין בחשיבות ערך הפרסום , דבר שבעלי עסקים לא
בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ, מטענים למחשבים ניי
Data Science Group משיקה פתרון AI מתקדם לסינון תוכן פוגעני חברת Data Science Group (DSG), מובילה גלובלית בפית
בניית חנות וירטואלית - דברים שחשוב לקחת בחשבון החלטתם שזה הזמן לבנות חנות וירטואלית לעסק שלכם, נש
הפריחה של חנויות מקוונות ברשת האינטרנט מגפת הקורונה העניקה, כורח הנסיבות והמגבלות שנכנסו
InvestorBrandNetwork מסכמת את ציוני הדרך של 2020 ומתארת יוזמות ב-2021 InvestorBrandNetwork, סוכנות תקשורת תאגידית חדשנית
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)